שמחת עניים: אסם תתגמל עובדיה הזוטרים בתוספות שכר מאפריל

שמחת עניים: אסם תתגמל עובדיה הזוטרים בתוספות שכר מאפריל

בנוסף, נקבע כי עד לתקרה של 15,000 שקלים ברוטו, יינתנו תוספות שכר בשיעורים יורדים, ביחס הפוך לגובה המשכורת

שיתוף

מפטרים, אבל: מועצת המנהלים של אסם, קבעה בישיבתה ביום חמישי האחרון, כי לבעלי השכר הנמוך בקבוצה תינתן החל מאפריל הקרוב, תוספת שכר של 5%.

בנוסף, נקבע כי עד לתקרה של 15,000 שקלים ברוטו, יינתנו תוספות שכר בשיעורים יורדים, ביחס הפוך לגובה המשכורת.

מימון ההטבה יגיע מתוספות השכר שהיו מתוכננות לבכירים בחברה, אך הוקפאו לעת עתה.

"לא בצורה פופוליסטית"

באסם מנסים בחודשים האחרונים להמתיק את גלולת ההתייעלות המרה, שנכפתה על החברה ועל מתחרותיה בענף מוצרי הצריכה. עוד בספטמבר 2011 התבטא בעניין מנכ"ל אסם, גזי קפלן ואמר: "יש לי כוונה, ואני מקווה שזה יאושר, לבחון את הקפאת שכר הבכירים ולהעלות את רמת השכר של יתר העובדים שמרוויחים שכר יותר נמוך."

קפלן ויו"ר מועצת המנהלים, דן פרופר, הודיעו בסוף השבוע כי הם מקווים שגם חברות נוספות במשק ינקטו בצעדים דומים, לאור המצב הכלכלי במשק וההקצנה שחלה בפערי השכר.

"אנו חברה שמעסיקה 4,600 עובדים", אמר קפלן בוועידה כלכלית שנערכה לאחרונה. "אנחנו ארגון רווחי שפועל למטרת רווח. יחד עם זאת, לנו במגזר העסקי יש אחריות לגבי מה שקורה בארץ הזאת. אני שואל את עצמי מה אני, כמנכ"ל אסם, יכול לעשות, ועלינו לשאול את עצמנו מה כל אחד מאתנו יכול לעשות, לא בצורה פופוליסטית."

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

תגובה 1

  1. כל הכבוד לגזי קפלן המנכ"ל ולאור אריאלי סמנכ"לית משאבי אנוש של אוסם ולהנהלה על הצעד המבריק וההוגן הזה. פירמידה הפוכה והכרה בתרומתם העצומה של אנשי הקו הקידמי של החברה , תמיד היה חלום רטוב שלי, כי בד"כ הפירמידה הרגילה ההיררכית בה ככל שאתה בכיר יותר אתה מתוגמל יותר צריכה מידי פעם זעזוע.
    ודווקא בימים אלו בהן הבטחות ללא כיסוי מופרחות ומופרכות חדשות לבקרים ומהפכות חברתיות נשלחות לחדרים חשוכים בולטת עוד יותר ההחלטה של אוסם על רקע אי הצרפות אחרים ליוזמה זו. מקווה שאחרים יצטרפו.

השאר תגובה