שיתוף

"אירידולוגיה היא אבחון מצב הבריאות דרך גלגל העין. זהו תחום מדעי שנחשפתי אליו אחרי שבעצמי הרגשתי לא טוב. זהו מדע שמאפשר לאתר את המקור והשורש של בעיות בריאות שאותן אנחנו חווים, ודרך זה לתת מענה מאוד מדויק. כי ברגע שיודעים מה מקור הבעיה אפשר לטפל נכון", כך פתחה איריס גייר את הרצאתה 'סוד הבריאות בגלגל העין' בכנס חשיפת מרצים של HRus.

"כשאנחנו מסתכלים על העין, ניתן לראות סימנים שונים שמופיעים גם באיזור של הקשתית וגם בחלק הלבן של העין. ובעצם כשאנחנו מסתכלים על העין יש לנו סימנים שונים גם באיזור של הקשתית וגם בחלק הלבן, שמהווים מעין 'פרוג'קטור' של כל מה שקורה לנו בגוף. מדובר בסימנים שהם מעבר למה שאנחנו רואים בבדיקות הדם.

"לדוגמה, גבר בן 59 סבל מזרמים ביד שמאל וכאבי תופת כשהוא דורך על הרגליים. הרופא שלח אותו לקרדיולוג. עשו לו את הבדיקות הטריוואליות שעושים לחולילב, ולהפתעתו הבדיקות היו תקינות. נמסר לו שאין לו כל בעיה בכלי הדם או בלב.

"הוא הגיע לשלב שלא ידע מה לעשות. זה נראה לא הגיוני. האיש הוא ספורטאי לשעבר. לאחר הבדיקות השגרתיות הוא הלך לפרופ' לקרדיולוגיה בתקווה שידע יותר. אלא שהפרופ' שעשה לו בדיוק את אותן בדיקות שכבר עשו לו, וגם הוא אמר שזה לא קשור ללב ולכלי דם.

"במקרה, אשתו ראתה אותי באינטרנט והם הגיעו אלי. כשהוא הגיע צילמתי את עיניו והייתי בשוק כשראיתי מה באמת המצב, לעומת בדיקות הדם שהראו שאין שום קשר לכלי דם לב.

"הסימן שמופיע בצד [מצביעה על שקף] מייצג את איזור כלי הדם הכליליים. וכשהסימן עבה וסגול, כמו במקרה שלו, זה המקרה הכי חמור שראיתי של כלי דם בקליניקה. במקרה כזה יש צורך דחוף לעבור ניתוח מעקפים.

"[כשהסברתי מה אני רואה], הוא חשב שאני לא נורמלית. אבל אשתו אמרה: 'עם הממצאים שלה אנחנו הולכים לעוד קרדיולוג. [ואכן, עם הממצאים שהצגתי בפניהם הם הלכו לקרדיולוג נוסף]. הקרדיולוג אמר שיש כלי דם חסומים. הוא הפנה אותו לבדיקה יותר מעמיקה, ובאותו רגע לקחו אותו לחדר ניתוח, עשו לו ניתוח מעקפים והצילו את חייו.

"זה רק מקרה אחד מיני רבים שאני מטפלת בהם כבר הרבה שנים.

"אני עצמי החלמתי הודות לאירידולוגיה. הייתי אשת הייטק הרבה זמן, בערך 20 שנים. בשלב מסוים הרגשתי לא טוב. עשיתי בדיקות וכל בדיקות הדם יצאו תקינות.

"אבל המשכתי להרגיש לא טוב והמצב מתדרדר. בקושי יכולתי לתפקד בעבודה. באותה תקופה ניהלתי פרויקט גדול לחיל המודיעין והגעתי למצב שלא הייתי מסוגלת לתפקד בפרויקט.

"הלכתי למנכ"ל והודעתי שאני מתפטרת, כי אני לא מסוגלת לתפקד. הוא אמר לי לעשות עוד בדיקות, אולי ימצאו מה הבעיה.

"במשך שנתיים עברתי ממחלקה למחלקה, עם כל מיני רעיונות [לגבי מקור הבעיה]. עברתי כל בדיקה אפשרית. הכול יצא תקין. חוזרים לרופא, והוא לא יודע מה לעשות.

"בסופו של דבר הגעתי לתחום הזה של אירידולוגיה ולשמחתי אובחנתי על ידי האנשים שמובילים את התחום הזה בעולם. אבחנה אותי כלתו של אבי תורת האירידולוגיה בארה"ב.

"היא הסתכלה בעין, מייד מצאה מה לא בסדר איתי, ונתנה לי הנחיות איך להחלים. [בעקבות הטיפול והאבחון] חזרתי לעצמי לחלוטין.

"זה כל כך הפתיע אותי שזה שאב אותי לתוך התחום. זהו תחום מדהים. נפגשתי עם רופאים בחו"ל שעוסקים במחקר בתחום האירידולוגיה, חברתי לכל הרופאים שמובילים את התחום בעולם, ופתחתי מרפאה.

"כיום אני מרצה [על התחום] בארץ ובעולם, מלמדת בארץ ובעולם ויש לי קליניקה פעילה.

"חשוב לי להסביר את התחום הזה, כי בתור עובדת לא יכולתי לתפקד. כשהבנתי למה אני לא מרוכזת וחידשתי את כל האנרגיות, יכולתי לחזור ולתפקד ולתת את התפוקה בעבודה.

"הרבה אנשים קמים עייפים בבוקר, וזה משפיע על העבודה ועל החיים האישיים. זהו כלי חזק והבדיקה אינה חודרנית. אני מצלמת את העין כפי שהיא ומאחדת על פי הסימנים את מה שקורה בגוף. זהו אבחון מדויק שעוזר להגיע לשורש הבעיות ולהגיע לאנרגיות וכוח חיים.

"הרופאים האיטלקים הם אלה שמובילים את חקר האירידולוגיה בעולם. העין היא יצירת אמנות, וכל סימן בה מעיד על בעיה מסויימת. אפשר, בתשתית, לאתר מחלות לפני שמגיעים הסימפטומים, בשלב זבו עדיין ניתן למנוע את הבעיה.

"יש לנו סימנים בתשתית שמראים על מצבים. צבע העיניים מסויים מראה על חולשה של מערכת הלימפה ואיך להתנהל, צבע אחר מעיד על חולשת מערכת הדם ויש צבע שמעיד על בעיות במערכת העיכול".

  להזמנת ההרצאה המלאה וקבלת פרטים נוספים: 072-3902460 | office@irisgayer.co.il 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

תגובה 1

השאר תגובה