אתר הכרויות זה פאסה, הכרויות במשרד זה אין!

אתר הכרויות זה פאסה, הכרויות במשרד זה אין!

סקר חדש של CareerBuilder חושף: 37% מקרב העובדים מנהלים רומנים בעבודה. 30% מהרומנים הללו מובילים לנישואים!

שיתוף
נישואין

נישואין

יש לכם חברים רווקים או אחים צעירים שעוד לא מצאו את החצי השני? תעשו לעצמכם ולהם טובה, אל תציעו להם לעשות מנוי לאתר הכרויות (שם הם פגשו תמונות של אנשים מלפני 14 שנים במקרה הטוב עם שמות בדויים והרבה בעיות מחויבות. הרבה!). תעשו לכולם טובה גדולה יותר ואל תתחילו לשדך להם את החברה של האח של השכנה… על פי סקר חדש של CareerBuilder, לזוגות שמתחילים קשר במקום העבודה יש 30% סיכוי להגיע בסופו של דבר (בעזרת השם) לחופה!

אז נכון שאומרים שרומן עם אנשים בעבודה זה בעייתי ויש מקומות עבודה שממש הכניסו לנהלים חוקים ותקנות ספציפיות כדי לאסור, למנוע ולהצניע עד כמה שניתן רומנים במקום העבודה. אבל העובדות הן שכשמדובר באהבה, אנשים הולכים בעקבות הלב ולא בעקבות נהלי עבודה.

מתוך הסקר, שנערך בחג האהבה annual Valentine’s Day survey, עולה שכ-37% מהעובדים בארגון התקשרו בקשר רומנטי עם עמית/ה. לא זו בלבד שהעובדים הכירו בעבודה אנשים שאתם הם רצו להמשיך לקשר רומנטי, כ-30% מהם הגיעו בסופו של דבר לחופה.

מקרב העובדים שניהלו רומן עם אנשים מהמשרד, כ-25% לא הסתפקו בקולגות מאותה דרגה ויצאו אף עם מנהלים או העובדים תחתם. מהסקר עוד עולה כי רומן בין עובדים במשרד הוא לא נחלתם של הרווקים (כולל גרושים ואלמנים) בלבד. 1 מתוך 5 עובדים שניהל רומן בעבודה היה נשוי או ניהל רומן עם עובד שהיה נשוי באותה עת.

מהסקר ניתן ללמוד שאמנם ל-37% מקרב העובדים אין שום בעיה לחצות גבולות אתיים ולהפוך חבר לעבוד לחבר לחיים אך 25% מהם יסרבו להתקשר בקשר רומנטי עם מישהו שניהל קשר עם חבר לעבודה. למעשה, 25% מקרב העובדים רואים במישהו שכבר ניהל קשר רומנטי בעבודה כאדם שהוא פסול-קשר undateable.

הסיבות שבגללן עובדים דוחים הצעות של עמיתים לקשר רומנטי, על פי הסקר של CareerBuilder:
– העמית אינו עובד במשרה קבועה / מסודרת 39%
– העמית טס/נוסע לעתים תכופות במסגרת העבודה 21%
– העמית עובד משמרות לילה 8%
– העמית עובד משמרות סוף שבוע
– העמית שלי משתכר פחות ממני 6%

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה