חמשת סביבות העבודה המדליקות ביותר

חמשת סביבות העבודה המדליקות ביותר

מעסיקים גדולים ברחבי העולם הבינו, כי קל הרבה יותר להיות יצירתי ופרודוקטיבי כשעובדים בסביבת עבודה צבעונית ומתוחכמת

שיתוף

להלן 5 מקומות עבודה שסביבת העבודה שלהם מתוחכמת ומדליקה ביותר:

פיקסאר

פיקסאר

קרוב לוודאי שלא תוכל "למצוא את נמו" בסביבת עבודה אפורה ומשעממת. על כך חשבו בחברת פיקסאר ובנו את המשרדים שלהם
הלובי של חברת פיקסאר הוא למעשה אודיטוריום ארוך בגודל מגרש כדורגל בניצב במרכזו של הבניין.
בבניין יש מגוון אולמות נושא כגון אולם ג'ונגל, בהם העובדים יכולים לשבת ולשוחח ביניהם על יצירות חדשות. בובות מכל הגדלים מהסרטים של פיקסאר, ניצבות בכל המשרדים ומהוות השראה. יש מגוון חדרי משחקים בחברה שהעובדים יכולים לשחק בהם ולהמציא דמויות חדשות. המשרדים בנויים בצורות שונות וכל אחד יכול לבחור היכן לעבוד.

רד בול לונדון

משרדי רד בול בלונדון מעוצבים בצורה מדהימה ומעוררת השראה. המשרדים הם למעשה שילוב בין שני משרדים נפרדים לבניין מטרה מרכזי אחד הממוקם בסוהו. המשרדים החדשים נפרשים על פני שלושת הקומות העליונות של בניין מהמאה ה-19 כולל הגג, שעוצב בצורה של קופסת זכוכית, ממנו נשקף נוף מרהיב של הווסט אנד.

העובדים והמבקרים מגיעים לבניין ממעלית לקבלת קהל בקומה העליונה. המעלית עוברת דרך תצוגות מסחררות, קיר וידאו בן 3 קומות ושקופיות שמטרתן להעשיר את תחושת החלל והזרימה.
סביבת העבודה פתוחה, יעילה, ודינמית. הקומה העליונה משמשת מקום מרכז חברתי ובה נמצא חדר הקבלה הראשי, בית קפה, בר וחדרי ישיבות.

מפעל WV Phaeton plant

dresden_phaeton_13

מפעל פייטון של חברת WV בגרמניה הוא אטרקציה בפני עצמה, שמלבד העובדים, גם המבקרים מוזמנים להיכנס ולהתרשם.
המפעל פתוח למבקרים בין 10-12 שעות ביום, ומתקיימים סיורים מודרכים במקום.
גם המבקרים וגם עובדי החברה, זוכים לסביבה נקיה ומיוחדת של תערוכות רכבי פייטון ומודלים מורכבים למחצה. ישנם סימולטורים מיוחדים להצגת תנועת הרכבים ואפשרות לבצע בהם נסיעת מבחן.

 

 

מטה DTAC – בנגקוק

מטה DTAC בבנגקוק החליט לשים קץ לשטחי משרדים נפרדים לעובדים והביא את כל ששת בנייני המטה לקורת גג אחת, שהפכה להיות
החליט לשים קץ שטחי משרדים נפרדים ברחבי העיר של בנגקוק, והביא את כל ששת בניינים תחת קורת גג אחת, שהפכה להיות המבנה המשרדי הגדול ביותר בהיסטוריה של תאילנד. החברה נפרשת ע"פ 650,000 מ"ר, והעיצוב שלה משקף את רצון החברה לחזק שיתוף פעולה ותקשורת בין העובדים ולהגדיל את היצירתיות.
גישת המותג של DTAC היא "לשחק וללמוד" והחברה משקפת זאת היטב לעובדים וללקוחות שלה. ב- 22 קומות החברה ישנם בין היתר: אמפיתיאטרון, ספריה ענקית, קומה שלמה המוקדשת לכיף עם כדורגל מקורה, טניס שולחן, מסלול ריצה, וקונצרט. ישנם פיקניקים לרווחת העובדים בתוך הבניין, שולחנות אוכל גדולים המאפשרים מפגשים לעובדים ואפילו מרפסת פתוחה המשקיפה על קו הרקיע של בנגקוק.

חברת לגו בדנמרק

לגו

העובדים של חברת לגו בדנמרק, מוקפים בלגו כל היום, וזה בדיוק מה שהם אוהבים בחברה. פריסת החלל הפתוח הצבעוני, מעודד אינטראקציה ומשחק בצוות, על מנת להצית את דמיונם. חדרי הישיבות מוארים, צבעוניים ופתוחים. הגדלים שלהם משתנים בהתאם לשימוש אך כולם נועדו לספק: לספק סביבת עבודה מאושרת ונוחה ולייצר חיבור בין העובדים למשחק. כל המשרדים מתוכננים כך שכל עובד יוכל לשחק עם לגו ולהרכיב משהו חדש, ואם לבלות את כל היום בעבודה במשחק לגו לא עושה את העובדים מאושרים, אז קשה לדעת מה כן.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה