כיצד הטכנולוגיה מסייעת לניהול העובדים בחברות גלובליות?

כיצד הטכנולוגיה מסייעת לניהול העובדים בחברות גלובליות?

הודות לטכנולוגיה המתקדמת אנשים יכולים לעבוד כיום מכל מקום ובכל זמן

שיתוף
חרדיות בטכנולוגיה

הטכנולוגיה אף מקלה על חברות וארגונים להתרחב למדינות בחו"ל ולשווקים חדשים, וניהול העובדים בשלוחות החברה בחו"ל, הופך לאפשרי יותר.

הטכנולוגיה המתקדמת מסייעת לשיפור התקשורת ולשיתופי פעולה על פני מרחק של יבשות, והופכת פשוטה בהרבה באמצעות הענן. אפילו באספקט המשפטי של חוקי השכר הבינלאומיים, יש פתרונות טכנולוגיים שיקלו על עבודתם של מנהלי השכר ומנהלי משאבי האנוש.

כיצד תוכלו להשתמש בטכנולוגיה לניהול תחום העובדים בחברות גלובליות?

שימוש בענן

באמצעות הענן, שיתוף קבצים ומידע עם עובדים בכל העולם הופך פשוט מאוד. קבצים גדולים שלא ניתן להעביר דרך האימייל ניתנים לגישה בקלות באמצעות הענן. בנוסף, עדכון וכתיבה ע"ג קבצים אפשרי בדרך זו. ניתן לשכור שרת ייעודי בענן למטרה זו, כך שתוכלו לגרור קבצים מהמחשב שלכם לענן, שהעובדים יורידו דרך הענן למחשב שלהם.
לדוגמא, מנהל משאבי אנוש בסניף החברה בישראל, מכין פרוטוקול לניהול עובדים, למנהל אגף שיושב בסניף החברה באירופה. מנהל משאבי האנוש מסיים את העבודה בחלק שלו שקובץ ושומר בענן. בבוקר, כשמנהל האגף מגיע למשרדו באירופה, הוא פותח את הקובץ ויכול להמשיך לעבוד עליו מאותו מקום בו מנהל משאבי האנוש סיים. התהליך מהיר ויעיל והקובץ נשמר בענן ומאפשר עריכה וכתיבה ע"י שני המנהלים.

תוכנות ניהול זרימת עבודה

כעת כשהעובדים שלכם יכולים לשתף קבצים, הצעד הבא הוא ניהול זרימת העבודה של עובדים במספר מדינות שונות. אפליקציות כגון: Asana ו Trello, מאפשרות לעקוב אחר העבודה ולראות מתי הושלמה. האפליקציה אף מאפשרת שיתוף פעולה בין העובדים בכל המדינות. חלק מהאפליקציות הללו שולחות באופן אוטומטי דוא"ל יומי לעובדים ולמנהלים, בו מצוינות כל המשימות שהושלמו באותו היום.

קווי טלפון באינטרנט

אחת המגבלות הגדולות בתקשורת דרך האינטרנט הוא רוחב פס. Voice over Internet Protocol, או VoIP, יכולים "להביא" עובדים בקצה השני של העולם לחדר הישיבות, בתנאי שיש חיבורי אינטרנט איכותיים בכל הצדדים. האינטרנט מאפשר שיחות ועידה ושיחות ווידאו בינלאומיות באיכות מתקדמת, ללא קווי טלפון מסורתיים, וזמינות בהתראה של רגע. הטקטיקה הזו צוברת תאוצה בחברות בינלאומיות, שמשאירות באופן קבוע חיבור פתוח לאינטרנט בחדר הישיבות.

שכר עובדים

ניהול שכר העובדים קשה פי כמה וכמה כשמדובר בחברות בינלאומיות. ההתמודדות עם חוקי השכר במדינות שונות, אינה פשוטה ועל מנת להבטיח כי כל העובדים שלכם מקבלים את השכר בצורה הקבועה בחוק, עוברת דרך הטכנולוגיה. הטכנולוגיה מציעה תוכנות עם פרוטוקולים מתקדמים לחוקי השכר בכל מדינה ומדינה, כך שהתוכנות מתרגמות עבורכם את החוקים הרגולטוריים בכל מדינה ומדינה, את המסים הנדרשים, התוספות והעלויות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה