שיתוף

גיל נחושתן מרצה, יועץ נומרולוגי, מנטור אישי וחוקר כיצד הנומרולוגיה משתלבת בחיינו, מעניק בהרצאותיו לקהל המשתתפים כלים פרקטיים מעולם הנורמולוגיה. כל משתתף מתוודע למספרים האישיים שלו ובעקבות כך לתובנות חדשות לגבי עצמו. הרצאותיו של נחושתן הן אינטראקטיביות, ונוגעות לכל אחד מהמשתתפים. נחושתן אף משיב על חלק משאלות הקהל.

"צהריים טובים חברים. אני מספר שש. מה המספר שלכם? לא מספר השורה שאתם יושבים בכסא, המספר הנומרולוגי שלכם", כך פתח גיל נחושתן את הרצאתו בכנס חשיפת מרצים של HRus. "ובכן, הנומרולוגיה בתמציתיות, אומרת דבר מאוד פשוט: לכל אות ולכל מספר יש אנרגיה. מכאן שאם לכל אות ולכל מספר יש אנרגיה, אז לכל אות ולכל מספר גם יש משמעות.

"לדוגמה, ניקח את הבית שדני [בדוגמה שהובאה בהרצאה] רצה לרכוש יחד עם אשתו. הוא הגיע לבית. לבית הזה יש כתובת. הבית נמצא במדינת ישראל, בעיר מסוימת, יש שם לרחוב יש מספר לבניין, ויש מספר דירה. זאת אומרת יש לנו כאן מכלול של אותיות ושל מספרים. שכאשר נומרולוג נשאל שאלה 'האם הדירה תתאים לי', הנומרולוג לוקח את כל המספרים האלה, את כל האותיות האלה את כל הסלט הגדול הזה של האותיות והמספרים ועושה בהם סדר. הוא מגיע לסיפרה אחת, ורואה אם הדירה מתאימה למי שהולך לקנות אותה.

"תארו לכם מצב שאתם מגיעים לבניין חדש. אף אחד עוד לא גר בו. הדירות חדשות. ואתם נכנסים לדירה מצד ימין, ונכנסים לדירה מצד שמאל. אותה דירה. אותו מגרש, אותו מספר חדרים, אותם כיווני אוויר, אותו אור ואותו מחיר. ובדירה הימנית אתם אומרים וואו. את הדירה הזאת אני רוצה. הדירה הזאת מצויינת.

"לעומת זאת אתם נכנסים לדירה מצד שמאל, משהו לא מסתדר. לא נראה לי. אבל זאת אותה דירה. איך יכול להיות שכאן נראה לכם וכאן לא נראה לכם. אנחנו מדברים על אותה דירה על אותו מחיר. לא עשו לכם שום הנחה. על אותו ממד ואותה מרפסת. חברים זאת האנרגיה. היום אנחנו משתמשים המון במילה הזאת. 'שמע, נפגשתי עם הבנאדם, לא היתה אנרגיה ביננו'. כן. 'נכנסתי למקום, האנרגיות לא עשו לי את זה'.

"כל הדברים האלה נמצאים במספרים. לי קוראים גיל נחושתן. אני נומרולוג אני מנטור, אני מרצה ומעל לכול אני הורה. אני בא מענף היהלומים 30 שנה הייתי יהלומן. החלטתי לקחת את [מלה לא ברורה] ולשים בצד ולעסוק במה שאני אוהב ובמה שאני מרגיש ובמה שאני בטוח שאני טוב בו.

"אני רוצה לתת לכם טעימה מההרצאה שלי 'צופן המספרים'. יש לי גם הרצאה שקשורה לצד המאמן האישי שלי, שנקראת 'דוד וגולית'. אבל היום נדבר על ההרצאה 'צופן המספרים': כל מי שנוכח באולם מקבל דף שיש בו כמה משפטים. בכל משפט יש מספר תכונות. מה שאני מבקש מכל אחד באולם זה פשוט לראות איזה משפט מאפיין אותו הכי הרבה. ותאמינו לי חברים, אנשים יושבים חמש דקות ולא תמיד מוצאים את המשפט. אז אני רוצה לעזור ואני אומר, חבר'ה אל תסמנו משפט אחד תסמנו שני משפטים. לאחר שאנשים מסמנים שני משפטים אני נותן נןסחה מאוד מאוד פשוטה, שכל מי שעבר כיתה ב' יכול לענות עליה כל עוד יש לו [מלה לא ברורה].

"אחד המספרים שאני רוצה לדבר עליהם, וזאת ממש טעימה מההרצאה: זה מספר 2. אנשים [שהמספר הנומרולוגי שלהם הוא] 2 אלה אנשים שיש להם קסם אישי מאוד גדול. הם אנשים מאוד מאוד כריזמטיים, רגישים לעצמם ולסביבה, ובעלי יכולת הכלה. בדרך כלל האנשים האלה תמיד רוצים לעזור. תמיד ממקום של שיתופיות. כשאני נותן את ההרצאה בארגון, הארגון יכול לקחת את הכלי הזה ולהשתמש בו.

"איפה אנחנו צריכים את האנשים האלה יש להם את ההכלה הגדולה. איפה יש את האנשים האלה שאוהבים ורגילים לעבוד בשיתופיות. כי יש אנשים שבאים בבוקר תן להם מסך נגמרו 7-8 שעות, תודה רבה שלום ולהתראות. אנשים שהם [נומרולוגית] מספר 2 תמיד יחפשו לעבוד עם עוד אנשים. בואו נשים אותם במקום שהם צריכים להיות. זה המנוף הכי גדול שאנחנו יכולים לתת להם.

"הם בעלי חשיבה יצירתית וגמישות, יודעים לראות שלבעיה יש יותר מצד אחד, נוטים לעבוד בשיתוף, ותמיד מחפשים להיות בצל. אין להם דחף להיות בפרונט. או להוביל. הם אוהבים לעמוד מאחור וללחוש דברים למי שנמצא מקדימה. זה מאוד קלאסי. היכולת של מספר 2 היא יכולת מדהימה להכנס למקום או להימצא במקום ולראות את כל הדברים שיש שם. את כל היער. זאת יכולת מדהימה. יכולת פנטסטית.

"אבל יש שם בעיה קטנה. כאשר אני רואה את כל היער, יש לי בעיה באיזשהו מקום, אני לא רואה את העץ הבודד, אני לא ממוקד וקשה לי לקבל החלטות. באיזשהו מקום, לאנשים שהם מספר 2 קשה לקבל החלטות. כי הם רואים את כל היער. הם איטיים בקבלת החלטות.

"למשל אחד האנשים שהיו מספר 2 [מבחינה נומרולוגית], זה ברק אובמה, לשעבר נשיא ארה"ב. הוא שלח את קרי, הביא את קרי, החזיר את קרי. שמונה שנים ושום החלטה. ההחלטה היחידה שאובמה קיבל היא החלטה שנקראת אובמה-קר. הוא עצמו אמר שבשתי הקדנציות שלו זאת ההחלטה הכי טובה.

"דוגמה אחרת היא שלישיית הגשש החיוור. כל אחד מהם הוא מספר 2 [נומרולוגית]. שיתופיות, עבודה משותפת, אף אחד מהם לא רצה להיות קדימה. אף אחד לא רצה לקחת את המושכות. היה להם נחמד ביחד והיה להם טוב ביחד והם  עשו לכולם טוב ביחד".

לצפייה בהרצאה שנשא גיל נחושתן בכנס חשיפת מרצים – בקובץ הוידאו המצורף.

להזמנת ההרצאה המלאה וקבלת פרטים נוספים:

gilnec3@gmail.com 

054-6348878

 

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה