הניכויים המותרים למעסיקים בענף החקלאות צפויים לעלות ל-530 שקל

הניכויים המותרים למעסיקים בענף החקלאות צפויים לעלות ל-530 שקל

שר האוצר הכריז על תוספת של 300 שקל לניכויים המוכרים כיום. במקביל יבוטל מס המעסיקים על עובדים זרים בענפי החקלאות

שיתוף
חקלאות Photo by federico stevanin

חיסכון Money Saving Stock Photoשר האוצר, משה כחלון, הכריז אתמול (ד') על הגדלת הניכויים המותרים למעסיקי עובדים ל-530 שקל, כלומר תוספת של 300 שקל על הניכויים המוכרים כיום. לדברי האוצר, מדובר במהלך שצפוי לחסוך בממוצע כ-16 אלף שקל בשנה עבור כל חקלאי, וכ-100 מיליון שקל בשנה עבור כלל החקלאים בישראל.

במקביל הוחלט על ידי כחלון ושר החקלאות, אורי אריאל, על ביטול מס המעסיקים בענפי החקלאות החל מ-1 בינואר 2016. זאת, במטרה להביא לשמירה ולפיתוח של החקלאות בישראל.

בתוך 3 שבועות צפויים משרדי האוצר והחקלאות לגבש מתווה מוסכם עם התאחדות חקלאי ישראל, נוסף על יצירת תכנית כוללת לטיפול בשוק המזון הטרי שתכלול את הורדת פערי התיווך, שינוי וייעול התמיכה הממשלתית בחקלאות תוך הפחתת המחיר לצרכן, פיתוח החקלאות ושימור ההתיישבות בישראל.

מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור, אמר בתגובה: "זהו יום חג לחקלאי ישראל. אני שמח ומודה לשר האוצר והחקלאות שהבינו את החשיבות של הגזירה שהייתה מושתת על החקלאים, באו לקראתנו וביטלו אותה. אנו נמשיך לנהל מו"מ עם משרד האוצר והחקלאות עד שנשיב לחקלאים את פרנסתם בכבוד והחקלאות תמשיך להתנהל במדינה".

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה