שיתוף

בארה"ב, בני דור המילניום יהפכו למחצית מכוח העבודה עד שנת 2020, וזאת מבלי להפר את חוק האפליה בתעסוקה (ADEA), אשר אוסר על אפליה נגד אנשים בני 40 ומעלה. באמצעות הדגשת הטבות, ושיטות עבודה מסוימות בגיוס שמעבירות מסרים, במקום להתמקד בגיל, ארגונים יכולים לגייס את הכישורים הדרושים להם כדין.

מאפייני בני דור המילניום

בארה"ב, בני דור המילניום הם אנשים שנולדו בין השנים 1978 ו -2000. הגל הראשון של דור המילניום שנולד בין השנים 1978 ל -1989, היו ילדי השלום והשגשוג של שנות ה -90. הגל השני נולד בין השנים 1990 ל -2000, ואלו גדלו בזמן המלחמות באפגניסטאן ובעיראק ובמיתון הגדול בעשור הראשון של שנות האלפיים. לשני הגלים ניכר כי יש העדפות עבודה דומות.

בני דור המילניום רוצים לעשות את ההבדל, ומהר, מה שאומר שהם רוצים להשפיע באופן מידי על עבודתם. זו גישה אידאלית למגייסים, שיוכלו למשוך את בני הדור בהתאם לה.

מאחר וה- ADEA אוסר על מעסיקים לפרסם פרסום עבודה המציג העדפה למועמדים בגיל מסוים, יותר מידי תשומת לב לגיוס בני דור המילניום עשוי להיות בעייתי. בנוסף לכך, חברות מקדישות משאבים עצומים לגיוס כוח עבודה מגוון.

עדכון שיטות הגיוס

על מנת לגייס את בני דור המילניום, המעסיקים צריכים לוודא שמנהלי הגיוס שלהם מגיעים לצורכי בני הדור, שכן הם מהווים חלק גדול מכוח העבודה. מעסיקים המחפשים כישרונות עליונים, מגלים במהירות כי השיטות המסורתיות שלהם לגיוס עובדים ולשמירתם, לא יהיו רלוונטיים לדור הזה, כפי שהיו עם הדורות הקודמים.

בני דור המילניום מעוניינים ביותר הזדמנויות לטווח קצר ואת התגמולים עבורם. אם תרצו להתבלט בהצעת העבודה שלכם על פני מתחרים, עליכם לדבר פתוח וישיר ולא ללכת סחור סחור גם בנושא השכר וההטבות.

עליכם להגיד מה שיש לכם להציע להם היום, מחר, בשבוע הבא, בחודש הבא, בששת החודשים הראשונים ובשנה הראשונה.

מה בני דור המילניום רוצים?

בני דור המילניום נוטים למצוא הודעות גיוס מסוימות מושכות יותר מאחרות. הם נמשכים בדרך כלל למסרים המדגישים בונוס מבוסס ביצועים. בן דור המילניום רוצה להיות סמוך ובטוח שאם הוא עובד קשה יותר הוא יזכה לתגמול ביחס ישיר לערך שהוא מוסיף לארגון.

הם מעוניינים בלוחות זמנים גמישים. ככל שיש להם יותר שליטה, כך ייטב.

הם מעוניינים במיקום גמיש. הם רוצים קצת כוח להגדיר את החלל שלהם, לארגן רהיטים, מחשבים, יצירות אמנות ותאורה – לטעמם. ואם אפשר לעבוד בחלק מהזמן מהבית, או בכולו.

הם שואפים לבנות מיומנויות וידע במהירות.

בנוסף, הם מצפים לגישה למקבלי ההחלטות. הם לא רוצים לחכות עד שהם יטפסו בסולם הדרגות כדי לבנות מערכות יחסים עם מנהיגים, מנהלים ולקוחות.

בני דור המילניום אף רוצים שהשם שלהם יירשם על התוצאות המוחשיות שהם מייצרים.

הם מעוניינים בהזדמנויות לביטוי יצירתי ואת החופש לעבוד בדרך שלהם.

אין תגובות

השאר תגובה