הפועלים: 3 מינויי בכירים בישראל ובשוויץ

הפועלים: 3 מינויי בכירים בישראל ובשוויץ

אורית לרר תמונה למנכ"ל הבנק בשוויץ; דני קולר יהיה הממונה על החטיבה הבינלאומית ואילו צחי כהן ישמש כמשנה למנכ"ל וחברה הנהלה וממונה על חטיבת ניהול סיכונים

שיתוף

סבב מינויי בכירים בבנק הפועלים: אורית לרר תמונה בקרוב למנכ"ל הבנק בשוויץ; דני קולר יהיה הממונה על החטיבה הבינלאומית ואילו צחי כהן ישמש כמשנה למנכ"ל וחברה הנהלה וממונה על חטיבת ניהול סיכונים.

יו"ר דירקטוריון הבנק, יאיר סרוסי והמנכ"ל ציון קינן, הודיעו בשבוע שעבר על מינויי השלושה שאושרו על-ידי הדירקטוריון.

לרר, שכיהנה עד כה כמשנה למנכ"ל וחברת הנהלה הממונה על החטיבה הבינלאומית של בנק הפועלים, תיכנס לתפקידה כמנכ"ל בנק הפועלים שוויץ במקום מייקל ורשבסקי, שהודיע על פרישתו מהתפקיד. אורית לרר עובדת מעל 30 שנה בתפקידי ניהול בכירים עסקיים שונים בבנק הפועלים.

קולר עובד בבנק הפועלים 13 שנים. במהלך כהונתו כממונה על חטיבת ניהול סיכונים, בארבע וחצי השנים האחרונות, הוביל מהלכי הטמעה פיננסיים-טכנולוגיים בהתאם להוראות בנק ישראל והפרקטיקות המקובלות בעולם. בתקופת כהונתו הורחבה וגובשה תפיסת הבקרה והממשל התאגידי לגבי השלוחות הבינלאומיות של הבנק.

בעבר שימש קולר כמנהל אגף ניהול נכסים והתחייבויות בחטיבת GLOBAL TREASURY, כמנהל היחידה לתכנון פיננסי וכחבר דירקטוריון בבנק אוצר החייל ובחברות אחרות בקבוצת הבנק. הוא החל את עבודתו בבנק כעוזרו הכלכלי של המנכ"ל עמירם סיון ז"ל, ולפני הצטרפותו לבנק, עבד בנציגות הישראלית של בנק ההשקעות CIBC OPPENHEIMER.

נושא המשרה השלישי, צחי כהן, כיהן בשמונה השנים האחרונות כמנהל המטה העסקי בחטיבה העסקית. תחומי אחריותו העיקריים היו: מדיניות האשראי בבנק, ניתוח והערכת סיכון של האשראי בחטיבה העסקית, מימון פרויקטים מסוג BOT/ PFI, סינדיקציה ומכירת חוב המאורגן על ידי בנק הפועלים לגופים פיננסים אחרים. כהן עובד בבנק 18 שנה בתפקידי ניהול שונים ובין השאר הקים מחלקת מימון פרויקטים והוביל את ארגון המימון לפרויקטים גדולים בתחום תשתיות המים, האנרגיה והתחבורה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה