חברת הסטארט-אפ הישראלית "אמימון" פיטרה 30% מכוח האדם

חברת הסטארט-אפ הישראלית "אמימון" פיטרה 30% מכוח האדם

זהו סבב הפיטורים השני בתוך ימים בענף כולו. רם אופיר ימונה למנכ"ל החברה

שיתוף

צמצומים נוספים בהיי-טק הישראלי השבוע. חברת הסטארט-אפ אמימון, המייצרת שבבים להעברה אלחוטית של שירותי וידאו בתוך הבית, תפטר יותר מ-20 מעובדיה שהם 30% מכוח האדם.

במקביל, מתוכננים שינויים פרסונליים בצמרת החברה מהרצליה. רם אופיר ימונה למנכ"ל במקומו של יואב ניסן-כהן. האחרון יכהן מעתה כיו"ר החברה, ויעסוק בגיוס הון ובעבודה מול לקוחות אסטרטגיים.

בהודעה שפרסמה החברה אתמול צוין כי "עם הכנתה של אמימון לכניסה לשווקים חדשים, יש לנהל בזהירות השקעות ומשאבים, ולהיות גמישים יותר, בשל כך החליטה החברה לצמצם 30% מכח העבודה שלה".

אופיר, המנכ"ל החדש, כיהן קודם לכן בתפקידי ניהול ופיתוח בכירים בצורן ובנשיונל סמיקונדוקטור. בהודעה על כניסתו לתפקיד הוא ציין כי "נוף האלקטרוניקה משתנה במהירות עם השקת מכשירי בידור חדשים ומוצרים ניידים".

 

פיטורים גם בפריים סנס

בתחילת השבוע הודיעה חברת פריים סנס הישראלית על פיטוריהם של 50 מתוך 190 עובדיה.

מרבית העובדים שיפוטרו הם מסניף החברה ברמת החי"ל בתל-אביב, וחלק קטן יותר ברחבי העולם. הבוקר, פורסם, התקיים שימוע לעובדים ובהמשך השבוע הם יקבלו מכתבי פיטורים.

הליך הפיטורים חוצה מחלקות, ובהן שיווק, פיתוח, תפעול ומחקר.

פריים סנס – יצרנית הטכנולוגיה שמאחורי מצלמת התנועה של מיקרוסופט קינקט המשווקת לקונסולת אקס-בוקס 360 – דורגה ב-2010 במקוום השני מבין חברות הסטארט-אפ המבטיחות של העיתון הכלכלי גלובס, וכאחד המועמדות להנפקה ראשונה בנאסד"ק.

בשנה שעברה נכנסה החברה לרשימת 50 החברות החדשניות ב-2011, מטעם המכון הטכנולוגי MIT.

החברה הישראלית פועלת בתחומי המשחקים והמדיה האלקטרונית. מנהלה הוא ינון ברכה, כאשר שניים ממייסדיה הם גיימרים שביקשו לשפר את חווית המשתמש ולהפוך את המשחקים לאינטואיטיביים וקלים יותר.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה