חברת KLA ישראל וקק"ל הסבו שביל אש לשביל טיול מטופח לעובדים

חברת KLA ישראל וקק"ל הסבו שביל אש לשביל טיול מטופח לעובדים

ויקי פלטניק מנהלת מש"א KLA: מאז היווסדה של KLA לפני יותר מ-40 שנה, ערכי הקיימות והאחריות הסביבתית היו קרובים ללב החברה ונלקחו בחשבון עם כל פעולה

שיתוף

צילום:יחסי ציבור

משרדי KLA ישראל שבצפון הארץ צפון שוכנים במרכז התעשייה רמת גבריאל במגדל העמק, והבניין מוקף בחורש נפלא.

לפני מספר חודשים עלה בחברה הרעיון להסב את שביל האש שמקיף את הקמפוס, לשביל טיול מטופח לרווחת עובדי החברה.

צוק גת, מנהל תשתיות ואחזקה ב-KLA, פנה לקרן הקיימת לישראל ורתם אותה לטובת העניין.

בתוך פרק זמן קצר, ובעקבות התייעצות עם היערן של הקרן הקיימת לישראל (קק"ל), פילסו את השביל שאורכו כ- 150 מטרים, מחדש, שתלו עצי פרי, בנו פינות ישיבה מקסימות כולל שולחנות וספסלים, והכשירו את השטח לטיולי התאווררות והשראה לעובדים, לפני או אחרי ארוחת הצהריים.

"השבוע השקנו את השביל בטקס משמח, בנוכחות נציגי קק"ל, כולל גזירת סרט וכיבוד אביבי ומרענן", אמר גת.

"חברת KLA רואה בפיתוח סביבתי ערך חשוב בפני עצמו, ואם אפשר לרתום אותו לרווחת העובדים, כולם יוצאים נשכרים מזה".

ציפי אלבז, רכזת קהילה ויער גליל תחתון גלבוע אמרה, כי "מדובר בפרויקט חשוב במסגרתו עובדי החברה נהנים מפינת חמד שיכולה לשמש אותם לפינת מרגוע וחשיבה, לאירועי חברה, לארוחות צהריים או התאווררות במהלך היום".

היא הוסיפה, כי "גם היער מצידו, נהנה מטיפוח תמידי. אני רוצה להביע את הערכתי הרבה לצוק גת ולחברת  KLA על שיתוף פעולה מוצלח והרמת פרויקט לתפארת בזמן שיא".

ויקי פלטניק, מנהלת משאבי אנוש ב- KLA ישראל אמרה, כי "מאז ש- KLA נוסדה, כבר לפני יותר מ-40 שנה, ערכי הקיימות והאחריות הסביבתית היו קרובים ללב החברה ונלקחו בחשבון עם כל פעולה שלה.

"זאת הרבה לפני שהפכו לבאזז וכמעט לתנאי הכרחי לקיומה של חברה. עם רוח גבית זו מצד החברה, והמיקום היוצא מן הכלל שלנו, באחד האזורים היפים בארץ, היה זה אך מתבקש לסלול את השביל מסביב לקמפוס ולתת לעובדים שלנו גישה בלתי אמצעית לטבע הנהדר שמקיף אותנו וניבט מחלונות המשרד".

עוד מסרו מקק"ל, כי יש לא מעט יוזמות בתוך היער בהובלתה של קק"ל. אולם בשנים האחרונות, לא ידוע על פרויקט דומה שנעשה מול חברה פרטית וצמוד לדופן הקמפוס שלה.

כך שיש כאן יוזמה ייחודית של KLA שאולי תתחיל מגמה חשובה ותסחוף חברות נוספות להכשיר שבילי הליכה.

לדברי פלטניק, "ערך החדשנות שמוטמע עמוק בקבוצות ההנדסה, הפיתוח והייצור של KLA, לא פוסח על יחידות התמך של החברה.

"במקרה הנוכחי הרעון נולד ביחידת התשתיות והתחזוקה, ומחלקת משאבי אנוש אמצה אותו בשתי ידיים מתוך מחשבה שיביא תועלת רבה לסביבה ולעובדים ורווחתם".

בית העובדים הוכרזה תחרות לגבי השם שיקרא לשביל. בתחרות נבחר השם שהציעה דורית זיתוני, מהנדסת בדיקות תוכנה: "בשבילכם", והיא זכתה בסוף שבוע זוגי בארץ.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה