כיצד תוודאו שהמנהל שלכם מודע לחיוניותכם בצוות

כיצד תוודאו שהמנהל שלכם מודע לחיוניותכם בצוות

להיות חיוני זה חסר משמעות אלא אם כן כולם מודעים לכך

שיתוף
 כיצד להבטיח את חיוניותכם

 כיצד להבטיח את חיוניותכם

וודאי שמעתם לא פעם על החשיבות של להפוך את עצמכם לחיוניים עבור הלקוחות והמעסיקים שלכם, אך בעידן של קצב מהיר ושינויים תכופים, אין זה פשוט להתבלט.

כדי שהמנהל שלכם ידע שאתם חיוניים לצוות ולארגון, עליכם להחזיק באלמנטים חשובים וחיוניים שאין להסתדר בלעדיהם.

גם אם אתה חיוני, האם המנהלים שלך מאמינים בכך?

חברות נפרדות מאנשים כל הזמן בלי לדעת עד כמה הם קריטיים לעסק. זה לא מספיק כדי להיות חיוני, אתה צריך לגבות את החיוניות במינוף החומר.

מינוף החומר במונחים עסקיים, הוא יתרון מסייע הקיים מחוץ לעצמך אך נתפס על ידי אחרים. העיקרון הוא פשוט. אתה מחזיק בבעלות או שולט באופן עקרוני בעסקה מתמשכת, או בעסקים ומשתמש בה כדי להשפיע על תנאי ההתחייבות.

בעבודה, ככל שאתה צובר מקורות ניהול ומידע תחת אחריותך, כך אתה חיוני יותר.
המפתח להבנת כוח המינוף בדרך כלל נשען על כמות הזמן, האנרגיה ותשומת הלב הדרושים כדי להחליף את כל הידע שצברת או את מקורות השליטה שלך.

אם המשאב שבבעלותך או בשליטתך ניתן להחלפה בקלות, אין לך למעשה מינוף. אם יש שוק שלם מלא חלופות קלות, המינוף חלש ביותר.

התפישה חזקה יותר מהמציאות. אם הצד השני אינו מבין או מבין את המינוף, הוא לא יגיבו על ההשפעה שלך על כך.

עליך להחליט מהי המטרה שלך. אם המטרה שלך היא לשמור על דברים שיתקדמו, עליך להציג זאת גם לממונים עליך, שידעו מהי מטרתך, כיצד היא תורמת למטרות הארגון ומה אתה עושה כדי לקדם אותה.

רוב העובדים יכולים למצוא משימות בעבודה כדי להישאר עסוקים ולהעביר את הזמן, והם יהיו מתחת למכ"ם של המנהל. כדי להיות בלתי ניתן לוויתור, עליך לחפור עמוק באמת ולחשוב על העבודה שחשובה לחברה ומה יעזור לה להצליח. ואז לבחור בפרויקטים שיובילו לכך.

קבל מונופול על מיומנות מסוימת. מצא כמה משימות שצריכות להיעשות בארגון וודא שאתה האדם היחיד שיודע איך לעשות את זה. תהיה לך הזדמנות לבצע זאת כאשר מישהו שיש לו מיומנות ייחודית יעזוב את החברה, ואתה תהיה שם כדי להחליף אותו. לצורך כך, עליך ללמוד ולהכשיר את עצמך לתפקידים ספציפיים.

היה מוכן לצעוד קילומטר נוסף. אם יש לך את הזמן ואת האמצעים לתת קצת יותר ממה שצפוי, המנהלים יעריכו זאת מאוד. מנהלים זקוקים לעזרה ולתמיכה כדי לבצע את עבודתם היטב ואם יש להם חבר צוות אמין שיסייע להם, הם ייקחו אותו בחשבון.

רוב העובדים פשוט מבצעים, אבל אם אתה אחד המעטים שמתגייס לעזרה כל הזמן, שמשקיע באמת בעבודה, שמעלה רעיונות חדשים ולוקח על עצמו חובות חדשות שלא נדרשו ממך, אתה מהר מאוד תהיה בלתי ניתן להחלפה ומוערך במידה רבה אצל המנהל שלך.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה