ירושלמית – סיורי חוויה והפקות תוכן

ירושלמית – סיורי חוויה והפקות תוכן

סיורים חווייתיים בירושלים בשילוב סדנאות, הרצאות, טיולים רגליים, אירועי בידור, פינוק קולינרי, חבילות ספא, חוויה היסטורית ואמנותית אותנטית ועוד.

שיתוף
סיורי חוויה וגיבוש עובדים בירושלים

 

ימי גיבוש יצירתיים בירושלים בתפירה אישית לארגון שלך!

 

סיורים חווייתיים בירושלים בשילוב סדנאות, הרצאות, טיולים רגליים, אירועי בידור, פינוק קולינרי, חבילות ספא, חוויה היסטורית ואמנותית אותנטית ועוד.

 

אמרת ירושלים, אמרת ירושלמית!

 

למי זה מתאים? לארגונים וועדי עובדים המתכננים ימי כיף לעובדי החברה במתכונת מצומצמת או במתכונת מורחבת עם בני זוג ומשפחה. כמו כן, ניתן לתפור אירועי קונספט עסקיים וחווייתיים למשלחות עסקיות מהארץ ומחו"ל.

 

ירושלמית סיורים היא החברה שתופרת לכם ימי גיבוש צבעוניים ומקוריים בהתאמה אישית למידות שלכם: בהתאם לכמות המשתתפים, התקציב, התאריך והכי חשוב – הקונספט שלכם.

 

ירושלמית הינה חברת סיורים מודרכים ואירועים חווייתיים בירושלים השונה מסוכני נסיעות שיושבים במשרד ומשווקים חבילות תיירות מובנות. צוות המדריכים ומספרי הסיפורים בירושלמית הם אנשי שטח ש'חיים ונושמים' את ירושלים. הם מכירים כל רחוב, כל סמטה, כל גלריה, כל מסעדה, גל, גבעה ועץ. הם יכולים לסדר לכם כניסה למקומות הנחשקים ביותר, בשעות הנכונות ובמקומות הטובים ביותר.

 

טובי המדריכים, השחקנים, הנגנים ומספרי הסיפורים ממתינים לבנות לכם את הסיור שלכם בירושלים הבירה במטרה ליצור עבור העובדים שלכם חוויה ירושלמית קסומה, מרגשת ולא שגרתית.

 

מה אפשר לעשות בירושלים שאי אפשר לעשות בשום מקום אחר בעולם?

 

מגוון האפשרויות העומדות לרשות הארגון הוא עצום! אטרקציית 'רכבת ההפתעות' ברכבת הקלה, ניתן לשלב סיור "טעימה ירושלמית" בשוק מחנה יהודה עם סיור "גגות סודיים בעיר העתיקה", סיור סליחות וסיור חנוכיות. ישנו מסלול שנקרא "סיור בעקבות אהבות בירושלים". ניתן לבחור סיור בעין כרם או במושבה הגרמנית, כשבכל אחד מהם ניתן לשלב שחקן או נגן. ישנה אפשרות להזמין חבילת ספא-פינוק או משחק משימות בקונספט של המרוץ למטמון. ניתן לשלב סיורי סגווי וטיולי אופניים ברחבי הבירה. ניתן אף לקיים אירוע אינטימי סגור שכולל סדנת דרמה, סדנת אומנות פלסטית, קלפים טיפוליים או סדנת מתוקים.

 

 

דוגמאות לימי גיבוש ואירועי קונספט שהפקנו ללקוחותינו:

 

מנהלי השיווק בחברת כתר פלסטיק נהנו מהפקה ייחודית בשם כל עגבניה מלמיליאן בשוק מחנה יהודה. במסגר זו נלמדו עקרונות השיווק מסוחרי השוק בשטח.

 

הסטודנטים מאוניברסיטת ישיבה שהגיעו לארץ נהנו מאירוע תרבותי במודל של חפש את המטמון, במסגרתו הם נחשפו ליצירות אמנות בגלריות במרכז ירושלים.

 


 

ימי גיבוש בירושליםפרטי התקשרות:
איש קשר: דורית
מייל: Dorit@yerushalmit.co.il
טלפון: 02-5633077
נייד: 052-3752470
אתר: www.yerushalmit.co.il 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה