טעות, טועים אבל משלמים

טעות, טועים אבל משלמים

אוסטרליה: תלונה פרטנית של עובד על אי תשלום תוספת שעות נוספות העלתה טעות במערכת השכר הנוגעת ל-396 עובדים נוספים

שיתוף
שכר קבוע

שכר

כמו חברות מודרניות רבות המתבססות על מערכות מתקדמות לניהול ההון האנושי באמצעותן ניתן לנהל תהליך גיוס עובדים, ניהול כישרונות, הדרכות, שכר, הטבות, דיווח שעות ועוד בצורה ממוחשבת, מהירה, יעילה וחסכנית,  גם Pink Hygiene Solutions נשענת על מערכת שכר טכנולוגית מתקדמות וכל 70,000 עובדי החברה מנוהלים באמצעותה.

תלונה פרטנית של עובד שירות אשר טען בפני מחלקת יחסי עבודה כי הוא לא קיבל את התוספות הנדרשות על פי חוק בגין שעות עבודה נוספות (בין השנים ) 2007-2009 חשפה תקלה סיסטמטית במערכת. נכון להיום, בעוד העניין בבדיקה, עולה כי חלה טעות בדיווח שעות נוספות והצמדת התוספות הנדרשות על פי חוק, בקרב 396 עובדי החברה ולא שולמו להם התוספות המגיעות להם. המדובר על סכומים הנעים בסקאלה של 8 עד 5,200 דולר לעובד.

על פי הידיעה שהתפרסמה במגזין משאבי אנוש האוסטרלי HC Online, חברת Pink Hygiene Solutions עובדת בשיתוף פעולה מלא עם משרד העבודה כדי לבדוק את סדרת הטעויות שחלו בדיווח השעות ותשלום השכר לעובדים באותן שנים במטרה לפצות את העובדים בתוספות השכר המגיעות להם בתוספת ריבית והצמדה. עוד נמסר כי Pink Hygiene Solutions עומדת לתרום מיזמתה 40,000 דולר למרכז לקידום האישה (גוף שפועל לא למען מטרות רווח כדי לקדם את מעמדן של הנשים במשק), במטרה לשמור על תדמיתה בימים אלו ולהצטייר בעיני הציבור כמעסיק חברתי.

ממשרד העבודה האוסטרלי נמסר כי לאור הנכונות של חברת Pink Hygiene Solutions לבדוק את הנושא בצורה יסודית ולפעול בשקיפות מוחלטת במטרה לתקן את העוול שנגרם לעובדים, התלונה לא תגיע בשלב זה לבית דין לעבודה אלא היא תטופל על ידי משרד העבודה, המייצג את העובדים מול הנהלת החברה. 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה