שיתוף

אחת הדרכים הטובות ביותר שבאמצעותה חברות יכולות לשמור על איזון בין העבודה והבית לעובדים, היא להציע להם לעבוד מהבית בחלק מהזמן או בכל זמן העבודה.

עם התקדמות הטכנולוגיה והאמצעים הדיגיטליים, עובדים יכולים יותר ויותר לעבוד מהבית או מרחוק ולהרגיש שהם ממש חלק מהחברה. כך, עובדים משמרים את הקשר עם בני משפחתם, זוכים לאכול עם הילדים ארוחת צהריים ולברך אותם לשלום כשהם מגיעים מבית הספר והגן ועדיין לעבוד במלוא המרץ בסביבה הנוחה להם.

כיום יותר ויותר משרות נפתחות לעבודה מהבית ומאפשרות לעובדים לבצע אותן בצורה איכותית וטובה ולשמור על האיזון המיוחל.

להלן מספר משרות שניתנות לעבודה מהבית:

שיווק

משרות שיווק רבות כיום ניתנות לעבודה מהבית, במיוחד שיווק דיגיטלי – יצירת קמפיינים לרשתות החברתיות ולגוגל וביצוע מעקב אנליטי אחר התוצאות. שיווק דיגיטלי הוא אחד התפקידים הטובים ביותר לעבודה מהבית שכן הוא מצריך ריכוז, כתיבה ושקט ואין צורך בסביבה המשרדית כדי לבצעו. את פגישות העבודה ניתן בכל זאת לקיים בחברה אחת לשבוע או על פי הצורך, ולהתעדכן ולעדכן בדברים שהושגו לאחרונה.

אנימציה

האם אתה אדם אמנותי ויצירתי שיכול ליצור אנימציה ואפקטים חזותיים לטלוויזיה, סרטים, משחקי וידאו וסוגים אחרים של מדיה? אם כן, אתה וודאי יכול לעשות זאת מהבית. כמובן שחובה שתהיינה לך התוכנות הנדרשות והחומרה הנדרשת לכך.

כתיבת תוכן

משרות כתיב תוכן, בלוג, מאמרים וכד' מתאימות במיוחד לעבודה מהבית שכן הן מצריכות את הסביבה השקטה והנוחה ואת הריכוז המקסימלי הנדרש לכתיבה יצירתית. אף כותב תוכן לא יוכל להתעמק ולכתוב בסביבה משרדית רועשת ועם נשים שנכנסים ויוצאים מהחדר ומשוחחים ביניהם ואיתכם. כאשר השקט הוא המרכיב העיקרי הנדרש בתפקיד, עבודה מהבית היא המודל האידאלי.

מנהל חשבונות

תאמינו או לא, אינכם צריכים להיות רו"ח כדי להתחיל לעבוד בהנהלת חשבונות. צריך רק להירשם לקורס הנהלת חשבונות במכללה או אפילו באינטרנט, ולצבור ידע מעשי ופרקטי. הנהלת חשבונות נעשית פעמים רבות ע"י עצמאיים בעבודה מהבית בשילוב פגישות מתוזמנות עם הלקוחות.

רכז מחקר קליני

תפקידו של רכז קליני הוא לסייע בניהול פעולות הניסויים הקליניים היומיומיים, ולספק פיקוח על כל פעילויות הארגון, הקליני, האתר, הספקים וניהול קבצי האב של הניסוי. גם עבודה זו המצריכה ריכוז ושקט יכולה להתבצע מהבית ואפילו בצורה הטובה ביותר.

ייעוץ

אם יש לך ניסיון וידע בתחום מסוים ואתה מעוניין לשתף אותו עם אחרים תמורת תשלום, לדוגמה, אם אתה רואה חשבון או עורך דין, אז אתה יכול לספק ייעוץ לעסקים קטנים עבור שכר נאה מהבית ובפגישות איתם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה