שיתוף

החודש חשפה חברת Randstad את הגל הראשון של תוצאות סקר מותג המעסיק השנתי שלה. מדובר במחקר אשר אסף תשובות מ- 10,000 עובדים אוסטרליים.

תוצאות הסקר חדש עשוי להוות אכזבה למעסיקים מסוימים, לאחר שהתברר כי עובדים אוסטרליים רבים אינם מתרשמים לטובה מהמגוון המקצועי בארגון שלהם והמאמצים שלו להכללה.

המחקר מבקש לבחון את תפישות העובדים סביב מותגי מעסיקים ומנהלי עבודה, כולל גיוון והכללה במקום העבודה.

למרות שתחום הגיוון מקבל עדיפות אסטרטגית עבור עסקים רבים, נראה כי מעסיקים רבים אינם מצליחים כאשר מדובר ביצירת תרבויות מגוונות וכוללות בארגון שלהם. למעשה, רק 50 אחוזים מהנשאלים היו מרוצים ממאמצי הארגון שלהם לגיוון והכללה.
"קיים פער משמעותי בין מה שהעובדים רוצים לבין מה שהמעסיקים משיגים כשמדובר בסביבת עבודה מגוונת וכוללת". אמר, על פי הפרסומים, פרנק ריבוט, מנכ"ל Randstad אוסטרליה.

"המחקר שלנו מצביע על כך שארגונים צריכים להגדיר טוב יותר את האסטרטגיה שלהם בנושא הגיוון התעסוקתי והכללה, ולייצר ערוצי תקשורת ברורים כדי להבטיח התקדמות אמיתית, כך שכל האוסטרלים יוכלו להרגיש בטוחים, רצויים ומכובדים בעבודה".

מעניין לציין כי המחקר הראה כי רק חמישית מהנשאלים מדרגים את נושא הגיוון והכללה כגורם חשוב בבחירת מעסיק אך מחצית מכלל העובדים עדיין קוראים למעסיקים לספק ערוצים ברורים לתקשורת ומשוב, וכן להציע פעולות משמעותיות ביחס ל- D & I.

המחקר מצא גם שכמעט שני שלישים (61%) מהאוסטרלים מרגישים את תחושת ההכללה הגדולה ביותר כאשר מעסיק מציע אפשרויות עבודה גמישות. זה ממשיך לכיוון מעורבות חברתית, עם כמעט מחצית (46 אחוזים) מהאוסטרליים שטוענים כי צריכה להיות ההזדמנות עבור כל העובדים לתכנן ולקבל החלטות הנוגעות לפעילות חברתית וכי זה יהיה מוערך מאוד.

ככל שהמראה של אוסטרליה הופך מגוון יותר, כך הציפייה שלחברות תהיה מדיניות ייעודית לגייס את כל סוגי האנשים, גדלה כל הזמן.

בעוד שמספר תעשיות אכן מתקדמות עם סביבות עבודה גמישות, הגיע הזמן שכל המעסיקים האוסטרלים ילכו בעקבותיהן.

כיצד להשתמש במדדי גיוס לצורך הגדלת הגיוון התעסוקתי בארגון?

מעקב אחר איכות הגיוס לאחר שהמועמד התקבל לחברה מספק ידע משמעותי.
זכרו, כי החודשים הראשונים של כל עובד יוקדשו להכשרה, למידה, התנסות, התאקלמות וכד'. מעקב אחר איכות הגיוס יאפשר למנהלי גיוס לא רק כדי לחשב את הערך שהעובד החדש מספק, אלא גם כדי להעריך את הגישה שלו.

האם תהליך ההעסקה שלכם מושך את המועמד המתאים ביותר? האם הדמוגרפיה של המועמד תומכת ישירות בקהל היעד שלכם? הצגת ההצלחה של תהליך הגיוס שלך תעזור לך לזהות ערכים רלוונטיים.

חשוב לדעת אילו ערכים חשובים ביותר לשיפור השוויון במקום העבודה. לערכי ההעסקה אין ערך אלא אם כן מנתחים אותם ומשתמשים בהם בהתאם. שוויון במקום העבודה יכול לקרות באופן טבעי עבור כל חברה כאשר הדבר נמצא בחוד החנית שלה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה