יש לכם מה ללמוד על הדרכות במובייל

יש לכם מה ללמוד על הדרכות במובייל

המובייל הוא אולי העתיד אך רק ל-34% מהארגונים יש תוכנית הדרכה במובייל ורק ל-13% יש תוכנית הדרכה פורמלית

שיתוף

הדרכות עובדים במובייל

הכול עובד למובייל. הדרך שבה אנו מתקשרים, צורכים מידע, מנהלים את עצמנו ביום יום (יומנים, רשימות, תזכורות, תמונות, שליטה על מכשירים אלקטרוניים אחרים…) אפילו הדרך שבה אנו מנהלים את חיינו האישיים. הכול עובר, יעבור או כבר עבר למובייל. כך גם תחום הדרכות העובדים, בין אם אנחנו ערוכים לכך או לא.

על פי סקר חדש שתוצאותיו פורסמו באתר משאבי אנוש I4cp כ-34% מקרב הארגונים כבר מציעים לעובדים שלהם תוכניות הדרכה במובייל. כ-21% מהארגונים העושים שימוש במובייל להדרכות עובדים מגדירים את מערכי ההדרכה כבלתי-פורמליים ורק 13% מקרב הארגונים מגדירים את מערך ההדרכה כפורמלי.

מנהלי משאבי אנוש שימו לב, חברות טכנולוגיות וביניהן חברות המציעות פלטפורמות להדרכת עובדים מעצבות אתרים וממשקים מותאמי מובייל או אפליקציות שעובדות במובייל בלבד. בני דור המילניום נמצאים במובייל 24/7 והדרך להגיע אליהם, בכל שעה ובכל מקום, היא המובייל. לכן, זה הזמן לצלול עמוק יותר לעולם המובייל ולנצל טוב יותר את המדיה כערוץ הדרכה אך שימו לב – אל תתנו לתחום ההדרכה להיות "בלתי פורמלי". היום יותר מתמיד, כשדורות צעירים חודרים לשוק והם עובדים גם או רק מרחוק, השליטה על מערך ההדרכה הופכת חשובה יותר ולכן יש חשיבות רבה יותר לבניית מערכי הדרכה פורמליים. אל תתנו למדיה לנהל את עצמה או לנהל אתכם. היו אתם אלו שמנהלים אותה בהתאם למדיניות החברה, לתרבות הארגונית, ולצרכים העסקיים של הארגון, ממערך ההדרכה והקפידו לבנות מערך פורמלי לבקרה על ההדרכות (שיעור ההשתתפות, בקרה על תכנים, השפעות חומרי ההדרכה על העבודה בהיבט של איכות וכמות וכיו"ב).

מערכות למידה מרחוק / למידה אונליין, ברובן המוחלט מותאמות כבר ללמידה במובייל ויותר מכך – פתרונות קיימים כבר מציעים מערכי הדרכה שלמים שכבר בנויים ומותאמים לארגונים. אומנם בעולם הדבר נפוץ מאוד אך אפילו בישראל ישנם פתרונות לנושא, כאשר חברת www.ODOD.co.il אפילו מציעה פתרון משולב של מערכת אינטרנטית, מותאמת מובייל אשר כוללת מאות יחידות הדרכה ארגוניות שונות שמגיעות כחלק מחבילת השירות שלה. כלומר: ניתן להביא לארגון פיתרון מהיר אשר ניתן להתאמה אישית ותוספות ארגוניות שכבר מהיום הראשון נותר פיתרון הדרכתי מהיר – ללא צורך לפתח מערכי הדרכה מורכבים ויקרים.

בכנס פיתוח ארגוני, אף יוצגו פתרונות מסוג זה וכן נדון באופן יישום והמענה על הצרכים הארגוניים בתחום.

למידע נוסף ורישום לכנס פיתוח ארגוני – לחץ כאן!

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה