התחנה הבאה: אמפי קיסריה

התחנה הבאה: אמפי קיסריה

לזה יש כסף: עובדי רכבת ישראל יקבלו בחמישי הקרוב אירוע עובדים מושקע עם הופעות וארוחת ערב בקיסריה. יש תמורה לשביתה

שיתוף

חודש וחצי מאז הסתיים לבסוף סכסוך העבודה האולטרה-מתוקשר של עובדי רכבת ישראל וההסתדרות מול שר התחבורה ישראל כץ, התפנו בוועד בראשותה של גילה אדרעי לחגוג את ההישגים בהסכם באמצעות אירוע רב משתתפים.

האירוע יתקיים באמפי קיסריה בחמישי  הקרוב, אליו הוזמנו 2,400 עובדי החברה ובני זוגם. למרות זאת, בגלל מאבקים פנימיים בין העובדים לבין עצמם (שהתגלעו גם במהלך המאבק עצמו), יתכן שמאות עובדים יחרימו את האירוע.

במהלך אותו הערב, לבד מטפיחה עצמית על השכם, אמורים העובדים ליהנות מארוחת ערב מפוארת וטקס עובדים מצטיינים, דיסק מתנה עם תמונות מהאירוע והדובדבן: הופעה של אדיר מילר ושלומי שבת, בנפרד.

לאחר חתימת הסכם העבודה החדש מול הנהלת החברה ומשרדי התחבורה והאוצר, צוטטה היו"ר אדרעי בערוץ 10 כמי שאמרה: "השר כץ חשב שגילה 'מתכופפת'. אבל לא התקפלנו. נעשה אירוע גדול בקיסריה כמו שמגיע לנו".

רכבת ישראל היא אחת החברות הממשלתיות הבודדות שהרחיבו את מצבת כוח האדם שלהן בשנה האחרונה, חרף ההפסדים שרשמה. על-פי נתוני רשות החברות הממשלתיות, סיימה הרכבת את 2011 בהפסד של כ-220 מיליון שקל – 33% יותר משיעור ההפסד שרשמה ב-2010. בנוסף נחשף כי תזרים המזומנים של רכבת ישראל הצטמק מ-26 מיליון שקל ב-2010 לכ-4 מיליון שקל בלבד ב-2011.

"הרכבת לא חגגה זה כמה שנים והעובדים משלמים בגין ההשתתפות באירוע סכום של 60 שקל לאדם", הגיבו ברכבת ישראל לדברים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה