אינטל תגייס 600 עובדים עד סוף 2012

אינטל תגייס 600 עובדים עד סוף 2012

נתון זה ממחיש מגמת גידול במצבת כוח האדם שהחלה עוד ב-2011, אז גויסו לשורות החברה כ-700 עובדים חדשים

שיתוף

אינטל ישראל תגייס ב-2012, על פי תחזיותיה, כ-600 עובדים חדשים במרכזי הפיתוח והייצור. כך הודיעה ענקית השבבים הבוקר (א') במסיבת עיתונאים שקיימה בתל-אביב.

נתון זה ממחיש מגמת גידול במצבת כוח האדם שהחלה עוד ב-2011, אז גויסו לשורות החברה כ-700 עובדים חדשים.

ב-2011 עמד מספר המועסקים באינטל ישראל על 7,782 עובדים וההשפעה העקיפה על התעסוקה בישראל מוערכת ב-23 אלף מועסקים. באותה השנה ייצאה החברה בהיקף כספי של 2.2 מיליארד דולר. השלוחה הישראלית של אינטל נחשבת לאחד המעסיקים הגדולים במגזר הפרטי.

מולי אדן (בצילום), נשיא החברה החדש וסגן נשיא בכיר בחברה העולמית, התייחס בדבריו למגעים להקמת מפעל נוסף או מרכז מחקר ופיתוח בישראל. "אנחנו מקבלים החלטות על תוספת כושר ייצור רק כאשר אנחנו צריכים לעשות זאת", ציין אדן

מינויו של האחרון, דווח בכלכליסט היום, יצר בתחילה אי-בהירות אשר למעמדה של מנכ"ל אינטל ישראל, מקסין פסברג. החברה הודיעה כי היא תמונה למנהלת חטיבת הייצור. בהמשך נאלצה אינטל לחזור בה ולהודיעה כי תמשיך לכהן בתפקיד המנכ"ל ותהיה כפופה לאדן.

עניין זה הופנה לאדן במסיבת העיתונאים, והוא השיב כי מדובר באות הכרה של החברה העולמית בחשיבות הפעילות בישראל. "חזרתי לארץ לתפקיד הנשיא כדי להגדיל את העוגה בישראל, להגדיל את נפח הפעילות. המבנה נשיא-מנכ"ל מקובל בעוד כמה מקומות בעולם, ואני מקווה שנוביל את המרכז בעתיד".

 

יש גם פיטורים

אלא שבצד האופטימיות שהופגנה הבוקר, בשבועות האחרונים פורסם על כמה גלי פיטורים בחברות היי-טק אחרות, חברות הזנק קטנות (סטארט-אפ) שכרעו תחת העול הכלכלי.  בין החברות הללו מצויות אמימון ופריים-סנס. במקביל, דווח שאמדוקס עתידה לפתוח בקרוב שלוחה בנצרת, ולגייס כ-200 עובדים חדשים.

אינטל פעילה בישראל מ-1974. החברה עוסקת בעיקר בפיתוח ובייצור מוצרי רשת ותקשורת ומיקרו מעבדים. לחברה ארבעה מרכזי פיתוח בחיפה, ירושלים, פתח תקוה וביקום, ושני מפעלי ייצור האחד בקריית-גת והשני בירושלים.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה