שלושת המפתחות הראשיים של ניידות גלובלית

שלושת המפתחות הראשיים של ניידות גלובלית

כיצד להצליח ביישום ניידות גלובלית של עובדים בחברה

שיתוף
ניידות גלובלית

ניידות גלובלית

העתיד של העבודה הוא בתנועה: העברת פעולות למדיה הדיגיטלית, העברת פונקציות מסוימות למערכות אוטומטיות כך שנוכל להשקיע יותר זמן במשימות אחרות, והעברת אנשים ממקום למקום.

ארגונים מתרחבים ממרכז מקומי אחד ועד לטביעת רגל גלובלית רחבה יותר – מיזוגי אשראי, שיתופי פעולה, יוזמות אסטרטגיות וצמיחה.

בסקר העסקים של הרווארד נמצא כי 72% מהמנהלים אמרו שהצורך שלהם בעובדים ניידים בעולם יגדל בשנתיים-שלוש הבאות.

למרבה המזל, עובדים רבים רואים במשימות מקומיות ובחו"ל כסיכוי גדול להגדלת המיומנויות, להרחבת אופקים ולהגדיל את הקריירה. אך מנקודת מבט ניהולית, זה לא כל כך פשוט. הקצאת עובדים ברחבי העולם מרתיעה מספיק מהבחינה הלוגיסטית, וודאי שבמונחים של מעורבות ארגונית ושימור עובדים.

כאשר היא נעשית נכון, הניידות העולמית היא יתרון אמיתי עבור הארגון שלך. יהיה עליך למנף שלושה גורמים מרכזיים – אמפתיה, התאמה אישית, וטכנולוגיה כדי להפוך את הניידות לסיפור הצלחה.

אמפתיה

בין מומחי משאבי אנוש אתה יכול לקרוא לכך מיומנויות רכות, אך להיות מסוגל לצפות ולהבין את הצרכים הרבים של כל עובד יהפכו את ניהול הניידות העולמי למיטבי לאין שיעור עבור כל הצדדים. אמפתיה צריכה להיות חלק מהתרבות במקום העבודה, אך לעתים קרובות מתעלמים ממנה. אין להתעלם ממנה בעת ניהול הניידות הגלובלית. יכולות להיות יותר נקודות חיכוך עבור כמה עובדים אם הם תופסים חוסר רגישות ומחשבה מאחורי השינוי מחדש, ודאגות של אדם אחד הן לא הדאגות של אחרים.

בעוד שסקרים ואלגוריתמים יכולים לעזור, אמפתיה אינה מתייחסת לתועלת. היא צריכה לקרות בשלבים המוקדמים של תכנון ומחויבות כאשר צופים את הצרכים והחששות של העובדים. אחת הדרכים לעזור לעצב את האפשרויות הללו היא ליצור תרחישים: מנהל ומשפחה; שכירה חדשה; אדם בעל יכולת שונה; אישה העוברת לעיר מסורתית מאוד עם מנהגים חברתיים שמרניים; או כל מספר של אפשרויות אחרות. זה סוג של בדיקת נאותות המשתלם במעברים חלקים ובפחות זמן השבתה.

התאמה אישית

חשוב להציע מגוון מציאותי ורלוונטי של אפשרויות. יש לזכור כי בין עובדים ומעסיקים ישנו פער לגבי איך כל אחד מהם רואה את העבודה. משאבי אנוש חייבים לחשוב על העובדים כעל ישויות שינוהלו, אבל גם לחשוב עליהם כעל אנשים שחושבים על מקומות עבודה כתנאי לניווט, למחשבה ולניהול משא ומתן. כאשר הארגון עושה את המאמץ לספק לכל עובד אפשרויות כגון איך הם רוצים לבצע את המעבר וכיצד הם רואים את המשימה הזו קורית, זה מראה כי המעסיק ערכים הוא אדם בסופו של דבר\ רגיש, אמפתי ומספק עבורם אפשרויות. זה יכול גם לצמצם את החיכוך לגבי מה ניתן לעשות לעומת מה לא אפשרי.

עובדים המבצעים ניידות גלובלית רוצים להיות מסוגלים לגשת לשירותים ותמיכה בביקוש – כנראה מטלפון נייד. הם רוצים להיות מסוגלים להקים פורטלים על פי הצרכים שלהם, ולהתאים אישית את פרופיל המשתמש שלהם.
אפשרויות אחרות עשויות לכלול סוגים של טיפול רפואי, בתי ספר, תכנון פיננסי, אבטחה, עבודה זוגית, הכשרה שפה, תוכניות תרבות, אפשרויות תשלום, תחבורה, עמיתים לעבודה, צוותים, סוגים של עבודה – האם הארגון שלך במצב לטפל ולהקל על כל זה?

טכנולוגיה

טכנולוגיית ניהול הניידות הגלובלית היא תעשייה צומחת במהירות, שצפויה להתרחב בארה"ב בין 11 ל -15 מיליארד דולר בחמש השנים הקרובות. חברות יכולות ליישם מערכות תמיכה בשיתוף פעולה עם עובדיהן בכל העולם של 360 ° כדי לענות על כל הצרכים של העובדים שלהן. חשוב לבנות וליישם פלטפורמה חסכונית המשלבת אמפתיה ויעילות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה