4 מיומנויות בסיסיות שכל מנהל צריך

4 מיומנויות בסיסיות שכל מנהל צריך

מהן אותם 4 מיומנויות בסיסיות שכל מנהל צריך שתהיינה לו

שיתוף
מיומנויות בסיסיות של מנהלים

מיומנויות מפתח משאבי אנוש

ישנן מיומנויות רבות שכל מנהל זקוק להן כדי לנהל עובדים בצורה מיטבית. עם זאת, 4 מתוכן הן הכרחיות כדי לנהל עובדים בצורה נכונה, אפקטיבית ובריאה וכדי שלא לאבד את מעורבות ופרודוקטיביות העובדים בארגון.

מנהלים יכולים וצריכים ללמוד מיומנויות רבות כגון: כיצד לאשר את שעות העבודה של העובד, מהם המרכיבים העיקריים בחוקי התעסוקה, והשלבים הראשונים בביצוע ראיון טוב. אך יש כמה מיומנויות או תכונות בסיסיות, שארגונים רוצים לראות אצל המנהלים שלהם מהיום הראשון.

אז, אם אתה מנהל משאבי אנוש ומנסה לתקשר את הציפיות שלך מצוות הניהול, רשימה זו של מיומנויות ניהול עשויה להיות מועילה לך. או, אם אתה אדם שרוצה בסופו של דבר להיות מנהל, זה הזמן לחשוב על המיומנויות הבסיסיות הללו ולפתח אותן:

תקשורת מילולית

בראש ובראשונה, מנהלים הם מאמנים. הם מספקים משוב לעובדים, מנהלים את ההדרכות ומציעים הדרכה בביצועים. ככאלו, הם צריכים להיות מסוגלים לנהל ביעילות שיחה דו כיוונית. תקשורת מילולית כוללת הקשבה פעילה, יכולת לשאול שאלות בצורה מעוררת ויכולת להשיב בצורה מובנת וברורה. תקשורת מילולית היא הרבה מעבר ליכולת פתרון בעיות. נהלים צריכים להיות סקרנים ומוכנים לשאול שאלות (וכן לקבל תשובות) ועליהם לדעת מה לעשות לצורך כך.

מבחינת הקשבה, המנהלים הטובים ביותר יודעים מתי להפסיק לדבר ולהתחיל להקשיב. הם גם יודעים להקשיב בצורה יעילה.

ניהול זמן

יכולת ניהול זמן היא מנדטורית אצל מנהל. כאשר למנהלים יש יותר מדי פרויקטים ולא מספיק זמן, הם נאלצים לתעדף את עבודתם. זה לא בהכרח דבר רע, אלא אם כן העובדים מתחילים להיות בעדיפות נמוכה וזה לא מצב טוב. מנהלים חייבים להיות מסוגלים לנהל את זמנם ועדיין להשיג את המטרות שלהם – תוך תמיכה בצורכי העובדים שלהם.

קבלת החלטות

אם כבר מדברים על סדרי עדיפויות, הדרך היחידה לעשות את זה ביעילות כרוכה ביכולת קבלת החלטות מעולה. מנהלים צריכים להיות מסוגלים להסתכל על המצב ולעשות הערכה לגבי מה לעשות. אם הם זקוקים למידע נוסף כדי לקבל את ההחלטה, הם יכולים להשתמש במיומנויות 1,2, ו- 3 כדי לקבל את מה שהם צריכים. אם לדוגמה הם צריכים לחזק את מערך שירות הלקוחות בחברה, הם צריכים תחילה להבין מי הם הלקוחות שלהם, מה הם רוצים, ואיך לגרום להם להיות מעורבים יותר. זה יהיה קריטי להשתמש בניהול זמן יעיל וקבלת החלטות נכונה לצורך כך.

על המנהל לדעת מתי יש לראות את ה"תמונה גדולה" ומתי להתמקד בפרטים – או גם וגם. אלו מיומנויות בסיסיות שיש להן כמות מסוימת של תקשורת. קבלת החלטות טובה כרוכה בידיעה שכאשר יש לך את הכמות הנכונה של המידע – יהיה עליך גם לתקשר אותו נכון.

ניהול מתחים

אנחנו לא יכולים לספר לאחרים איך לנהל את הלחץ שלהם. אבל מנהלים יכולים לנהל את הלחצים וחרדות של עצמם ולא להעביר את התחושות המבלבלות הללו לעובדיהם. מנהלים צריכים להיות מסוגלים לזהות ולנהל את רמות הסטרס שלהם ולהפגין כמות מסוימת של רוגע עבור הצוות.

כנסי משאבי אנוש וימי עיון

אין תגובות

השאר תגובה