שיתוף

האם עבודה מרחוק טובה לעסקים?

בשנת 2014 פרסם ה"ניו יורק טיימס "מאמר בשם: It’s Unclearly Defined, but Telecommuting Is Fast on the Rise שהפך את הסטריאוטיפ של עובדים מרחוק לחלוטין.
אנשים מניחים שהעובדים מרחוק הם היפסטרים מדור ה- Y עם כותרות "נינג'ה" ו"גורו" מעל הכותרת שלהם. כפי שהתברר, זה ממש לא המקרה.

על פי נתוני מפקד הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בארה"ב "העובד ( או עובדת) מרחוק הטיפוסי הוא בוגר אוניברסיטה, בגיל ממוצע של 45 שמרוויח כ -58 אלף דולר בשנה ומשתייך לחברה עם יותר מ -100 עובדים.

הנתונים מראים גם כי העבודה מרחוק בהחלט מועילה לעסקים: צוותים שעובדים מרחוק יותר פרודוקטיביים, כולל אלו שעובדים במשרה חלקית. חלה עלייה של 80% בעבודה מהבית בין השנים 2005 ו -2012. נכון לעכשיו, 2.6% מכוח העבודה בארה"ב עובדים מרחוק, שהם 3.2 מיליון איש. ישנם מיליונים נוספים ברחבי העולם, כולל אלו העובדים מרחוק עבור חברות בארה"ב.

סקר שנערך בשנת -2009 מצא כי כ -69% מהעובדים שנסקרו הצביעו על פרודוקטיביות גבוהה יותר כשעבדו מרחוק, ו -75% מהנשאלים אמרו שזמן עבודתם השתפר.

כיצד ניתן להגדיל פרודוקטיביות באמצעות עבודה מרחוק?

לשם כך, צריך ליצור את השילוב הנכון של כישרון, תרבות וטכנולוגיה.

כישרון

ראשית, אתה צריך עובדים מוכשרים ועצמאיים. לכל צוות שעובד טוב אין צורך "להחזיק את היד", אבל זה אף יותר חיוני כשמדובר בעובדים מרחוק. עליהם להיות בעלי חזון משותף ומחויבות לערכי החברה.
אמון גם הוא חיוני ויש לו אפקט לשני הכיוונים. יש להקים לוחות זמנים מקובלים עבור העברת מידע והשלמת המשימות. בלי זה, הלכידות והערכים של החברה יתפוררו.

תרבות

התרבות היא קבוצה משותפת של ערכים המתורגמת להחלטות ופעולות, אשר לאורך זמן, יוצרות תרבות חברה אחת ששונה מאחרת.

לארגונים הכוללים צוותים שעובדים מרחוק אין את המותרות של פגישות פנים אל פנים כמו לרבים אחרים, ולכן הם צריכים לעבוד קשה יותר כדי ליצור תרבויות חזקות.

תרבות החברה מושתתת על הבנת הערכים, החזון והמטרות של הארגון. קבלת והבנת הערכים והיעדים האישיים / המקצועיים של הצוות, והבנה כיצד כל החלטה מסייעת או פוגעת בערך הפיננסי ארוך הטווח של החברה.

טכנולוגיה

מציאת האנשים הנכונים וקבלת החזון והערכים הם ההיבטים הקשים ביותר של עבודה מרחוק; בעוד שיש מאות פתרונות טכנולוגיים לצוותים מרוחקים.

Slack הוא כלי תקשורת חדש שלוקח את עולם הטכנולוגיה בסערה ומתואר כ"רוצח דואר אלקטרוני ". HipChat הוא כלי טכנולוגי נוסף שנועד להקל על העבודה מרחוק, יחד עם Google Hangouts ו- Skype. הפריון הקבוצתי פשוט יותר עם כלים כגון Google Drive, Evernote, Basecamp ו- Thriv Team.

כל אלו ועוד עשרות כלים יכולים לעזור לכם לעבוד יחד בצורה יעילה יותר, לדאוג ללקוחות ללא קשר למיקום הגיאוגרפי, לחזק את תרבות החברה ולייצר יותר הכנסות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה