הקהילה הטכנולוגית מברכת על פיתוח תוכנות Talent Management

הקהילה הטכנולוגית מברכת על פיתוח תוכנות Talent Management

SHL זכתה בפרס המצוינות בטכנולוגיה עבור פיתוח פלטפורמה להערכת כישורי עובדים Talent Management

שיתוף
תוכנת משאבי אנוש
תוכנת משאבי אנוש

SHL הינה ספקית גלובאלית של פתרונות לניהול כישרונות בארגון Talent Management. החברה זכתה בשבוע שעבר (יום ו') בפרס המצוינות בטכנולוגיה – Brandon Hall Excellence in Technology 2011 עבור פלטפורמת הערכת כישורים עובדים.

פלטפורמת ה- Talent Analytics הושקה בחודש ספטמבר (2011) בכנס טכנולוגיית משאבי אנוש, שם היא זכתה לעניין רב בקרב חברי קהילת ה-HR. כיום, ה- Talent Analytics מהווה חלק מחבילת ה-Talent Management שמספקת SHL למגוון לקוחותיה ברחבי העולם.

SHL פיתחה לאחרונה את הפלטפורמה החדשה Talent Analytics לאבחון כישרונות, באופן מדעי, בהתבסס על מידע הקיים במערכת הארגון, כדי לתת למגוון לקוחותיה כלי מתקדם לזיהוי כישרונות בארגון לצורך שימור וקידום עובדים.

הצורך בפתרונות של ניהול כישרונות (ולצורך כך הפלטפורמה של מדידת כישרונות), הופך לצורך דוחק יותר בשנים האחרונות וחברות טכנולוגיות רבות, גדולות כקטנות, משקיעות בפיתוח תוכנת Talent Management כחלק מחבילת הפתרונות לניהול מערך משאבי אנוש כללי (קרי ניהול קורות חיים, מסלולי הדרכה, דיווח שעות, שכר ועוד).

[adrotate banner="27"] הייחוד של Talent Analytics כפי שפותחה על ידי SHL, טמון ביכולת של המערכת לבצע בצורה אוטומטית ומדויקת הערכת כישרון, פוטנציאל, ידע ויכולות של העובדים בהצלבה עם צרכים ויעדים (קיימים ועתידיים) של הארגון.

מנכ"ל SHL, דיויד לייט, אמר בתגובה לזכייה: "הטאלנט-אנליטיקס הוא כלי שהוכיח את עצמו כבעל ערך עצום שכן הוא מספק insight – ראיה ממוקדת ומקצועית לתוך מאגר ההון האנושי בארגון. מנהלים כיום נדרשים לידע מקצועי, מהימן, מדויק ורלוונטי בכל עת על ההון האנושי, כדי לדעת את מי לשמר, את מי לקדם, את מי לנייד ואפילו – על מי שווה להילחם כדי להשאירו בארגון. זה הפתרון הטוב ביותר לחברות שבהן ההון האנושי הוא הנכס החשוב ביותר…. אנחנו נרגשים וגאים לזכות בפרס המצוינות בטכנולוגיה, פרס המהווה ראיה נוספת לכך שפיתוח פלטפורמה כמו Talent Analytics היא צעד מבורך, חדשני וחשוב כל כך בשוק העבודה הדינאמי בו ההון האנושי הוא ה'הון'".

Talent Analytics מבוססת על data-base עצום שמכיל מידע (people intelligence) שנאסף ממ-30 מדינות, מ-37 סקטורים שונים וממעל 80 מיליון נתונים data points, אשר באמצעותם מתבצעות מעל 25 מיליון הערכות בשנה. המערכת ערוכה לבצע הערכת כישורים אוטומטית (מדעית!) לעובדים על פי מיקום גיאוגרפי, ענף עיסוק, תפקיד ודרג.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה