שריינתם הזמנות? מנהלי HR ורווחה הוזמנו לאירוע לקוחות מרוקאי של חברה להפקות...

שריינתם הזמנות? מנהלי HR ורווחה הוזמנו לאירוע לקוחות מרוקאי של חברה להפקות אירועים

אלדן הפקות, המבצעת אירועי עובדים לארגונים גדולים במשק, מציינת יומולדת 17 במסיבת מימונה במועדון בדרום תל-אביב. מי הוזמן? כנסו

שיתוף

מנהלי ומנהלות משאבי אנוש ורווחה בארגונים גדולים כבר מכירים אותם ועובדים מולם כמעט מדי שנה, אבל אחת לשנה חברת הפקות האירועים אלדן הפקות חוגגת לעצמה יום הולדת ומזמינה את הקולגות.

השנה "נפל" התאריך על ערב המימונה, מוצאי חג שני של פסח (14/4), כאשר מועדון "7" החדש יחסית בדרום תל-אביב יתמלא במונומנטים מרוקאים לרבות מאכלי העדה עתירי הפחמימות והסוכר.

במוקד הערב צפויה הופעה של להקת הבובות רד בנד ושל ההרכב דמנטה. המארגנים מדברים גם על בר אלכוהול חופשי, נשנושי מתוקים ופריצות אמנותיות לרחבת המועדון.

לאירוע הוזמנו מנהלי אירועי שיווק ורווחה, מנהלי רכש ומשאבי אנוש מחברות גדולות דוגמת טבע, שטראוס עלית, מנורה מבטחים, סלקום, לאומית, רכבת ישראל, HP, התעשייה האווירית ואחרות. הכניסה למתחם תוגבל ל-600 איש.

הרעיון לקונספט המימונה, מסבירה איילה כהן המשמשת כבעלים יחד עם בעלה דניאל, הגיע מהלקוחות עצמם שהתארחו בשנים קודמות בחגיגות המימונה הפרטיות של המשפחה בביתם שבשפלה. "אנו חוגגים מימונה כל שנה ומארחים לקוחות רבים, בשנה האחרונה שמענו ממספר לקוחות נוספים כי  לא חוו מימונה מעולם ולכן החלטנו לקיים את  אירוע הלקוחות השנתי במועד זה .

החגיגה המחבקת הזו שמסמלת מזל, ברכה, שפע והצלחה הולמת בדיוק את הרעיון של האירוע השנתי ואת הדרך שלנו להודות ללקוחות על הדרך הארוכה של העשייה יחד ".

אירוע למנהלי משאבי אנוש ורווחה

מתוך אירוע 15 שנה לחברה (צילום: יוסי חטב)

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה