הרופאים הוטרינריים יקבלו תוספת של 18%

הרופאים הוטרינריים יקבלו תוספת של 18%

לאחר מו"מ שנמשך שנה וחצי, נחתם הסכם קיבוצי בין מרכז השלטון המקומי לבין ארגון הרופאים הוטרינריים.

שיתוף

נחתם הסכם קיבוצי בין מרכז השלטון המקומי, שלוש הערים הגדולות ומעסיקים ציבוריים נוספים לבין ארגון הרופאים הוטרינריים. ההסכם נחתם בתום משא ומתן שנמשך כשנה וחצי ועסק באופי הסכם השכר.
מדובר בהסכם המסדיר את תנאי השכר של הרופאים הוטרינריים והוא מתייחס לתוספות שכר ייחודיות, הזכות להתאגדות, ימי הבראה ותנאי המעבר בין הרשויות המקומיות.

עיקרי ההסכם:

1. החל ממחודש אוגוסט 2011 יהיו זכאים הרופאים הוטרינריים לתוספת שכר חודשית בשיעור של 18% מהשכר המשולב.
2. עובד שהועסק מה- 1.9.2009 ועד ליום ה- 30.6.2011 אצל אותו מעסיק, יהיה זכאי למענק חד פעמי בסך השווה ל- 230% ממשכורתו לחודש יוני 2011. המענק החד פעמי ישולם ב- 5 חלקים שווים וזאת במשכורת חודש אוגוסט 2011, אוקטובר 2011, דצמבר 2011, פברואר 2012 ואפריל 2012.
3. החל משנת 2011 זכאים העובדים להשתתפות המעבידים בתשלום לאגודה מקצועית.
ברשויות המקומיות מועסקים כ-180 רופאים וטרינריים.

לדברי יו"ר מרכז השלטון המקומי, שלמה בוחבוט, "מדובר בהסכם שכר חשוב המסדיר את העסקתם של הרופאים הוטרינריים ברשויות המקומיות. ההסכם אושר ע"י משרד האוצר.

[adrotate banner="27"] תפקיד הרופא הווטרינרי מרכזי ברשות מקומית והוא כולל ביקורת על המזון בתוך החנויות ובכניסה לרשויות המקומיות, מניעת הדבקות במחלות, הגנה על בעלי החיים ועוד. אנו גאים על הצלחתנו ומקווים שבכך נמשיך לתת שירות טוב לציבור תושבינו".

מזכיר איגוד הרופאים הוטרינריים ברשויות המקומיות, ד"ר משה רפלוביץ' אמר כי  "ניהלנו מו"מ ארוך, ענייני והגון. אנו מודים למרכז השלטון המקומי על ההתייחסות לציבור הרופאים. השגנו הסכם שהוא טוב, לרשויות המקומיות ולרופאים הוטרינריים, מיטיב ם הרופאים הצעירים על חשבון הוותיקים, מתוך כוונה לבנות לרופאים הצעירים אופק חדש ברשויות המקומיות. אנו מקווים שזה יאפשר לרשויות לגייס רופאים איכותיים גם בעתיד ולהמשיך לתת שירות טוב לתושבים".

"תפקידו של הרופא הוטרינר ברשות המקומית חשוב", מוסיף ד"ר רפלוביץ' ומפרט: "אנו אמונים על בדיקות המזון בתחום הרשות המקומית. אנו בודקים את המזון מן החי (בשר, עופות, דגים, ביצים)  בנקודת כניסה לרשות המקומית- למעשה עולה רופא וטרינר על כל משאית כדי לוודא שהמוצרים המובאים לעיר הם ברמת בטיחות מספקת וראויים למאכל אדם. הביקורת ממשיכה גם בתוך החנויות. אנו עוברים ובודקים את מחסני הקירור, מפעלי המזון ומוודאים את תנאי האחסנה, המכירה והייצור. לצערי, לעיתים אנו נתקלים בתופעות של ייצור פיראטי בתנאים יירודים, עד כדי השמדת מזון כדי למנוע תחלואה.
אנו עוסקים גם בטיפול בבעלי חיים בתחום הרשות המקומית:  במניעת העברת מחלות מבעלי חיים לבני אדם, גם במניעת תקיפה ומצד שני, גם במניעת תקיפה של בעלי החיים ואלו במסגרת  חוקי צער בעלי החיים והגנה על בעלי החיים".

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה