היתרונות בגיוס בוגרי תואר ללא ניסיון

היתרונות בגיוס בוגרי תואר ללא ניסיון

ההחלטה לגייס לחברה סטודנטים או בוגרי תואר טריים ללא ניסיון, מאפשרת לחברות גמישות תעסוקתית גבוהה יותר

שיתוף
עובדים לא מוסמכים

עובדים לא מוסמכים

היתרונות בגיוס סטודנטים או בוגרי תואר חסרי ניסיון תעסוקתי הם רבים ומגוונים, וההחלטה שלך לגייס עובדים אלו יכולה להיות החלטה חכמה מאוד ומשתלמת ביותר לטווח הארוך.

להלן היתרונות העיקריים בגיוס בוגרי תואר ללא ניסיון:

שכר ריאלי

אחד התפקידים העיקריים של חברה היא לשמור על המאזן הכלכלי שלה ועל הרווח הנקי. אחת הדרכים לעשות זאת היא לגייס עובדים ששכרם ריאלי ואינו פורץ גבולות. עובדים מנוסים וותיקים לרב יציגו דרישות שכר גבוהות בהתאם לניסיון ולרמת המומחיות שלהם, לעומת בוגרי תואר שטרם עבדו במקצוע אותו למדו, ואינם מציגים ניסיון תעסוקתי רלוונטי. גיוס מסיימי תארים חדשים הוא גיוס המהווה חסכון לחברה באופן משמעותי ובהבדלים של אלפי שקלים אם לא עשרות אלפי שקלים בשכר של כל עובד. אין ספק שמדובר ביתרון רב ערך לחברה המגייסת.

טכנולוגיה מתקדמת

אחד היתרונות הגדולים בגיוס עובדים שזה עתה סיימו תואר, הוא הידע והכלים הטכנולוגיים שהבוגר למד, שהם קרוב לוודאי העדכניים ביותר בשוק. מכללות ואוניברסיטאות משלבות מידיי שנה בלימודים, את כלים החדשניים ביותר בהם נעשה שימוש בשוק. כך למעשה הסטודנטים ומסיימי התואר מגיעים לעבודה עם בקיאות בטכנולוגיות החדשות והמתקדמות ביותר. זהו יתרון נוסף שהם מציגים על פני מועמדים וותיקים שנשענים על טכנולוגיות משנים קודמות.

ניהול

מסיימי תואר שמגיעים לעבודתם הראשונה קלים הרבה יותר לניהול בדרך כלל, מאשר עובדים וותיקים. הסטודנטים ברובם לא מכירים את עולם העבודה עדיין, הם מקבלים את תרבות החברה ואת מדיניות הניהול כמובן מאיליו. בניגוד לעובדים וותיקים ומנוסים, הבוגרים טרם חוו עבודות בחברות שונות ולא נחשפו לתרבויות שונות ולשיטות ניהול משתנות. לכן קל יותר לנהל אותם, הם פחות סקפטיים לגביי החלטות המנהלים שלהם והם נוטים ופתוחים יותר להקשיב וללמוד.

מיומנות לימודית

יתרון נוסף לבוגרי תואר שסיימו את לימודיהם לאחרונה, מתבטא בכך שהם "מכוונים למידה". אותם בוגרים העבירו את 3-4 השנים האחרונות במסגרת של לימודים, לכן קל להם יותר ללמוד, להטמיע חומרים חדשים, לזכור חומרים בעל פה ולהציג אותם. בהתאם לכך יהיה להם קל יותר להתמודד עם הכשרות וקורסים הנלמדים במסגרת החברה. סביר שהם יהיו סטודנטים טובים יותר בכל קורס כזה, מאשר עובדים אחרים שלא עסקו בלימודים בשנים האחרונות.

התלהבות ואנרגיה חיובית

עובדים צעירים שזכו להתקבל למשרה הראשונה שלהם, מביעים לרב אנרגיה חיובית והתלהבות מעצם הקבלה לתפקיד. אלו מתבטאות יפה מאוד בהשקעה שלהם בעבודה וברצון שלהם ללמוד ולהתפתח. בנוסף, הם יודעים שעליהם להוכיח את עצמם יותר מאשר עובדים בעלי רקע וניסיון מוכח, לכן הם ישתדלו לעשות הכל ויעבדו קשה על מנת להצליח. גם פוטנציאל הקידום שלהם בחברה נרחב – הם צעירים, בדרך כלל רווקים, שיכולים להשקיע שעות ארוכות בעבודה ולהתפתח בחברה כשכל עתידם עוד לפניהם.

מקושרים

יתרון נוסף שמגיע בעקיפין הוא העובדה שלסטודנטים ולבוגרי תואר ככל הנראה יש חברים ומכרים מתקופת הלימודים שיכולים להיות מועמדים טובים לתפקידים נוספים בחברה. הם מקושרים הן ברשתות החברתיות והן בעולם האמיתי, עם סטודנטים ובוגרי תואר רבים מהתחומים שלהם. כך שאם נפתחות משרות חדשות בחברה, הם יוכלו להיות שגרירים טובים ולגייס בוגרים נוספים לה. היתרון הוא כמובן באפקטיביות של תהליכי הגיוס הבאים ובחסכון שלהם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה