כיצד תוכנות ישנו את מעורבות העובדים?

כיצד תוכנות ישנו את מעורבות העובדים?

כיצד התוכנה תשנה את המעורבות של העובד בחברה?

שיתוף
מעורבות העובדים

מעורבות העובדים

מנהלים תמיד ישמחו לדעת מה מניע את העובדים שלהם ואם אפשר, הרבה לפני שהמצב מגיע לעזיבה ולתחלופת עובדים. מה אם אתה כמנהל, תוכל לעודד תהליך ביקורת עמיתים שמתרחשת בתדירות גבוהה יותר? מה דעתך על תמריצים? האם אתה מרגיש לפעמים כאילו שהרעיונות שלך לתגמול העובדים נגמרים? או שאתה רוצה לספק לצוותים שלך את התמיכה הטובה ביותר האפשרית כדי שהם יהיו שמחים ופרודוקטיביים?

השינוי הגדול ביותר מתרחש באופן שבו מנהלים מערבים את העובדים שלהם", כך, על פי הפרסומים, אמר ג'יימי טרו, מנכ"ל ווראנגל. טרו מאמין כי חברות צריכות לאמץ גישה ממוקדת האדם, המונחית על ידי עיצוב הנייד לחזית חוויות של כלי ניהול העבודה.

מחקרים מראים, כי מעל 87% מהארגונים מסתמכים על מערכות מעורבות ותגמול לא יעילות שנבנו לפני שנים רבות. אבל התוכנה יכולה לשנות את זה. כך:
תמריצים יכולים להיות מותאמים למה שהעובדים באמת רוצים

התמריצים הם מניעים ענקיים במקום העבודה. הם מהווים השקעה ראויה ולא צריכים להיחשב כהוצאה. אפשר לצפות לירידה ניכרת בשיעור תחלופת העובדים בכ- 31%, אם לעובדים שלכם יש גישה לתמריצים טובים או לתוכנית תגמולים.

"חלק גדול של תגמול בתשלום, הוא לספק לעובדים הכנסה פנויה גבוהה יותר", אמר טרו. לחברה שלו יש מערכת מובנית שבה חברות יכולות לזהות ולתגמל עובדים עם הנחות וחסכונות בלעדיים על קניותיהם. העובדים יכולים לקחת את אותם תגמולים כדי לרכוש פריטים שהם אישית אוהבים. "אנחנו נותנים להם את האמצעים לעשות מה שהם רוצים לעשות … ומקשרים זאת באמצעות מנגנון שמקשר ישירות את ההכרה לתגמולים וזהו הוא כלי תמריץ חזק", אמר טרו.

אנחנו כבר לא בעידן של שעונים זהב, חפתים, או עט יקרה, כאשר העבודה נעשתה טוב (במיוחד אם אתה עובד ותיק). העובדים רוצים משהו אישי ומשהו מידי לצרכי החיים שלהם.

תוצאות משוב תכופות בשיפורים פרודוקטיביים

מחקר של Officevibe הצביע על כך ש -65% מהעובדים יעדיפו משוב תכופות יותר, גם אם המשוב הזה היה קצר יותר, כגון: אחת לשבוע. המשוב הוא דרך דו-כיוונית, ולתוכנה יש הזדמנות לערב עובדים – לא רק למנהלים ולמשאבי אנוש, כדי לתרום לתרבות החברה.

מערכת משוב ממוחשבת, משתמשת בתערובת של ניהול סקרים ופרגון שנכתבו על ידי עמיתים כדי לעודד יצירת תקשורת תכופה בתוך החברה. בכל שבוע, ההנהלה יכולה לשלוח שאלה אחת המעודדת עובדים לדרג או להגיב באמצעות הבעת דעתם.
שאלה אחת פשוטה בשבוע משחררת עובדים מחווית סקר מעיקה – ניתן לשלוח מספר שורות במהירות ואפילו בעילום שם למנהל, והוא יכול לבחון את התשובות ולפעול בהתאם, מבלי שהתהליך יכלול עמידה מול העובד. משובים תכופים הלוך ושוב מאפשרים לטפל בנקודות הכאב מיד, ונמנעת כל הצטברות של בעיות צוות. העובדים יכולים גם לשלוח קריאות מהירות לעמיתים לעבודה עבור עבודה טובה, או לזהות שיפור במיומנות מפתח. צוין כי להכרה בעבודה של עמית יכולה להיות השפעה גדולה יותר על התוצאות הכספיות מאשר ההכרה רק של המנהל.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה