טרנד חזק בפעילויות גיבוש לעובדים: טיולי אופניים ורכבי גולף בשפלה ליד גדרה

טרנד חזק בפעילויות גיבוש לעובדים: טיולי אופניים ורכבי גולף בשפלה ליד גדרה

טיולי אופניים ייעודיים לגיבוש עובדים בחברות וארגונים בדרך של פעילות חווייתית ומהנה ו"על הדרך" חשיפה לאתרים מרתקים ומופלאים בארץ. למתקשים לרכב, מוצעים רכבי גולף להנאת המטיילים

שיתוף
עידן אופן

הכירו את אחד הטרנדים המובילים כיום בפעילויות גיבוש לעובדים: טיולי אופנים ורכבי גולף בשדות קיבוץ רבדים בליווי מדריכים מנוסים.

המרכז לרכיבה 'עידן אופן', הממוקם בקיבוץ רבדים הפסטורלי סמוך לגדרה ובמרחק 30 דקות בלבד מתל אביב, באר שבע וירושלים, מספק למטיילים מגוון מסלולים על רקע נופם המרהיב של שדות ירוקים, מטעי פירות, טבע פראי ושרידי העיר הפלישתית עקרון.

טיולי אופניים – עידן אופן

עידן הלל, בעלי מרכז עידן אופן, הוא מדריך מוסמך, רוכב אופניים ופורץ שבילים מנוסה, העוסק בתחום כבר למעלה מ-30 שנה.

"אנו מייצרים למעשה חוויה בטבע, המקנה למשתתפים אפשרות לפעילות מהנה ואקטיבית, מלאת אדרנלין מחוץ למשרד ולפעילות השוטפת. החיבור לטבע מהווה מרכיב עיקרי בחוויה, וככזו – היא נותרת עם המשתתפים לאורך זמן רב לאחר מכן". אומר עידן.

טיולי רכיבה על אופניים ורכבי גולף-עידן אופן
טיולי רכיבה על אופניים ורכבי גולף-עידן אופן

הטיולים המוצעים ברכיבה הם ליד גדרה. עידן מלווה את קבוצת הרוכבים במסלולי הטיול, מסביר על קיבוץ רבדים, על החקלאות ,מאגרי המים המיוחדים, וכמובן על העיר הפלישתית עקרון ומעין תמנה, שהם אתרים חשובים ומרתקים. החשיפה לטבע מאפשרת לרוכבים להתרשם מגידולי השדה המשתנים ע"פ עונות השנה, ביניהם: חמניות, חיטה, חוחובה, כותנה, ועוד.

אילו אטרקציות נוספות מוצעות לאורך המסלול?

"הרוכבים נהנים מרחצה במימיו המרעננים של נחל תמנה הזורם לצד שמורת תל מקנה – אף הוא אתר ארכיאולוגי חשוב המזוהה עם העיר הפלשתית עקרון ומחשיפה לשרידים ארכיאולוגים מרתקים של העיר, תוך הדרכה לאורך האתרים ההיסטוריים הנמצאים לאורך המסלול. כמובן, שהרכיבה על אופניים וברכבי הגולף (למתקשים) בין שבילים ורכסים ולצד נחלים, מהווה אטרקציה בפני עצמה. המטיילים נהנים בנוסף מארוחות בשטח, מפינוקים והפסקות התרעננות בפרגולות המוצבות בשטח, ארוחת צהריים ורחצה בבריכה הקרירה שבקיבוץ. ניתן גם לשלב סדנאות מיוחדות לגיבוש העובדים, פעילות אתגרית ODT, וכן משחקי לייזר, תיפוף ועוד. ניתן לערוך במקום קבלות פנים ברמות שונות: פריסת בוקר הכוללת כריכים ופירות, ארוחת בוקר וארוחת צהריים מבושלת/ברביקיו. כל הארוחות כשרות".

מהם היתרונות ברכיבה על אופניים באתרים אלו?

"הרכיבה על אופניים ונסיעה ברכבי גולף, מאפשרות להגיע למקומות מרוחקים מדי להליכה ברגל, מחד, ולמקומות צרים שרכב לא יכול להגיע אליהם, מאידך. הנסיעה האיטית באופניים לעומת רכב לדוגמה, מאפשרת להתעכב במוקדים מסוימים ולהתרפק על נפלאות הטבע ללא מחיצות, באוויר החופשי ותוך כדי פעילות ספורטיבית, בריאה ומהנה".

כיצד מתוכננים מסלולי הטיול?

"המסלולים נקבעים מראש בהתאם לאופי הקבוצה ומי שמתעייף יכול תמיד להצטרף לרכבי הגולף המלווים את הרוכבים – ניתן לשלב כ 50 איש ברכבי גולף, וזאת על אף שהמסלול מישורי ברובו ,קל ונוח מאוד לרוכבים מתחילים".

לצפייה בסרטון בערוץ הטיולים.

טלפון ליצירת קשר: 050-7481238

דוא"ל – hillel08@gmail.com

עמוד פייסבוק 

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה