המין היפה עובד יפה יותר

המין היפה עובד יפה יותר

על פי סקר חדש שנערך בארצות הברית, מנהלים מרוצים יותר מתפקודן של נשים מזה של הגברים בהיבט של השקעה בעבודה, מסירות ואמינות

שיתוף
משאבי אנוש
משאבי אנוש

על פי הדו"ח Report on Workplace Culture, שנערך על ידי החברה לסקרים Bullhorn, אשר מסתמך על נתונים שנאספו מיותר מ-5,000 מעסיקים בארה"ב, עולה כי נשים משקיעות יותר בעבודה, אמינות יותר ויודעות להעריך טוב יותר את התגמול לו הן זוכות בעבודה.

54% מהנשים עובדות שעות נוספות (מעל ל-9 שעות עבודה ביום) בעוד שרק 41% מהגברים נותנים שעות נוספות, קרי נשים עובדים יותר שעות נוספות מגברים בשיעור של 31%.

67% מהנשים מוכנות לעבוד בחופשות ובשעות חופשיות בעוד רק 60% מהגברים מוכנים לוותר על זמנם החופשי לטובת עבודה, קרי נשים תורמות יותר מזמנן החופשי לעבודה בשיעור של 11.5%.

גם בהיבט של אמינות קיים פער בין המגדרים. על פי המעסיקים, כאשר עובדים נעדרים מעבודה מפאת מחלה או מחלה של הילדים, 1 מכל 5 גברים משקר בעוד שאצל נשים היחס הוא 1 ל-7, משמע נשים נתפסות בעיני המעסיקים כאמינות יותר בשיעור של 30%.

מתוך הסקר עולה כי נשים מרוצות יותר מהשכר והתגמולים להם הן זוכות וזה על סמך הנתון הבא: 49% מהנשים שקיבלו בונוס בשנה שעברה ציינו כי הוא מספיק בדיוק לתוכניות שלהן (לרוב מדובר על חופשה משפחתית) בעוד רק 40% מהגברים ציינו שהבונוס השנתי מספיק להם ועונה על הציפיות שלהם. הווה אומר שנשים יודעות להעריך תגמולים יותר מגברים בשיעור של 22.5% .

ארט פאפס, מנכ"ל Bullhorn: "המידע שמפורסם באתרי דרושים או בקרב קהילת המגייסים אודות החברות במשק הוא רק קצה הקרחון. קשה מאוד לקבל מידע אותנטי על החברה ולהבין את התרבות הארגונית שלה. באמצעות סקרים מגמתיים אלו, אנחנו מצליחים לפענח את ה-DNA של החברות ולהפיק ידע ותובנות על שוק העבודה בכלל. הנושא המגדרי הוא אספקט מאוד חשוב לקהילת המגייסים בהבנת שוק העבודה ולכן חשוב לנו לפרסם את המידע המתקבל מתוך הסקר המעמיק בנושא."

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה