גיוס איש שיווק למחלקת משאבי אנוש

גיוס איש שיווק למחלקת משאבי אנוש

אנשי שיווק ואנשי משאבי אנוש החלו לשתף פעולה בהצלחה רבה

שיתוף
דרושים במשאבי אנוש

דרושים במשאבי אנוש

אם יש מגמה אחת מוכחת שמשפרת את יעילות הארגונים כיום, היא ההכרה כי שמירה על מחלקות מופרדות אינה הדרך היעילה ביותר לעשות דברים.

שיתוף פעולה בין-מחלקתי מסייע לחברות להשתמש במיומנות של הכישרונות שלהן בדרכים חדשות ואפקטיביות. אחת הדוגמאות לכך היא שילוב של שיווק עם משאבי אנוש. כאשר חושבים על כך שמחלקת משאבי אנוש מטפלת בגיוס עובדים וכחלק מכך עליה לשווק את מותג המעסיק ואת המשרות הפתוחות, אין ספק כי איש שיווק יועיל לה בכך.

על פי סקר העסקים של הרווארד, 40% מהמנכ"לים שנסקרו אמרו כי הם מסתמכים על מיתוג המעסיק כדי למלא את צרכי הגיוס שלהם לטווח ארוך. וכאשר מדובר במיתוג, מי טוב יותר מאשר איש שיווק כדי לקחת את ההובלה?

עקרונות השיווק מושרשים בתחום משאבי באנוש במובן מסוים, מחלקת משאבי אנוש משחקת תפקיד אינטגרלי בעיצוב תרבות החברה, החל מהדרך שבה מיוצג מותג המעסיק בתהליך הגיוס, ועד לדרך שבה העובדים תופשים את החברה. ההצלחה של מותג המעסיק תלויה בכך שמשאבי אנוש והשיווק יעבדו יחד, כדי ליצור חוויית עובד נכונה למותג.

משווקים יודעים איך לטפח יחסים מקוונים. אופי השיווק הוא כזה שמשווקים נוטים להתעדכן בכלים העדכניים ביותר בטכנולוגיה והפלטפורמות החדשות, כדי לעזור לבנות קשרי לקוחות. בדיוק כפי שמשווקים משתמשים במדיה החברתית כדי להגיע ללקוחות, טקטיקות כאלה יכולות וצריכות להיות מיושמות גם בתהליכי הגיוס.

ניהול המוניטין של המעסיק יסייע בגיוס כשרונות ובהגדלת הצלחת החברה. איש שיווק יכול לנהל את המותג בהצלחה ולתרום לגיוס עובדים.

המשווק יכול לעזור לשמור על קול עקבי בכל הערוצים. רוב הסיכויים הם שכבר יש לכם בחברה צוות גדול של משווקים שעובדים קשה כדי לבסס בטחונות ממותגים, אז מדוע שמחלקת משאבי אנוש לא תהנה מכך גם כן?

שיווק פנימי יכול לעזור למחלקת משאבי אנוש לשפר את מורל העובדים. אתם וודאי לא רוצים לחכות עד שהעובדים שלכם יעזבו את הארגון שלך לפני שתבררו מה הם באמת חשבו על החברה. שמירה על קווים של תקשורת פתוחה והאזנה לשיחות הדיגיטליות (כמו שמשווקים עושים), יכולה לספק תובנות חשובות לגבי מה מניע את העובדים בחברה וכיצד לשמרם. כך תוכלו לקבוע אילו תוכניות משאבי אנוש עובדות לשימור עובדים והגדלת מעורבות, ואילו תכניות חדשות מומלץ ליישם.

למדו את הנתונים והניתוח משיווק. למשווקים של היום יש יותר נתונים ותובנות כדי לבסס את החלטותיהם יותר מאי פעם, וכך גם במשאבי אנוש – אם הם יכולים ללמוד כיצד לעקוב אחר הביצועים ולמדוד אותם, כלומר, להביא איש שיווק שיעקוב אחר ערכים רלוונטיים ויסייע למשאבי אנוש לשפר את מעורבות העובדים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה