כרטיס ברכה פורח לאירועי עובדים

כרטיס ברכה פורח לאירועי עובדים

חברת Paperbloom משווקת כרטיסי ברכה ייחודיים לארגונים, המכילים נייר מיוחד בו מוטמעים זרעי תבלין לשתילה באדמה, כך שהאיחולים לפריחה ושגשוג הופכים למושג מוחשי

שיתוף

עם התרחבותו של קונספט המעורבות הקהילתית יותר ויותר ארגונים בוחרים להעניק לעובדיהם מתנות עם ערך חברתי וסביבתי. לרב מדובר במוצרי שי אורגניים, פסלים בעיצוב מתכלה, שוברים לחנויות ירוקות, וכד'.

על אלו חשבה אסלי אלובי, מנכ"לית חברת מוצרי הנייר Paperbloom שהשיקה לאחרונה כרטיס ברכה חדשני אקולוגי, המשתלב היטב עם המתנות האקולוגיות ואף ניתן כמתנה מפתיעה בפני עצמו. לכרטיס הברכה המיוחד מחובר נייר המכיל זרעים המוטמעים בו, את הנייר ניתן לשתול וכך מקבל המתנה צופה בתהליך צמיחתה ופריחתה של הברכה המצורפת.

אסלי אלובי מעצבת תעשייתית בוגרת ״בצלאל״, החליטה לפני כשנתיים להקים עסק עצמאי על טהרת העיצוב בנייר. ״בהתחלה הלכתי לעיצוב ומיתוג אירועים באמצעות פרטי נייר מעוצבים. עיצבתי שבשבות, פרחי נייר ופרטי אוריגמי״ אומרת אסלי ״על המוצר הזה עליתי כשחיפשתי מתנה מקורית לתת לאורחים בסוף אירוע. מתנה שתסמל פריחה של אהבה. מפה לשם החלטתי להקים את Paperbloom וללכת על מותג שלם של מוצרי נייר מעוצבים עם נייר זרעים לשתילה, המוצרים הנוספים יבואו בהמשך״.

כרטיס ברכה פורח של חברת Paperbloom
כרטיס ברכה פורח של חברת Paperbloom

את המותג החדשני משווקת חברת Paperbloom לארגונים וחברות כמתנה לעובדים לחגים ולציון אירועים אישיים, והוא נוחל הצלחה וביקוש רב תוך זמן קצר מרגע היווסדו.

"את המותג התחלנו לשווק לפני מספר שבועות" אומרת אסלי "וכבר קיבלנו הזמנות רבות מחברות הייטק בעיקר, שרכשו את כרטיסי הברכה עבור העובדים."

לאילו אירועים כרטיס הברכה מתאים?

"כרטיס הברכה מתאים לכל אירוע, החל מחגים, חגיגות שנתיות בחברה, ואירועים אישיים של עובדים כגון: לידה, ימי הולדת, פרישה לגמלאות ועוד. מאחר ומדובר בזרעי תבלין המשולבים בכרטיס הברכה, מדובר במתנה בפני עצמה שאינה מחייבת צירוף מתנה נוספת. הזרעים נשתלים באדמה ומקבל הברכה יכול לראות אותם צומחים ופורחים, כך שהמתנה למעשה ממשיכה ללוות אותו." אומרת אסלי

כרטיס ברכה פורח

את כרטיס הברכה הפורח פיתחה אסלי בפיתוח אישי "מדובר במוצר שחוזר לאדמה ומצמיח חיים חדשים" היא מסבירה. "מלבד זה שהמוצר 'מדליק', יש בו ערך מוסף. הוא צמח חי, הוא גדל להיות תבלין מאכל שניתן לעשות בו שימוש לבישול וסלטים, והוא כמובן אקולוגי."
נושא האקולוגיה והמעורבות הוא נדבך חשוב בחברת Paperbloom ולכן החברה בחרה במפעל המשלב עובדים עם מוגבלויות, לייצור הכרטיסים.

"כרגע הזרעים המשולבים בברכה הם של רוקט ובזיליקום ובהמשך נוסיף גם פרחים וירקות כגון עגבנייה, גזר ונוספים." אומרת אסלי.

מה כולל כרטיס הברכה?

"מדובר בכרטיס ברכה בגודל של גלויה, כשבצד אחד ישנו איור עליו מודבק נייר הזרעים המיוחד לשתילה, בצדו השני מודפסות הוראות שתילה בצירוף מקום להוספת ברכה אישית. לחברות שמזמינות כרטיסים בכמויות, אנו מוסיפים בהדפסה את הברכה שהן בוחרות עם לוגו החברה והכרטיס משמש להן כתוספת לתווי השי או למתנת החג לעובדים או כברכה ללקוחות .

ערך אקולוגי

נייר הברכה של חברת Paperbloom הינו מתכלה וממוחזר וכמובן ידידותי לסביבה.

אסלי מבטיחה הפתעה בפיתוח הבא של הכרטיס: כרטיס ברכה שכולו עשוי נייר זרעים לשתילה – את הכרטיס כולו יהיה ניתן לשתול וההדפסה עליו תעשה בדיו עשוי סויה, כך שיהיה ניתן לשתול באדמה את כרטיס הברכה כולו.

את זרעי הכרטיס ניתן לשתול בגינה או בעציץ. הזרע נובט תוך יומיים שלושה וכשהעלים גדלים ניתן לעשות שימוש ברוקט ובבזיליקום למאכל.

מחיר כרטיס הברכה 17 ₪ לצרכן. בכמויות המחיר משתנה בהתאם. לפרטים והזמנות ניתן לפנות לאסלי בטל': 054-6619953

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

תגובה 1

  1. מוצר מעולה – קיבלתי שירות אישי ונפלא מאסלי!
    ניר

השאר תגובה