יקרה היא הדרך הביתה

יקרה היא הדרך הביתה

שר התמ"ת חתם על צו הרחבה הנוגע להשתתפות המעביד בהוצאות נסיעה לעבודה וממנה כשתעריף השתתפות המעסיק עלה בעקבות העלאת מחירי התחבורה הציבורית

שיתוף
משרד התמ"ת

שר התמ"ת, שלום שמחון, חתם על צו הרחבה הנוגע להשתתפות המעביד בהוצאות נסיעה לעובדים כשתעריף השתתפות המעסיק עלה בעקבות העלאת מחירי התחבורה הציבורית (שהתייקרה בעקבות העלאת מחירי הדלק).  

שר התמ"ת שלום שמחון חתם אתמול (ה-18.06.2012) על צו הרחבה להסכם בין ההסתדרות החדשה לבין לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים. מתוקף צו זה, תעריף השתתפות מעביד בהחזרי נסיעות של העובד מהבית לעבודה ובחזרה, יעלה רטרואקטיבית החל מחודש ינואר 2013.

כפועל יוצא של הצו החדש, שיעור מימון הוצאות הנסיעה לעובד יעלה מ-24.40 ₪ ליום עבודה ויעמוד על עד 25.20 ₪ ליום עבודה. קרי העלאה בשיעור של כ-3.3%.

על פי הצו, כל עובד במשק הנזקק לאמצעי תחבורה כדי להגיע למקום העבודה, זכאי להשתתפות המעביד עד סכום של 25.20, עבור כל יום עבודה בפועל. תעריף הנסיעה יקבע לפי מחיר נסיעה מוזל באוטובוס או כרטיס מינוי חודשי מוזל או כרטיסייה המקנה הנחה על מספר נסיעות. המעסיק יחשב את התעריף הנמוך ביותר לתשלום, גם אם העובד לא בחר באמצעי זה בפועל. באשר לעובד שמגיע לעבודה בהסדר מטעם המעסיק ו/או על חשבון המעסיק (הסעות לעבודה ופיזור בסוף היום) לא יהיה זכאי להחזרי נסיעות. 

 
שר התמ"ת שמחון נכח אתמול (19.06.2012) באירוע כחול לבן שהתקיים בבאר שבע ובו נטלו חלק 500 תלמידים מרחבי הארץ שהשתתפו במהלך שנת הלימודים בתכנית "כחול לבן" של משרד התמ"ת. התלמידים התכנסו במטרה להציג בפני השר שמחון את התוצרים שהכינו לסיכום שנת הפעילות בנושא כחול לבן.

שמחון: "בחרנו לחנך לצרכנות כחול לבן כבר בגילאים הצעירים, כדי להטמיע את הגאווה בתוצרת הארץ, המספקת פרנסה למאות אלפי עובדים ישראלים".

האירוע החגיגי, סיכם שנת פעילות חינוכית שבה לקחו חלק כ-50,000 תלמידים מכ-1,400 כיתות בבתי ספר מכל רחבי הארץ. במסגרת התכנית הייעודית עברו התלמידים עברו סדנאות וקורסים שונים להגברת המודעות לחשיבות התעשייה הישראלית ולסימון המוצרים הישראליים באמצעות תו "מיוצר בישראל" בכדי שהצרכן הישראלי יוכל לזהות את התו על המדף ולתעדפו על פני מוצרים מתחרים מחו"ל במטרה לתמוך במשק הישראלי ולחזק אותו, תוך יצירת מקומות עבודה חדשים ויציבים בארץ.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה