ארה"ב: העובדים שחוקים!

ארה"ב: העובדים שחוקים!

על פי סקר חדש: 77% מהעובדים מרגישים שחוקים, 73% מהמנהלים חשים בירידה בתפקוד העובדים

שיתוף
עבודה מהבית
עבודה מהבית

על פי סקר עובדים חדש, שבוצע על ידי חברת CareerBuilder, למעסיקים האמריקאים יש סיבה לדאוג. כיום, כשהם זקוקים לעובדים שלהם יותר מתמיד, כדי שימנפו את החברות בשוק התחרותי היוצא מהמשבר, העובדים שלהם כבר שחוקים!

מהסקר עולה כי 77% מהעובדים חשו לאחרונה או חשים כעת שהם כבר שחוקים, מתוכם 43% ציינו כי ההידרדרות החלה רק בחצי השנה האחרונה, משמע בדיוק בחודשים בהם השוק האמריקאי הראה סימנים הדרגתיים ליציאה מהמשבר.

המעסיקים מצדם רואים מגמת הדרדרות באפקטיביות של העובדים. המעסיקים, שראו את העלייה בתפקוד העובדים מיד עם פרוץ המשבר, מקשרים אותה לפחד מפני אובדן מקור הפרנסה וכן למגמות של רה-ארגון, שכללו צמצום ניכר בכוח אדם ודגש יתר על תרומת הפרט לארגון. כל אלו, לדברי המנהלים, הובילו את העובדים לכדי שיפור ביצועים בצורה ניכרת. כיום, כשסכנת הפיטורים ההמוניים חולפת, 73% מהמנהלים במשק טוענים כי מגמת השיפור נעצרה ורק 14% טוענים כי הם עדיין מבחינים במגמות של שיפור ביצועים בקרב העובדים.

ברנט רוזמן, נשיא CareerBuilder, הגיב לתוצאות הסקר ואמר: "המיתון הוסיף מנוף לחץ אדיר על העובדים שלא פוטרו, שנשארו לראות את עמיתיהם עוזבים ושנאלצו לעבוד קשה יותר כדי להתמודד עם נטל העבודה במצבת כוח האדם המצומצמת וכדי להוכיח שהם ראויים להישאר בארגון. צמצום בכוח האדם היה המהלך הטבעי עבור חברות רבות במשק כשהן רואות לנגד עיניהן את התוצאות קצרות הטווח אבל יש למהלכים הללו השפעה ארוכת טווח והיא הרסנית! העובדים שנשארו לשאת בנטל, להתמודד עם לחץ וחוסר וודאות, העובדים שנתנו יותר תמורת פחות – היום הם בשפל, הם שחוקים. וזו התקופה בה הארגון זקוק להם יותר מכל."

בסקר השתתפו למעלה מ-2,600 מנהלים ולמעלה מ-5,300 עובדים מצפון אמריקה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה