ועדי הנמלים באשדוד ובחיפה ישתפו פעולה במאבקים ואירועי עובדים

ועדי הנמלים באשדוד ובחיפה ישתפו פעולה במאבקים ואירועי עובדים

בשבוע הבא ייפגשו ראשי הנמלים עם יו"ר אגף התחבורה ועם יו"ר ההסתדרות, כדי לתאם את צעדיהם הארגוניים הבאים.

שיתוף

שביתה לבד זה לא נחמד: ראשי ועדי העובדים של נמלי חיפה ואשדוד החליטו בסוף השבוע על הידוק שיתוף הפעולה ביניהם ועל תיאום עמדות במאבקים מול משרדי האוצר והתחבורה. המשמעות: כל מחאה של אחד הנמלים תתואם מעתה עם זולתו.

העובדים מתנגדים להקמת נמלים פרטיים סמוך לנמלים הקיימים באשדוד ובחיפה, וגם סוגיות הקשורות לפנסיה של העובדים, חתימה על הסכם שכר חדש, במקום זה שתוקפו פג לפני שבועיים.

יתר על כן, בשבוע הבא ייפגשו ראשי הנמלים עם יו"ר אגף התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי ועם היו"ר עופר עיני, כדי לתאם עמם את צעדיהם הארגוניים הבאים. בנוסף, הוחלט לקיים אירוע גיבוש משותף של כל עובדי נמל אשדוד וחיפה בסוף מארס הקרוב, ככל הנראה בגני התערוכה תל-אביב.

יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד הוותיק, אלון חסן, טוען ש"מאז 2005, כאשר הפרידו בין הנמלים, אנשי האוצר ושולחיהם הצליחו להפריד בינינו ולהחליש אותנו. בעבר, כאשר נציגי הוועדים בנמלים רצו לנקוט בצעד ארגוני כלשהו – אנחנו באשדוד, ואני בטוח שגם בחיפה, חששנו שאוניות יעזבו אותנו ויעברו לנמל חיפה – ולהיפך".

לדבריו, "כל אחד עובד לפרנסתו והתחרות תימשך, אבל זה ממש לא מחמם לנו את הלב, שנמל אשדוד סיים את שנת 2011 ברווח של 200 מיליון שקל. העובדים לא מרוויחים כלום".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה