דרושים במשאבי אנוש – רשות הטבע והגנים

דרושים במשאבי אנוש – רשות הטבע והגנים

שיתוף
רשות הטבע והגנים - לוגו

רשות הטבע והגנים הוקמה כשני תאגידים שאוחדו בשנת 1998, על פי חוק שאושר בכנסת בשנת 1963, לצורך מימוש המטרות של החוקים שמכוננים אותה: חוק גנים לאומיים, שמורות טבע ואתרי הנצחה; וחוק הגנת חיית הבר.

רשות הטבע והגנים שומרת על ערכי הטבע, הנוף והמורשת, ומחברת בין האדם למקום תוך זיקה ושייכות לארץ ישראל ברוח ערכי מגילת העצמאות.

רשות הטבע והגנים שומרת על הטבע: על בתי הגידול הטבעיים, על תפקוד המערכות האקולוגיות ועל מגוון הצמחים ובעלי החיים – בשמורות הטבע, בגנים הלאומיים ובשטחים הפתוחים. כמו כן, רשות הטבע והגנים פועלת לשימור וניהול המראה המייחד והמאפיין את חלקי הארץ השונים, למען תושבי הארץ.

מטרותיה של רשות הטבע והגנים כוללות מחויבויות לשמור על הטבע ועל אתרי המורשת, לטפח אותם לרווחת הציבור ולחנכו בהתאם למטרות אלה.

רשות הטבע והגנים היא רשות ממשלתית. היא מהווה גוף ציבורי המחזיק בנאמנות, בשם הציבור, חלק מנכסי הכלל, לרבות שמורות טבע וגנים לאומיים. נכסים אלה אינם שייכים רק לדור הנוכחי, אלא גם לדורות הבאים. הרשות מחויבת לשמור עליהם אליהם כעל פיקדון עליו יש להגן לטווח הארוך, גם עבור הדורות הבאים.

 


להגשת מועמדות לכל המשרות (ועוד) וכן למידע נוסף ודרישות התפקידים יש לגשת לאתר רשות הטבע והגנים בקישור זה!


לרשות הטבע והגנים דרוש\ה מ"מ רכז/ת פרישה וסיום שירות

מילוי מקום לתקופה של עד תשעה חודשים.

כפיפות: מנהלת אגף משאבי אנוש.

תיאור המשרה:

תחומי אחריות
  • אחריות מקצועית על הליך סיום העסקה של עובדי הרשות, לרבות הנחייה מקצועית וקשרי גומלין עם גורמי חוץ ופנים בתחום זה.
מהות התפקיד:
  • אחריות וקשר רציף מול העובד והממונה הישיר עליו, החל משלב ההחלטה על סיום העסקה, דרך הנפקת מסמכים רלוונטיים ועד לסיום בפועל.
  • אחריות על שחרור כספים שנצברו לזכות העובד בהתאם לזכאותו, וקשר רציף מול מנהל ההסדר בתי השקעות וקרנות להעברת בעלות הפוליסה.
  • אחריות על נושא זכויות וחובות של העובד בסיום העסקה או פרישה בהתאם לחוקי העבודה, ולהסכם הקיבוצי, לרבות מתן הסבר בדבר תחשיבי הפיצויים וגמר החשבון.
  • ביצוע בקרה על חישוב הפיצויים לעובד חודשי בנושאים הבאים: תקופות העסקה המזכות במתן פיצויים, משכורת קובעת לפיצויים, פדיון ימי מחלה וכספי פיצויים שנשמרו בקופות שאינן מופיעות במערכת.
  • ליווי העובד בתהליך הפרישה לגמלאות, לרבות סיוע בנושאים שונים הקשורים בהליך זה, בהם קורס הכנה לפרישה, הפנייה וחיבור לגורמים מקצועיים נוספים בהתאם לצורך.
  • גורם מקצועי מנחה של מנהלים וממוני כוח אדם מחוזיים בתחום סיום העסקה ופרישה.
  • להוות איש/אשת הקשר הרשותי אל מול כלל הקרנות בהליך סיום העסקה.
  • אחריות על קשר רציף עם פורשים לגימלאות, והענקת מענה לצרכים שוטפים במידת הצורך של אוכלוסייה זו.
  • טיפול בהליכים משמעתיים ופיטורים לכל שלבי התהליך.
  • מטלות נוספות הקשורות לאופי התפקיד בהתאם להוראת הממונה הישיר.

דרישות התפקיד – תנאי סף:

  • השכלה: תואר ראשון בתחום מדעי החברה או מדעי ההתנהגות.
  • ניסיון: ניסיון של שנתיים לפחות בתחום משאבי אנוש ו\או ניהול כוח אדם.
  • היכרות עם תנאי העסקה, שכר ופרישה במגזר הציבורי.

דרישות התפקיד – דרישות כלליות:

כישורים:
  • אחריות.
  • אמינות.
  • יחסי אנוש טובים.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • יכולת ארגונית.
  • יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים,
  • ידע בתחומי הרשות – ידיעת הארץ, טבע ומורשת.
  • שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס.
  • יתרון להיכרות ושליטה בתוכנות משאבי אנוש.

מיקום גיאוגרפי:  העבודה במשרדי הרשות בירושלים.

המעוניינים\ות ישלחו קורות חיים הכוללים פרטים אישיים, ניסיון, וכן תעודות השכלה לדואר אלקטרוני בכתובת:  ayelet.tam@npa.org.il

נא להגיש מועמדות עד יום א' 17 במרץ 2019.

רק פניות מתאימות ייענו.

המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

כנס ההדרכה השנתי 2019

אין תגובות

השאר תגובה