שיתוף

על פי דוח אמריקאי משנת 2016 של Statistic Brain, רק 8% מהאמריקאים מצליחים לעמוד בהחלטות השנה החדשה שלהם. ההסבר הנפוץ ביותר לכך הוא פשוט שהחיים מפריעים באמצע.

יש לנו כל כך הרבה לעשות על בסיס קבוע, שהוספת החלטות היא נחמדה בתיאוריה, אבל קשה בפועל.
עם זאת, זה די מאכזב להיכשל במשהו שאנחנו מתכוונים להשיג, אז הנה כמה טיפים פשוטים למנהלים שיוכלו לעזור לעובדים שלהם לשמור על החלטותיהם למשך השנה:

שאלו אותם

שוחחו עם העובדים שלהם והתעניינו בהחלטות שהם לקחו על עצמם לשנה הקרובה ועדכנו אותם כי ברצונכם לסייע להם לעמוד בהחלטות אלו.

הם יהיו אסירי תודה על מחווה אדיבה זו, שתאפשר להם לדעת שההצלחה האישית שלהם חשובה לא פחות מהצלחת עבודתם, וכי האיזון בין העבודה והבית הוא בעדיפות לחברה.

כאשר העובדים מרגישים שמכבדים את ההחלטות האישיות שלהם, הם גם ישקיעו יותר זמן ומאמץ בעבודה, כך שזה יפעל לטובת כולם.

הפכו את זה לפעילות קבוצתית אינטראקטיבית

הפוך את הגדרת וקיום ההחלטות לחוויה קולקטיבית של כיף.

קבע פגישה עם חברי הצוות שלך כדי לקיים דיון על איך כולם רוצים להשתפר בשנה הקרובה ובאילו פרמטרים. זוהי דרך נפלאה לשיתוף פעולה וגיבוש הצוות, תוך שיתוף רעיונות על איך ניתן להשתפר באופן אישי וכצוות.
לכל אחד יהיה הזדמנות לדבר ולהגיב, כך שכולם ירגישו חלק במשהו גדול.

קבלו החלטות מפורשות

אנשים אשר מקבלים החלטות מפורשות הם בסבירות גבוהה פי 10 להשיג את מטרותיהם מאשר אנשים שלא קיבלו החלטה מפורשת. עזרו לעובדים שלכם להם להגדיר מטרות ברות השגה

אחת הבעיות הגדולות ביותר עם החלטות שהם רחבות מדי. החלטות כמו "לאכול בריא" הן כל כך נפוצות, אך כיוון שהם פחות ברות מדידה, אין פחות ברות השגה.

לכן יש לפרט את ההחלטות ולפרש אותן. לדוגמה: תפריט ארוחות מסודרות שיש לעמוד בו. פעילויות ספורטיביות קונקרטיות שיבוצעו בכל השבוע, וכד'.

ספקו השראה במקום העבודה

כמנהל, זו לא חובתך להבטיח שהם יצליחו בכל אחת מהחלטותיהם. עם זאת, זוהי האחריות שלך להניע את העובדים שלך וליצור סביבה מעודדת לכך.

חשוב לזכור כי האדם שמגיע לעבודה כל יום הוא אותו אדם שהולך הביתה בלילה, כך שהחיים ה"מקצועיים "וה"אישיים" הם שני תחומים נפרדים שנמצאים באדם אחד. זו הסיבה לכך שחשוב לעזור לעובדים שלך להגשים את מטרותיהם בשתי הרמות.

התחל את היום עם טקס השראה שיעזור להגדיר את הטון על איך הצוות שלך מבצע את ההחלטות שלו במשך היום. וספקו תגמולים לאנשים שהשיגו את מטרותיהם מדי חודש.

שמשו דוגמה

מנהיג טוב חייב לשמש דוגמה ולהדגים את הערכים להם הוא מטיף. זו הסיבה שחשוב להיות שקופים עם הצוות לגבי ההחלטות שלך, אבל באופן כללי, כדי להגדיר דוגמה טובה יש להיות אותו אדם שהם רוצים ושואפים להיות בעצמם.

דרכים פשוטות לשמש דוגמה לעובדים:

ספק גישה חיובית.

תהיה מאורגן.

עבוד עבודה קשה ויעילה.

שוחח עם האנשים סביבך.

עמוד בהחלטות שלך.

כל אלו הם באמת דברים בסיסיים, אך תפקיד המנהיג מגיע עם האחריות להיות את הגרסה הטובה ביותר של עצמך, כך שאנשים שמביטים בך ישאפו להיות אף הם הגרסה הטובה ביותר של עצמם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה