התייעלות ב"אופיס דיפו": המנכ"ל פוטר, צומצמו סניפים

התייעלות ב"אופיס דיפו": המנכ"ל פוטר, צומצמו סניפים

הרשת עוברת בחודשים האחרונים תהליך התייעלות מסיבי עקב תוצאות כספיות עגומות ומכירות נמוכות בעונת החזרה לביה"ס

שיתוף

תכניות התייעלות שכוללות פגיעה פרסונלית גם בכוח האדם בארגון, מתחילות פעמים רבות דווקא מתחתית "פירמידת המזון" המקצועית, להבדיל ממקרים בהם נשלחים הביתה רמי דרג המכבידים על כיסו של המעסיק.

אלא שזה בדיוק מה שקרה לאחרונה ברשת מוצרי המשרד הוותיקה אופיס דיפו. העומד בראשה, המנכ"ל נסים ממו, פוטר ובמקומו מונה צחי פישביין לתפקיד.

פישביין הוא יו"ר הטוטו בישראל, וימשיך לכהן בתפקידו זה במקביל ובהתנדבות. בעברו המקצועי היה מנכ"ל אופיס דיפו מאז הקמת החברה ב-1994 ועד סוף 2008 והיה שותף להבאתה לישראל. הוא נקרא לדגל בשנית על-ידי הבעלים החדשים של הרשת, רמי שביט (המשביר לצרכן), כדי לשקם את החברה הסובלת מהפסדים תפעוליים.

התייעלות ארגונית

פוטר. ממו (יח"צ)

 

15 מנהלים בחודש אחד

לא מכבר פורסם כי הרשת עוברת בחודשים האחרונים תהליך התייעלות מסיבי עקב תוצאות כספיות עגומות ומכירות נמוכות בעונה האחרונה של החזרה לבית הספר. וכאילו לא די באלה, עזבו את החברה 15 מנהלי סניפים בחודש אחד וברשת פתחו בצמצום שטח הסניפים ושינוי תמהיל המוצרים.

לא זו בלבד, אלא ששביט הודיע על העמקת ההתייעלות באמצעות עיצוב מחדש של הסניפים וצמצומם, פיתוח עסקי של החברה ופיטורי עובדים נוספים.

בהודעה שהעבירה החברה מסר פישביין: "אני חוזר למשפחה אותה הקמתי בשנת 1994. אני, מאמין שיחד עם הנהלת המשביר, המגבה את פעילות אופיס דיפו לאורך כל הדרך, נשכיל לייצר ערך לרשת, לעובדיה, ספקיה ולבעלי מניותיה".

 

ינואר 2012: גם רשת ACE נקלעת לקשיים כלכליים

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה