אנשים מקעקעים על גופם לוגו של חברות מובילות

אנשים מקעקעים על גופם לוגו של חברות מובילות

לשאלה "האם היית מוכן לקעקע על גופך את לוגו החברה?" ישנם הרבה אנשים מסתבר, שישיבו כן

שיתוף
מועמד עם קעקוע

מועמד עם קעקוע

עבור אנשים רבים, שקעקעו על גופם את לוגו המותג של חברות מובילות, המעשה הוא התגלמות השפעת החברות על חייהם. עבור אחרים קעקוע הלוגו הוא פשוט כיף. 

להלן 6 חברות שלקוחותיהן קעקעו על עצמם את לוגו המותג:

APPLE

קעקוע אפל

למרות שאפל הוא אחד המותגים הפופולריים ביותר מאז ומועלם, זה עדיין מפתיע לראות כמה אנשים לוקחים את נאמנותם צעד אחד קדימה. מעריץ נאמן במיוחד של החברה אומר כי הוא קעקע את לוגו המותג לכבוד אשתו, כיוון שבני הזוג חוגגים את יום נישואיהן עם תאריך היווסדה של חברת אפל.

 

 

 

  

 

WAL-MART

Wal-Mart

לחברת WAL-MART יש כמה מעריצים עיקשים למדי. מוטו החברה “Save Money. Live Better” (חסוך כסף. תחיה טוב יותר) ככל הנראה דיבר אליהם, לפחות מספיק על מנת לשכנע אותם לעשות קעקוע עם לוגו החברה.

 

  

 

TOUGH MUDDER

TOUGH MUDDER

זה לא נדיר ככל הנראה, שמעריץ נלהב יקעקע את לוגו חברת TOUGH MUDDER על גופו. מעבר לכך החברה מעודדת את לקוחותיה לכך. לאחר שמעריץ החברה מקעקע על גופו את הלוגו, ושולח לחברה את הקבלה של הקעקוע, החברה מאפשרת לו כניסה חופשית לתחרות הבאה.

תחרות TOUGH MUDDERהיא כנראה האירוע הקשה ביותר על פני כדור הארץ. מדובר בקורס מכשולים באורך 10-12 מייל שבוחן את הכוח הפיזי, הסיבולת והלחצים הנפשיים שלך ומביא אותם לקצה. האתגר מיושם בעבודת צוות כשבסופו אתה זוכה להבין עד כמה קשוח אתה יכול להיות.

 

ANYTIME FITNESS

 ANYTIME FITNESS

בדומה לחברה הקודמת, גם חברת ANYTIME FITNESS מעודדת לקוחות לקעקע את גופם בלוגו המותג. דמות "האדם הרץ" של החברה מזכה את בעליו המקועקע במנוי לכושר חופשי 24 שעות ביממה. החברה מציינת כי הלוגו אינו סתם ציור של אדם רץ, אלא מבטא את היכולת להתגבר על כל מכשול וקושי. בשנה האחרונה למעלה מ- 3,000 אנשים קעקוע את הלוגו על גופם.

 

  

MCDONALD’S

מקדונלדס

מעריצי מקדונלד'ס באמת חייבים באמת להיות "Lovin 'It" עם הקעקועים שלהם. נער נורווגי קעקע את לוגו מקדונלד'ס כולל התפריט, על זרועו הימנית ושבוע לאחר מכן העתיק את הקעקוע גם לזרועו השמאלית.

 

  

 

  

 

COCA-COLA

קוקה קולה קעקוע

מאז פריצתה התוססת של חברת קוקה-קולה בשנת 1886, מותג המשקה המרענן כבש את העולם בסערה ועד היום הוא לא איבד את המומנטום. מספר אנשים ברחבי העולם מקעקעים את הבקבוק על גופם מידיי שנה ועבור רבים מהם אין מדובר בסתם לוגו, אלא בהצהרה אופנתית.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה