חברות הייטק חוגגות שבועות עם העובדים

חברות הייטק חוגגות שבועות עם העובדים

לרגל חג השבועות וכמיטב המסורת ערכה קבוצת אמן אירוע חגיגי על גג משרדי החברה לעובדי הקבוצה

שיתוף

האירוע שהתקיים היום בשעות הצהריים כלל דוכני אוכל וביניהם עמדת יוגורטים בהרכבה אישית, רולים במילוי גבינות וירקות, ופל בלגי ופנקייקים עם מגוון סירופים ומתוקים, פינת קינוחים עם עוגות גבינה, שתייה קלה, שייק פירות ועוד.
כמו-כן, במתחם שקושט בהתאמה לרוח החג המתינה לעובדים עמדת צילום ובה ערימות חציר, שיבולים, זרי פרחים לראש, כובעים צבעוניים, אקורדיונים ואביזרים אחרים אשר שימשו את הנוכחים לצילומי מגנטים אישיים באווירת החג.

יוליה קושלין רכזת בחטיבת משאבי האנוש בקבוצת אמן, אומרת: "חג השבועות מסמל עבור רובנו התחדשות וצמיחה, דבר עליו אנו שמים דגש בקבוצת אמן. המוטו שלנו הוא שעובדי החברה נמצאים במרכז ולהבדיל מחברות אחרות אנו משקיעים הן ברמת המשפחתיות והן בפיתוח העובד. המטרה היא להעניק לעובדים אפשרויות רחבות בכל מיני תחומים הקשורים להתפתחות האישית והתנאים הסוציאליים ובהתאם לכך, אנו מציעים להם מגוון שירותים נלווים, הטבות ופעילויות.

כך למשל, אנו עורכים אירועים עבור העובדים בין אם זה ה-kickoff השנתי, יום המעשים הטובים, ערבי גיבוש, פעילויות לקראת החגים וכיו"ב. לרגל חג השבועות החלטנו השנה ליזום פעילות המשלבת את סממני החג המסורתיים כמו גבינות, שיבולים וחציר לצד פינוקים ואטרקציות לרווחת העובדים, כאשר אחת העמדות הייתה פינת צילום מגנטים בה יכלו העובדים להתקשט באביזרים ייחודים לחג ולקבל את המגנטים האישיים".

חג השבועות מסמל עבור עובדי אמן חגיגת הצלחותיהם. חג השבועות נקרא גם חג הקציר וחג הביכורים.

חג הקציר על שם עונת קציר החיטים המתחילה בתקופת החג. זהו סוף האביב ותחילת הקיץ. סיימנו מחזור של זריעה, גידול וקציר וכעת הזמן ליהנות ממה שקצרנו ולהודות על כך.
במהלך כל השנה אנו מציבים לעצמנו מטרות: יעדי גיוס, פרויקטים טכנולוגיים, פיתוחים חדשים וכיו"ב, חג השבועות מהווה עבורנו את החג בו אנו קוצרים את הפירות של כל העבודה הקשה שלנו במהלך השנה. בחג הזה אנו חוגגים את השגת מטרותינו!
השנה זוהי שנה בה עמדנו ביעדי הגיוס שלנו, הרחבנו את "משפחת אמן" והשגנו מטרות שהצבנו בפנינו. בחג הזה בחרנו לגבש את העובדים שלנו ברוח חגיגית וחקלאית, לחגוג עמם את הישגינו והצלחותינו ולתעד את רגעי השמחה במצלמות.

עובדי אמן חוגגים שבועות. צילום: רונן יעקובי
עובדי אמן חוגגים שבועות. צילום: רונן יעקובי

בנוסף, חג השבועות עונה גם לשם חג הביכורים על שם עונת הביכורים המתחילה בחג השבועות.
המילה ביכורים מתקשרת אצלנו להתחלות חדשות. בחג זה אנו חוגגים עם העובדים החדשים שלנו את תחילת דרכם באמן. אמן רכשה לאחרונה את חברת Eternity המתמחה בפתרונות BI, הרחיבה את פעילותה בעולם ה-IT וגייסה עובדים רבים חדשים לשורותיה. אנו מקבלים אותם בזרועות פתוחות ומברכים אותם בהצטרפותם ולכן ומה יותר טוב מפרי שייקים טעימים כדי להרים לחיים להצלחתם ופנקייקים מתוקים כדי להמתיק את התחלתם. 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה