חברת RedMatch תשתתף בכנס משאבי אנוש הגדול בעולם

חברת RedMatch תשתתף בכנס משאבי אנוש הגדול בעולם

ריאיון עם מנכ"ל RedMatch, דני אבידור, על היעד שהציבה החברה ל-2015 והוא לכבוש את השוק האמריקאי

שיתוף

חברת RedMatch תשתתף בכנס משאבי אנוש הגדול בעולם, אותו מארגנת עמותת משאבי האנוש SHRM – Society for Human Resource Management. בכנס שיתקיים בין ה-28.06 ל-1.07, תציג RedMatch את הפתרונות הטכנולוגיים שלה לכ-15,000 משתתפים, כולם מעולמות משאבי אנוש.

RedMatch תיוצג בכנס, בו יציגו עוד כ-500 חברות, על ידי מנכ"ל החברה דני אבידור ועל ידי המנהל הטכנולוגי של החברה יובל אקב ועל ידי שתי מנהלות נוספות, ותהיה החברה הישראלית היחידה המציגה בכנס זה.

דני, אחרי 15 שנות פעילות, מדוע בחרתם דווקא השנה להציג בתערוכה בארה”ב המיועדת בעיקר לקהל האמריקאי?
דני אבידור: RedMatch מציעה לארגונים תוכנה מצוינת להתאמה בין פרופיל המועמד, כישוריו ורצונותיו לבין צורכי הגיוס של הארגון. השם שלנו – שמשמעו גפרור אדום – מסמל את ההתרחשות על המסך. ברגע שהמערכת מזהה התאמה מושלמת בין מועמד לארגון, מופיע גפרור אדום.

בשנים האחרונות היינו פעילים מאוד בישראל ומחוצה לה, בלא מעט שווקים. יש לנו פעילות אנפה בשוק האסייתי, באפריקה, באירופה ובמדינות איזוטריות כמו מלזיה, אינדונזיה וכל מיני יעדים בדרום אמריקה. לשוק האמריקאי לא ממש חדרנו, לא בכל העוצמה, ומבחינתי זה שוק שעדיין לא מיצינו. השוק האמריקאי הוא רווי מותגים, עלויות השיווק והמכירה בו הן מהגבוהות וזה שוק תחרותי קשה במיוחד. ידענו שאין טעם לכוון לארה"ב אלא אם כן אנחנו בטוחים שיש לנו אסטרטגיה מאוד ברורה ומדויקת ושיש לנו סיכוי גבוה. כיום אנחנו במקום הזה ולכן בחרנו להציג תערוכה הגדולה ביותר בתחום שתתקיים כמובן בארה"ב.

ציינת את העובדה שהשוק האמריקאי רווי, ועל כן תחרותי וקשה במיוחד, אז מה מביא אותך לקבל לצאת לכבוש את אמריקה דווקא עכשיו?
דני אבידור: תמיד ידעתי שלארה"ב צריך להגיע מוכן בראש צלול ויעדים מאוד ברורים. בשנתיים האחרונות עשינו מודיפיקציה למוצר הענן והשתלטנו בצורה מאוד אגרסיבית על השוק הישראלי. אנחנו מרגישים שהאמריקאים פתוחים כיום למוצר שלנו. מספר הלקוחות האמריקאים שיש לנו נותנים לנו אינדיקציה לכך שכעת העיתוי נכון. לאחרונה חברנו ל- Peopletrail, חברה טכנולוגית שפועלת בשרשרת הגיוס בשלב בו הם בודקים/מאמתים את העבר המקצועי של המועמדים לפני קבלתם. מתוך העבודה עם Peopletrail הבנו שאנחנו מספיק בשלים מצד אחד ושהשוק האמריקאי פתוח לקבל את הפתרונות שלנו מהצד השני.

איך עשיתם את האדפטציה לארה"ב או "האמריקניזציה" לקראת המהלך?
דני אבידור: אכן חדירה לשוק האמריקאי דורשת לא מעט התאמות. כך לדוגמה, מעבר לאנגלית אמריקאית שהיא שונה מהאנגלית שמדוברת במקומות אחרים בעולם. לקראת הכנס הדפסנו 15,000 גלויות מעוצבות במיוחד לבאי הכנס. יזמנו הגרלת אייפד תוך הקפדה על הנחיות מקומיות של מכבי אש (לפיהן אסור ליצור התקהלות במקום אחד בשעות מסוימות).

עצם העובדה שנרשמנו לכנס כמציגים כבר פתחה בפנינו צוהר. אני רואה תגובות היום, שלושה שבוע לפני הכנס עצמו, בצורת פניות של אנשי תקשורת ושל לקוחות מתעניינים. ללא ספק הצלחנו לייצר באזזז וזה מחזק את התחושה שלנו שזהו המהלך הנכון בעיתוי הנכון.

מי הוא הלקוח האידיאלי שאתם מחפשים "לצוד" בשלב זה ומדוע?
דני אבידור: למעשה כל חברה מגייסת, הינה לקוח פוטנציאלי. היום לעומת העבר, גם לקוחות קטנים מהווים קהל יעד מצוין. רשתות שיווק או רשתות בתי מלון יהנו מהיכולות שלנו לשיתוף במאגר הנתונים. בארץ אנחנו נותנים פתרון לרשת ישרוטל מחד ומגה ושופרסל מנגד ובמקביל אנו נמצאים במשא ומתן עם עוד רשת בתי מלון ידועה בארץ.

בארה"ב אנו כעת בשלבים מתקדמים של משא ומתן עם רשת בתי מלון לה עשרות סניפים. אנחנו מאמינים ש- RedMatch יכולה לתת מענה מושלם לרשתות ובתוך זה בתי מלון בהם יש צורך בגיוסים מאסיביים, גיוסים עונתיים, פרידה מעובדים, העסקת עובדים מחדש וניוד רב של עובדים מסניף לסניף ובתוך הסניף. מערכת הגיוס שלנו נותנת לעסקים מענה מקצועי – שלם – לכלל הדרישות של עסקים כמו גם לרשתות בתי מלון. בשוק האמריקאי יש הרבה מאוד ארגונים, שנחשבים בינוניים, המעסיקים עד 5000 עובדים, מרושתים, ויש להם צורכי גיוס תכופים, מיידים ומגוונים ואני מאמין ש- RedMatch היא ההתאמה ה-(Match) האידיאלית.

אין תגובות

השאר תגובה