"הקומה הרביעית" One stop shop לאירועים וכנסים

"הקומה הרביעית" One stop shop לאירועים וכנסים

"הקומה הרביעית" חלל אירועים One stop shop לכנסים ואירועי חברה בעיצוב אמנותי מרשים ובהתאמה אישית לבחירת הלקוח

שיתוף

עבור חברות וארגונים המעוניינים לקיים אירוע או כנס חברה באווירה אחרת, לרקום עבור העובדים חוויה צבעונית ועשירה שתישאר איתם גם בהמשך ולעטוף את האירוע בעיצוב ואוכל מהטובים ביותר, מציעה "הקומה הרביעית" One stop shop לכנסים ואירועי חברה מהשורה הראשונה.

הקומה הרביעית חלל אירועים
הקומה הרביעית חלל אירועים

אלו הנכנסים לבקר בחלל 'הקומה הרביעית' בתל אביב, לרב יצאו משם רק לאחר זמן מה ולאחר שטעמו מן העיצוב המודרני והאורבני, ציורי קיר ופסלים מעשה ידיו של האמן רפי בדר, שהוא גם אחד משני הבעלים של המקום. את הרהיטים הוא דאג ליצור יחד עם מיטב האמנים הטובים ביותר, כך שהמקום ישמור על גווניו האמנותיים ועל עיצובו הייחודי המרשים.

חלל האירועים והכנסים ׳הקומה הרביעית׳, ממוקם בלב תל אביב, צופה על נוף אורבני מרהיב ומציע חוויה כוללת מרהיבה המשלבת בין תרבות לאומנות ומתאימה לכל אירוע פרטי ועסקי.

'הקומה הרביעית' משתרעת על פני חלל פתוח והרמוני של כ-800 מ"ר, המכיל ריהוט מסוגנן ומעוצב, מטבח מאובזר ופרטי אומנות המתכתבים עם אופיו הארכיטקטוני של החלל.

בין פינות הישיבה האינטימיות המעניקות תחושה של אירוח בייתי ועד הקירות החשופים, תלויות יצירות אומנות מקוריות, פרטי עיצוב, ספרים וכתבי עת אשר נאספו בחנויות ושווקים ברחבי העולם. החלל הפתוח מעוצב כלופט מגורים ענק, אשר לאורכו נפרסים חלונות ומהם ניתן להשקיף בשלווה על הנוף התזזיתי והקצב של העיר למטה.

לדבריה של שירן נוהי, מנהלת 'הקומה הרביעית': "העיצוב המודולרי מאפשר את התאמת החלל לאופי ולגודל האירוע, להתאים עבור כל אירוע את העיצוב והאווירה המתאימים רק לו, ניתן לקיים אירועים בוטיקיים ואינטימיים ואירועים גדולים של עד 350 אורחים והכל בתפירה אישית ובהתאם לחוויה המועדפת על הלקוח."

One stop shop לאירועים וכנסים

אירוע עסקי. 'הקומה הרביעית'
אירוע עסקי

הקומה הרביעית בבעלותם של רפי בדר וגדעון אליהו, חברי ילדות שהם גם שותפים עסקיים ובעלי המסעדות הידועות והמובילות ׳קפה נואר׳ בתל אביב ומסעדת ׳סבסטיאן׳ בהרצליה, אשר מובילים קו קולינרי בעל ניסיון ומוניטין רב שנים ומבטיחים כי העיצוב, השירות ואיכות המזון של הקומה הרביעית ישמרו בהתאם.

אפשרות ה- One stop shop נוחה ומועדפת על מנהלי משאבי אנוש בארגונים ובחברות רבות, שאינן צריכים להתעסק בתפירת אירוע או כנס בשילוב ספקים ממקורות שונים, 'הקומה הרביעית' מספקת עבורם את כל השירותים במקום אחד, כולל התאמה אופטימלית ומדויקת של האירוע, לתרבות ואווירת החברה.

בין האירועים המתקיימים במקום: אירועי בוקר עסקיים, אירועי חברה ערב, כנסים, השקות מוצרים, הפקות אופנה ועוד. המקום כשר לטובת הקהל הדתי, ומאפשר אירוח של בין 50-350 איש.

חלל גדול ומעוצב בקסם

שירן מציינת: "אנחנו בוחרים יחד עם החברה המקיימת אירוע את כל החבילה המתאימה לאירוע שלה. החל מעיצוב החלל המסודר על פי בקשת החברה (ישיבת תאטרון, ישיבה פורמאלית, ישיבה בצורה בר, אירוע משולב וכו'), בר משקאות לבחירת החברה, ועוד.
בין החברות שקיימו אצלנו אירועים במהלך שנת 2016 – האקדמיה לקולנוע שקיימה את ערב הגאלה בהשתתפות עשרות הכוכבים המובילים, נייקי ישראל, שערכה אירוע בקונספט קרקס לכל העובדים, פירמת עורכי הדין הגדולה בישראל קיימה ערב הקרנה מושקע של ערב גמר המונדיאל ללקוחות VIP, אירוע בינלאומי לחברת קלאב מד ישראל בהשתתפות הופעת אורח של ריטה מול לקוחות ה-VIP של הרשת, אירוע השקה לחברת הוט, כנס עסקי לחברת פייסבוק ישראל ועוד. 

עיצוב מרשים. 'הקומה הרביעית'
עיצוב מרשים.

 

לכל אירוע יש מנהל אירוע מיומן האחראי להפקת האירוע בצורה מושלמת עד לפרטים הקטנים ומנהל את הצוות כולו: צוות מלצרים מקצועיים המעניקים חווית שירות בסטנדרט אירופאי, ברמנים, אנשי תאורה וסאונד.

המטבח שלנו הוא מטבח שף מיומן ומקצועי של טובי השפים והקונדיטורים מקבוצת "נואר". אנו שמים לנו כמטרה לחבר בין עולם המסעדנות לעולם האירועים ולהוביל תפישה קולינרית איכותית. המטבח בנוי כמו במסעדה כך שתהליכי הבישול והאפייה מתבצעים בו בכל שלבי ההכנה. המנות נעשות במקום ובזמן האירוע, כל זאת בשילוב חומרי גלם טריים , יצירתיות, עושר מנות , אלכוהול , יינות וקפה איכותיים.

העזרים העומדים לרשות לקוחותינו הם – מערכת סאונד והגברה משוכללת , מקרנים , מסכים חשמליים, תאורה מרחבית , מגרש חנייה גדול וגישה נוחה לנכים.
אנו יודעים שכל אירוע מוצלח דורש תכנון מקצועי ומיומנות ולכן הצוות המקצועי של הקומה הרביעית מלווה כל אירוע, החל משלב התכנון וההפקה , דרך עיצוב החלל, התאמת המנות והבר ועד ליווי אישי ביום האירוע עצמו תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר ".

'הקומה הרביעית' רחוב החרש 8 תל אביב ליד מחלף קיבוץ גלויות ותחנת רכבת ההגנה . לפרטים והזמנות ניתן לפנות לשירן בטל': 052-8950495 או במייל shiran@4floor.co.il.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה