חיבור פשוט: להתחבר לעובדים מבלי לחצות את הגבול

חיבור פשוט: להתחבר לעובדים מבלי לחצות את הגבול

כיצד להיות מחובר לעובדים שלך ובכל זאת לשמור על הגבולות הנדרשים

שיתוף
להתחבר לעובדים

להתחבר לעובדים

עבור מנהלים, חיבור עם עובדים תוך שמירה על מרחק מקצועי יכול להיות מאבק לא פשוט במקום העבודה המודרני. מצד אחד, אתה רוצה לחלוק מספיק מהניסיון שלך איתם, לטפח חיבור ולבנות קרבה. מצד שני, אתה רוצה להבטיח שהגבולות בינך ובינם ישמרו – כמנהל שלהם.

חיבור עם העובדים שלך הוא מעשה של איזון עדין שמצריך רגישות והבנה. להלן מספר טריקים כיצד לעשות זאת נכון.

להיות אותנטי

מנהיגים רבים נופלים פעמים קרובות במעשי ה"נחמדות יתר" שהופכים אותם ללא אותנטיים ואמיתיים. עד כמה שאתה כמנהל רוצה להיות חיובי עם העובדים שלך, חשוב לזכור לא להיות ידידותי מדי.

האפקט הרצוי הוא של אמפתיה וחיבה אך לא בהגזמה, בהרעפת מחמאות וחיוכים לכל עבר וללא גבול. כאשר אתה באינטראקציה עם העובדים, זכור להיות אתה עצמך. אל תנסה לשחק את מי שאתה לא כיוון שזה יורגש. אל תהיה עליז מידי וצוהל כאשר יש לך יום קשה או מתיש, אין טעם להעמיד פנים. אם אתה חושש שהטון הרגיל שלך יכול להיות קולני ופתאומי מדי עבור העובדים נסה לרכך אותו מעט ולא לשנות את הדרך בה אתה מדבר. עם הצמיחה של התקשורת החברתית, אנשים מהר יותר מזהים אמינות ומחפשים אותנטיות.

דע את התפקיד שלך

אם אתה בתפקיד מנהיגותי וניהולי, אנשים יגיעו אליך עם הרבה שאלות. לעתים קרובות השאלות יתייחסו ישירות לעבודה שלך, ובפעמים אחרות הן עשויות להיות מופשטות יותר. נסה לספק תשובות רבות ככל האפשר כדי להציג טוב יותר את המומחיות שלך. אם הם שואלים שאלה שאין לך תשובה אליה, כגון: "כמה ימי חופשה אקבל?" תגיד להם שאתה לא בטוח, אבל תמצא את התשובה. בדוק עם מחלקת משאבי אנוש וחזור אל העובד עם תשובה מדויקת. אתה לא צריך לדעת הכל למרות התפקיד הבכיר שלך. עם זאת, צפוי שתמשיך ללמוד להנחות את האנשים שלך טוב יותר כדי למצוא את התשובות יחד איתך – זו היא דרך יעילה יותר ליצור קשר עם העובדים שלך מאשר להגיד "אני לא יכול לעזור לך."

להקשיב לצרכים של העובדים

אם אתה באמת רוצה להתחבר עם העובדים שלך, עליך להקשיב לצרכים שלהם ולקחת את היוזמה כדי ללמוד עוד על המניעים שלהם ועל הערכים. תרגל את מיומנויות ההקשבה הפעילה שלך להקשיב לשמוע ולא להגיב ולקחת את הזמן כדי לברר מדוע העובד עשה את הבחירות שלו ובמה הוא בחר. כיצד אתה יכול לסייע לו ולמה הוא זקוק ממך, כמנהל, כדי לבצע את עבודתו בצורה הטובה ביותר. כך תוכל לספק סביבת עבודה חיובית עבור העובדים.

לדוגמה, אם אתה מוצא כי עובד רוצה לעבוד בחברה כדי לפתח מיומנות וניסיון מסוימים, תוכל לאחר השיחה וההבנה לעזור לו להגיע לשם ע"י האצלת משימות מסוימות או הקצאת פרויקטים מתאימים עבורו שיסייעו לו להתפתח מקצועית.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה