ארה"ב: רוצים ביטחון תעסוקתי? לכו לבית חולים

ארה"ב: רוצים ביטחון תעסוקתי? לכו לבית חולים

ארה"ב: מערכת הבריאות ייצרה 314,700 משרות ב- 2011, גידול של 138% בכוח האדם לעומת השנה המקבילה אשתקד

שיתוף
גיוס עובדים
מגמת גיוס חיובית בענף הרפואה

אימהות אמריקאיות שחולמות שהילדים שלהם יהיו רופאים (ואם לא אז עורכי דין…) עתידות להגשים חלום בעתיד הקרוב על סמך נתוני תעסוקה בענף הבריאות. מהנתונים הללו עולה באופן לא מפתיע שמשבר כלכלי, חזק ככל שיהיה, אין בכוחו לפגוע בענף הבריאות, לא בדרישה לשירותים רפואיים כגון שירותים אמבולטוריים, רפואה מקצועית, רפואה קהילתית או רפואה מונעת, ולא בדרישת השוק לתרופות, למכשור ולציוד רפואי.

על פי נתונים שהתפרסמו הבוקר (יום ג') ב-Human Resource Journal, עולה כי במהלך 2011 נפתחו לא פחות מ-314,700 משרות בענף הבריאות, בהן 22,600 בחודש דצמבר ומתוכן 9,800 היו בבתי החולים. במהלך 2011 נפתחו 89,100 משרות חדשות בבתי חולים וזאת לעומת 37,300 משרות בבתי חולים שנפתחו במהלך 2010, קרי חלה עליה בשיעור של 138% בגידול התעסוקה בבתי החולים בארה"ב בשנה האחרונה.

דאוון מרפי, סמנכ"ל משאבי אנוש ברשת בתי החולים סנט לוקאס (St. Luke's Health System) המפעילה 10 בתי חולים במדינת קנזס: "הגדלנו ואנחנו ממשיכים להגדיל את מצבת כוח האדם עם דגש על אחיות מוסמכות, וזאת על מנת לשפר את רמת השירות שאנחנו מעניקים לציבור. אנחנו מכירים את המשוואה ויודעים היטב ששירות רפואי טוב מחייב כוח אדם מתאים ומיומן." בבית החולים סנט לוקאס עובדים כיום 9,500 אנשי צוות בתפקידים השונים, מתוכם 2,000 גויסו רק בשנה האחרונה.

כריס ראודר, סמנכ"ל משאבי אנוש בבית החולים הכללי בטמפה: "כמערכת בריאות אנו מתקשים לגייס עובדים. יש לנו צורך עצום ברופאים מומחים, בצוותי עזרה ראשונה וחירום וכן בצוותי IT לפיתוח מערכות מידע, אבטחת מידע ותמיכה טכנית כללית. האתגר הגדול ביותר הניצב בפנינו לקראת 2012, הוא למצוא מועמדים בעלי כישורים בתחום ה-IT בעלי ניסיון או אפילו ידע במדעי החיים ולתגמל אותם בהתאם. התחרות של בתי החולים מול חברות פרטיות בשוק על אנשי IT, היא כמעט בלתי אפשרית, כי מערכות בריאות לא יכולות להציע את אותה דרגת שכר או אפילו להתקרב אל זו שמציעות החברות הפרטיות. אחד האתגרים הגדולים ביותר לשנה הבאה, הוא לאייש את בית החולים באנשים טובים לטווח הארוך." 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה