לינקדאין מעדכנת את חוקי הגיוס

לינקדאין מעדכנת את חוקי הגיוס

בכנס שקיימה לא מזמן, הודיעה לינקדאין שיושקו בקרוב שני כלים שיעזרו למגייסים לאתר מועמדים בצורה אסטרטגית יותר

שיתוף
לינקדאין

לינקדאין

באמצע אוקטובר קיימה לינקדאין את כנס Talent Connect לשנת 2014 בסן פרנסיסקו. במהלך הכנס הודיעו אנשי הרשת החברתית על השקת דרכים חדשות שיהפכו תהליכי גיוס עובדים ליעילים יותר עבור החברות. "היום מה שמבדיל חברה ממוצעת מחברה מצוינת הוא כישרון," אמר ווייד ברג'ס, סמנכ"ל לינקדאין לפיתרונות בתחום הכישרונות. "אנחנו עובדים על חיבור כישרון עם הזדמנות בקנה מידה גדול."

מאז השקתה ב-2003, הפכה לינקדאין לכלי מרכזי עבור מגייסים שמנסים לנהל מאגר מועמדים פוטנציאליים. הרשת החברתית מציעה אפשרות לפרופיל רשמי של Recruiter, המקנה למגייסים את היכולת לחפש בכל הרשת מעבר לקשרים האישיים שלהם על מנת לאתר מחפשי עבודה. כדי להיענות בצורה טובה יותר לצרכיהם של המגייסים, יצרה לינקדאין שתי תכונות שיושקו בתחילת השנה הבאה.

התכונה הראשונה היא כלי ויזואליזציה של נתונים שתאפשר למגייסים למצוא מועמדים בעלי כישורים מתאימים באמצעות הרחבת הנתונים. על מנת להדגים את הרעיון, ברג'ס סיפר עד כמה קשה היה למצוא מהנדס מכירות בדטרויט. אילו מגייסים היו מרחיבים את החיפוש, הם היו יכולים למצוא קצות חוט גם בקליוונד. יתרה מזאת, הוויזואליזציה של הנתונים תאפשר למגייסים לסמן כמטרה מהנדסים מקליוולנד שסביר יותר שיעברו לגור בדטרויט לטובת משרה חדשה.

משחקים בקריטריונים

ויזואליזציה של נתונים תהיה עבור מנהלי גיוס עם צרכים מאוד מסוימים דרך שתאפשר לראות מגוון רחב יותר של מועמדים מוכשרים באמצעות שינויים אסטרטגיים של הקריטריונים, למשל גיאוגרפיה, שכר או ניסיון. ברג'ס הסביר שהרעיון הוא לבחון נתונים שאף אחד אחר לא בדק במהלך גיוס צוות מנצח.

הכלי השני, שגם הוא יושק ב-2015, יעזור למגייסים להבחין במגמות ובדפוסים בגיוסים בלתי מוצלחים מהעבר על מנת למצוא יותר אנשים שכן מתאימים לתרבות של החברה. "מה אם תגלו שגיוסים מוצלחים עבדו בחברות סטארט-אפ במקום אצל ענקיות הטכנולוגיה?" שאל ברג'ס את הקהל. "מה אם תגלו שהם באים מבית ספר מסוים או קשורים כבר לחברים לעבודה? אתם יכולים להשתמש בתובנות האלה כדי למצוא מועמדים המתאימים לחברה."

לינקדאין הודיעה גם שכלי ה- Recruiter מוטמע כעת בפלטפורמת הענן SmartRecruiters המיועדת לגיוסים במחלקת משאבי האנוש.

בואו להתעדכן ולקחת חלק בכנס מנהלי הגיוס שיערך ב-15 בדצמבר. לחצו כאן לפרטים

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה