שנתיים לפורטל משאבי אנוש HRus

שנתיים לפורטל משאבי אנוש HRus

פורטל משאבי אנוש חוגג שנתיים של פעילות, רצינו להודות לכל מי שהיה שותף לדרך, לספר לכם מה מצפה לכם בהמשך וגם להציג מעט נתונים לגבי השימוש שלכם באתר...

שיתוף
חוגגים עם פורטל משאבי אנוש

בימים אלו פורטל משאבי האנוש HRus.co.il חוגג שנתיים!

שנתיים של עשייה: דיווח מהשטח, ביצוע ראיונות, חדשות מהארץ והעולם, מאמרים מקצועיים, סיכומי חקיקה ודיני עבודה, סיקור כנסי משאבי אנוש, פרסום משרות למשאבי אנוש, מועמדים מהקהילה (מחפשי עבודה) ועוד…

בשנתיים אלו הפך פורטל משאבי האנוש HRus למוביל בקרב קהילת משאבי האנוש בישראל, הן בתפוצתו והן בגודלו, עם מגוון עשיר ורחב של תכנים בכלל הנושאים שבליבת העיסוק של משאבי האנוש: גיוס עובדים, רווחה ארגונית, הדרכה, אסטרטגיית משאבי אנוש ובניית תוכניות עבודה, תוכנות משאבי אנוש, דיני עבודה, שכר ופנסיה, יחסי עבודה, זכויות עובדים ומעסיקים, מינהל ולוגיסטיקה, בריאות ועוד – עם קרוב ל-4,000 דפי תוכן בלעדיים בחלוקה לכ-90 קטגוריות, עם יותר מ-50 כותבים, אנשי המערכת ומנהלי משאבי אנוש מארגונים.


אנו מזמינים אתכם להיות חלק מהכותבים באתר:
ליהנות מחשיפה, לשתף ללמוד (וללמד) ולהעמיק את הידע המקצועי בקרב חברי הקהילה.
הצטרפו לצוות הכותבים של פורטל משאבי אנוש!
לפרטים נוספים – לחץ כאן!


 דף הפייסבוק של הפורטל הפך להיות בתקופה זו לדף משאבי האנוש הגדול בישראל, תפוצת המגזין האינטרנטי שלנו צמחה וחצתה את עשרת אלפים המנויים שמקבלים את התוכן המקצועי שלנו על בסיס יום-יומי למייל, ואינדקס העסקים שהושק לפני מספר חודשים כבר צובר תאוצה ומסתמן ככלי הבא לשימושם של מנהלי משאבי האנוש בארגונים.

בנוסף ארגנו עבור הקהילה 14 כנסים מקצועיים וימי עיון מקצועיים, בין השאר: כנס הגיוס השנתי, כנס ההדרכה השנתי, כנס הרווחה השנתי, כנס אסטרטגיית משאבי אנוש, כנס טכנולוגיות משאבי אנוש ועוד…. והיינו הראשונים שהוציאו את כנסי משאבי האנוש הארציים מאיזור המרכז עם כנס משאבי אנוש לניהול ומנהיגות שנערך בצפון הארץ. לפירוט וסיקור של הכנסים ראה גם: סיכום אירועי משאבי אנוש.

סטטיסטיקת משאבי אנוש

כלל פעילויות אלו הניבו בין השאר:

קרוב ל-2 מיליון צפיות בדפי האתר שמקבילים ליותר מ-38 שנות עבודה שהוקדשו ע"י קהילת משאבי האנוש בקריאת הכתבות!

מעל ל-3500 ימי כנס של משתתפים מקרב הקהילה שמקבילים לכמעט 14 שנות עבודה נוספות שהוקדשו ללימוד, הפצת ושיתוף ידע ונטוורקינג פעיל בקרב מנהלי משאבי אנוש מאלפי ארגונים שונים בישראל.

ערוץ היוטיוב של הפורטל, בו אנו מפרסמים ראיונות וידאו מצולמים וכן חלק מצילומי הכנסים, שבו נצפו מעל ל-14,500 פעם 65 הסרטונים שלנו, בזמן צפייה כולל של כ-4 חודשי עבודה נוספים.

הכתבות והמאמרים הנצפים ביותר בפורטל משאבי אנוש:

עם נוציא מחוץ לספירה את דפי הסיכום והקטגוריות של האתר וכן את הפרסומים החדשותיים שבו נוכל לקבל רשימה של 10 הכתבות / מאמרים מקצועיים, בתחום משאבי האנוש, הנצפים ביותר ע"י אנשי הקהילה (עם אלפי צפיות לכל אחד מהם):

(1) ראיון: שימוע לפני פיטורים? אפשר לצאת גם מהברוך הזה

הראיון שערכנו עם שרי שירין מנהלת משאבי אנוש, יועצת ארגונית ומאמנת, שבעברה כ-15 שנים בתפקידי משאבי אנוש בכירים בחברות קומברס, מוטורולה ו-ORS, על הליכי פיטורים של עובד עורר גל של תגובות ברשתות החברתיות ודיון נרחב על הצורך, אופן השימוש וצורת העריכה של שימוע לפני פיטורים.

לראיון עם שרי שירין – לחץ כאן

 (2) הכל על תשלום נסיעות

הכתבה שסיכמה את חובת תשלום הנסיעות לעובד זכתה למקום השני כאשר עידכנה לגבי שינוי החקיקה האחרון בתחום וריכזה את סעיפי החוק השונים. כתבות נוספות בתחום דיני העבודה זכו גם הן לפופלריות רבה וממשיכות למשוך צפיות רבות נוספות מצד מנהלי משאבי אנוש העושים בהן שימוש לרענון ולמידה של החומר.

לעדכון לגבי תשלום נסיעות לעובד – לחץ כאן

(3) ראיון עבודה – חמש שאלות של מועמד חכם

כתבה זו שפורסמה לפני כ-3 חודשים בלבד הינה אחת משתי כתבות 'חדשות' (באופן יחסי) ברשימת הנצפים ביותר וזכתה להתברג במקום השלישי, המכובד, בזמן קצר. בכתבה מביא ג'ף היידן, בעל טור ב-inc.com, רשימה של 5 שאלות לא שגרתיות שניתן לשאול בראיון עבודה במטרה לאתר מועמדים בעלי פוטנציאל רב יותר.

לרשימת 5 השאלות של מועמד חכם – לחץ כאן

(4) אודות החברה – איך בונים פרופיל חברה נכון

כתבה זו שריכזה את 10 השאלות החשובות ביותר שתשובותיהן מסייעות בגיבוש עקרונות וביצירת פרופיל חברה אחיד ורשמי, וסיפקה טיפים נוספים על איך בונים פרופיל חברה נכון שישרת את כלל עובדי הארגון, משך את תשומת הלב של מנהלי משאבי אנוש מארגונים רבים שעשו במידע שימוש במהלך עבודתם.

לכתבה על איך בונים פרופיל חברה נכון – לחץ כאן

(5) ראיון עם עופרית כהנא, סמנכ"ל משאבי אנוש לשעבר ב-YES

הראיון הבלעדי שערכנו עם עופרית כהנא, עם סיום תפקידה כסמנכלית משאבי אנוש בחברת YES, משך גם הוא עניין רב בקרב הקהילה. בראיון חלקה עופרית את האתגרים ודרכי הפעולה שהנחו אותה בניהול מחלקת משאבי האנוש של החברה הכוללת אחריות על כ- 2400 עובדי החברה.

לראיון עם עופרית כהנא – לחץ כאן

(6) ראיון עם גלעד שלוש, סמנכ"ל משאבי אנוש של רשת המלונות הילטון

ראיון נוסף עם בכיר מקהילת משאבי האנוש של ישראל שזכה להגיע למקום השישי בכתבות הנצפות ביותר בפורטל משאבי האנוש. בראיון הבלעדי סיפר גלעד על תהליך גיוס עובדים לבית מלון חדש (וולדורף אסטוריה) שהיה אז בשלבי ההקמה וייצר עניין רב בקרב הקהילה על גיוס מסיבי של מאות עובדים חדשים למקום עבודה שעדיין לא קיים.

לראיון עם גלעד שלוש – לחץ כאן

(7) מודל הניהול ההוליסטי על פי מקנזי

הכתבה שהציגה את הקונספט של מודל הניהול ההוליסטי על שבעת מרכיביו גם הוא זכה לאלפי צפיות של מנהלי משאבי אנוש שהרחיבו ידיעותיהם לגבי מודל זה והמחקר שעמד בבסיסו.

לסיקור מודל הניהול ההוליסטי על פי מקנזי – לחץ כאן

(8) שלוש שאלות שיגלו הכול על המועמד בראיון עבודה

למקום השמיני הגיע גם כתבה 'חדשה', שפורסמה לפני כשלושה חודשים בלבד, מביאה שלוש שאלות על רקע העסקתו של מועמד לעבודה שיכולות לגלות למראיין הרבה על המועמד עצמו ולמנוע גיוס לא מוצלח.

לרשימת שלוש השאלות שימנעו כישלון בגיוס – לחץ כאן

(9) עבודה בעיניים: מנהלות משאבי אנוש מתקשות למצוא עבודה לעצמן

בפרויקט מיוחד שזכה לצומת לב הקהילה ראיינו 6 מנהלות מתחום ניהול משאבי האנוש, ההדרכה והפיתוח הארגוני שהיו בשלבי חיפוש עבודה בתחום על הקשיים, ההתמודדות והתחושות של להיות מהצד השני של השולחן בראיון עבודה.

לפרויקט מנהלות משאבי אנוש מחפשות עבודה – לחץ כאן

 (10) ליסינג: מה עדיף – רכב חברה או משכורת גבוהה יותר?

בכתבה מקצועית שסקרה את תחום הליסינג לא רק מצד מקבל הרכב (העובד) אלא גם הכדאיות של נתינת הטבה זו לעובד מצד המעסיק, הוכיחו מנהלי משאבי האנוש, כי גם אותם מעניין לבחון את התשובות לשאלות שבדרך כלל עולות מצד העובדים עצמם וכי לא תמיד התשובה ברורה להם לחלוטין. 

רכב או משכורות, מה עדיף? – לחץ כאן

המשך פעילות של פורטל משאבי אנוש

כמובן שאין אנו שוקדים על השמרים ואנו עובדים במרץ להוציא לפעולה גם בשנה הקרובה פעילויות נוספות וכלים לשימושם של קהילת משאבי האנוש של ישראל.

עוד לפני סיום השנה האזרחית תוכלו לקחת חלק משני כנסי משאבי אנוש נוספים: הכנס השנתי לניהול משאבי אנוש ייערך בעוד כחודשיים ויביא, לראשונה בכנס משאבי אנוש בישראל אירוע Speed Coaching (בהנחיית אלון גל). הכנס השנתי ייערך ב- 12.11 בכפר המכבייה, למידע נוסף על הכנס השנתי לניהול משאבי אנוש – לחץ כאן!

ובדצמבר ייערך כנס ההדרכה השנתי 2013, פרטים נוספים בהמשך… וכמובן שנמשיך בתוכנית הכנסים במתכונת דומה גם ב- 2014, אם הפתעות רבות בהמשך.

בהמשך, בשנת 2014 נשיק בנוסף גם מספר כלים חדשים לשימושם של מנהלי משאבי אנוש בארגונים ונמשיך להיות ספק המידע והתכנים המקצועיים הגדול בישראל בתחום משאבי אנוש.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה