כן מיתון, לא מיתון, לתוכנת משאבי אנוש הייתה שפע עבודה ב-2011

כן מיתון, לא מיתון, לתוכנת משאבי אנוש הייתה שפע עבודה ב-2011

WorkForce, המספקת את התוכנה לניהול ההון האנושי, הגיעה לרווח שיא בשנת 2011

שיתוף
תוכנת ניהול משאבי אנוש
תוכנת ניהול משאבי אנוש

ספקית התוכנה לניהול משאבי אנוש WorkForce, מפרסמת כיום את דו"ח החברה לשנת 2011. מהדו"ח עולה כי חרף המיתון והקשיים הכלכליים מהן סבלו חברות במשק לרבות ספקי תוכנה, WorkForce הגיעה לשיא בגידול ההכנסות. מקור הגידול נובע מגיוס לקוחות חדשים לצד שימור לקוחות וחידוש חוזים קיימים.

בהודעה שיצאה לעיתונות מטעם הנהלת החברה נמסר כי הצלחת WorkForce במרוצת השנה שחלפה מקורה בביקוש הגובר והולך של המשק בתוכנת שירות SAAS software-as-a-service וכן בשינוי סדר העדיפויות בארגונים. שינוי זה טומן בחובו הצבת ההון האנושי בארגון במרכז סדר העדיפויות. מנהלים מבקשים פתרונות אוטומטיים מתקדמים לניהול ההון האנושי.

ה-Compliance Tracker – הסגמנט למעקב אחר נוכחות עובדים בארגון, נבחר השנה על ידי חברות גדולות בענף הקמעונאות ושירותי הבריאות וזאת בזכות הפתרון המצוין שמציעה החבילה למעקב אחר שעות עבודה על פי חוקים מקומיים (בארה"ב יש חוקי עבודה המשתנים ממדינה למדינה), בהתאם לחוקי האיגודים המקצועיים השונים, אליהם משתייכים העובדים ולהסכמים בין העובדים לארגון. ה- Compliance Tracker מהווה חבילת ניהול עובדים הוליסטית, דרכה ניתן לעקוב אחר מחזור העבודה של כל עובד, לוודא שהוא עומד במסגרת חוקי שעות העבודה והמנוחה ומתוגמל בהתאם לכל החוקים וההסכמים הרלוונטיים.

מגמה נוספת נרשמה בשנת 2011 עם הצטרפותן של חברות גדולות מהתעשייה הפטרוכימית ותעשיית הצינורות, אשר פנו אף הן ל- WorkForce במטרה ליעל את שיטת ניהול ההון האנושי בהיבט של פיקוח על שעות עבודה ומנוחה ובטיחות וגהות, על פי הסטנדרטים הייחודיים לענף.

בנוסף, גייסה WorkForce לקוחות חדשים מענף הייצור, מוסדות השכלה גבוהה, חברות טכנולוגיות וקלינטק, משרדים ממשלתיים, אחד מחמשת הבנקים הגדולים ביותר בקנדה ואף חברת תעופה המעסיקה כ-75,000 עובדים.

ביל קיוטיק, אנליסט טכנולוגי, כתב בטור שלו ב-Human Resource Executive: "הפלטפורמה הטכנולוגית והנתונים שמספקת WorkForce משחקים תפקיד מרכזי בעתידו של ענף משאבי אנוש בארגונים גדולים. האוטומטיזציה של מעקב אחר שעות נוכחות, החישוב והפיקוח על השכר תוך סנכרון הנתונים עם חוקי עבודה ועדכוני שכר, כל אלו מהווים את הכלי החשוב ביותר במחלקת משאבי אנוש."

על פי דו"ח גרטנר (אוגוסט 2011), תוכנת ניהול ההון האנושי של WorkForce חיונית לניהול כוח אדם על פי חוקי העבודה במדינה (ובפרט חוקי שכר). כשהוצאות על שכר בחברה נעים בין 20% ל-70% מכלל ההוצאות, ניהול אוטומטי ומדויק של שעות העבודה ושכר יכול לחסוך לארגון הוצאות אדירות ולעתים החיסכון הזה הוא זה שחורץ בין רווח להפסד.

להרחבת הידע על תוכנות משאבי אנוש וחדשנות בטכנולוגיה ל-HR ראה גם – כנס טכנולוגיות משאבי אנוש.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה