שיתוף

האם אתה מודע לכך שאנשים צופים במיליארד שעות של סרטוני YouTube מדי יום? האם ידעת כי 85% מהסרטונים בפייסבוק נצפים ללא קול?

ייתכן ואתה כבר יודע שהחברה שלכם מקבלת ב- 80% יותר התייחסויות כשיש סרטון בעמוד הנחיתה שלכם, אך כנראה לא ידעת ש 85% מהאינטראקציות של הלקוחות יעשו באמצעות Chatbot עד שנת 2,020.

אם אתה לא יודע את העובדות הללו, שווה לך להמשיך ולקרוא. המגמות הדיגיטליות של שנת 2018 במשאבי אנוש מתקדמות וחזקות מתמיד, והן תסייענה לך מאוד באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שאתה מיישם.

תוכן וידאו

אי אפשר לדבר על מגמות העתיד מבלי לדבר על תוכן וידאו. כולנו שמענו שתוכן וידאו שולט כיום ועולה על פני כל סוג אחר של תוכן, אך עד כמה? כבר דברנו על סרטונים של Facebook, סרטונים בעמודי נחיתה וב- YouTube, כעת נבחן את Twitter. Twitter מתמקדת ומתמקדת סביב תוכן, אפילו עם מספר התווים המינימלי של הרשת, הטקסט מבוסס תוכן ווידאו ב- Twitter.

עם 82% מהמשתמשים שכעת צופים בתוכן וידאו ב- Twitter, זו לא תהיה הפתעה שהרשת תיקח חלק גדל והופך בתוכן ווידאו. למרות ש Twitter אולי יצטרכו לעשות כמה שינויים כדי לגרום לזה לקרות.

מחקרים מראים כי משתמשים ברשת מבלים בממוצע 2.6 יותר זמן בצפיה בסרטוני ווידאו מאשר בקריאת תוכן מבוסס טקסט בלבד.

מציאות רבודה

כשהושק משחק Pokémon Go, הוא סחף מיליונים של אנשים מאחר והשתמש במציאות רבודה בתוך המשחק. זה היה חידוש עצום – בעוד שההתלהבות סביב המשחק נמשכה עוד ועוד, לאחרונה מציאות רבודה זוכה לתשומת לב חדשה עם השימוש שלה ביישומים רבים אחרים.

אפשר לראות את יישומי מציאות רבודה מתקדמים לתוך מגמה מרכזית, כאשר עסקים מתחילים להשתמש ביישום ככלי שימושי. לדוגמה, הצגת מסלולי הנוסעים לתור הטיסה שלהם, שיואר כאשר הם יזיזו את הטלפון שלהם על המסך.
מציאות רבודה משלבת D3 עם תמונות מסך. זה אומר שאתה יכול להצביע עם מצלמת הטלפון הנייד שלך בחדר ולראות מופעים חזותיים שונים שצצים, כאילו הם באמת שם.

מציאות מדומה

דיברנו על תוכן וידאו ועל מציאות רבודה, כך שזה רק נכון לדבר כעת על מציאות מדומה. ה- VR לכד את העולם בסערה וירטואלית עם צפייה בווידאו 2D.
המציאות הווירטואלית היא מגמה שממשיכה להתרחב ונראית כאילו היא תמחק כל ניסיון אחר להביא את העולם הווירטואלי למציאות האמיתית.

Blockchain

טכנולוגית ה- Blockchain מחזיקה בהבטחה עבור מגייסים כדי לאמת מועמדים בצורה יעילה יותר, ועבור מנהלי שכר המעוניינים להפוך את תהליך הבונוסים הגלובלי של הארגון שלהם לפחות יקר. בלוקצ'ין משתמשת בספריה דיגיטלית מוצפנת של רשומות ציבוריות המובנות באשכולות של נתונים הנקראים בלוקים ומפוזרים על גבי רשתות. זהו כלי רב עוצמה שהמשתמשים בו מוצאים אותו אמין וקל לניווט. מומחים צופים כי מנהלי משאבי אנוש יתחילו להשתמש ב- Blockchain ב- 18-24 החודשים הקרובים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה