סמנכ"ל חדש לנמל אשדוד

סמנכ"ל חדש לנמל אשדוד

לאחר ששימש בעבר כסמנכ"ל משאבי אנוש של נמל אשדוד ונאלץ לפרוש בעקבות שינוי ארגוני, זכה יצחק בלומנטל בתביעתו ויוחזר לתפקיד בכיר בנמל.

שיתוף
משאבי אנוש נמל אשדוד

יצחק בלומנטל מונה לסמנכ"ל לוגיסטיקה והנדסה בנמל אשדוד ובכך מסיים סאגה ארוכה ומפותלת שנראת כלקוחה מאופרת סבון ממוצעת.

בלומנטל החל לעבוד ברשות הנמלים ב- 1998 כראש אגף כח אדם והדרכה ולאחר שנתיים קודם לתפקיד סגן מנהל הנמל למינהל ומשאבי אנוש (מקביל לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש). לאחר סיכסוך מתוקשר עם הוועד בנושא מכרזי כח אדם הועבר בלומנטל לתפקיד סמנכ"ל מטה ומחשוב ב- 2005, לבקשת מי שהיה אז מנכ"ל החברה, מר שוקי סגיס.

מספר שנים לאחר מיכן, ב- 2011, זומן בלומנטל לפגישה שבה נאמר לו כי על פי החלטת הדירקטוריון של הנמל ובהתאם לעבודת יועץ חיצוני מתוכננת בנמל יישומה של תוכנית לשינוי ארגוני אשר במסגרתה משרתו מבוטלת. עזיבתו הייתה בתיאום מלא איתו ותוך תשלום דמי פיצויים מוגדלים, אך בכך לא נגמר הסיפור…

לאחר עזיבתו גילה בלומנטל כי כי פיטוריו נעשו עקב לחץ מצד וועד העובדים, כך לפי תביעה שהגיש לבית המשפט. בפסק הדין שפורסם לפני מספר חודשים, בית הדין מתח ביקורת קשה על ההנהלה והחליט, באופן חריג, להשיב את בלומנטל לתפקידו או לתפקיד סמנכ"ל אחר (כהגדרת בית הדין) ואף המליץ לבחון האם לקנוס בגובה הפיצוי שניתן לבלומנטל את מנהלי הנמל שהיו מעורבים בפרשה.

כעת, כאמור, ימונה יצחק בלומנטל לסמנכ"ל לוגיסטיקה והנדסה בנמל אשדוד.

בלומנטל כיהן בעבר כסמנכ"ל מנהל ומשאבי אנוש במועצה להשכלה גבוהה – הוועדה לתכנון ותקצוב. בנוסף, מילא במשך השנים מגוון תפקידים בתחום משאבי האנוש ברשות הנמלים. לבלומנטל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת מנצ'סטר.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

תגובה 1

  1. שאפו לאיציק בלומנטל.המקרה שלו מוכיח שמי שמתעקש על צדק לעיתים זוכה חבל שאני בזמנו לא תבעתי את הנהלת עשות אשקלון על פיטורים עקב "שלטון הוועד ". כמנכל איציקיצטרך להתמודד עם אותו חסן שבגללו הועף ממשרתו. כל הכבוד לדירקטוריון שבאומץ קידם אותו ממשרת סמנכל משאבי אנוש וסמנכל לוגיסטיקה למנכ"ל.
    איציק איש ישר ולא יהיה לו מול חבורת הנמרים הטורפים סביבו. בהצלחה יצחק.נדיר שמנהל משאבי אנוש מתקדם לתפקיד מנכ"ל. כבוד.

השאר תגובה