שוברי המתנה עוברים לדיגיטל

שוברי המתנה עוברים לדיגיטל

אקסטרא בונוס מספקת פתרונות דיגיטליים מתקדמים לשוברי מתנה לשימוש מידי מהמכשיר הנייד

שיתוף

בעידן הטכנולוגי המתקדם של היום, כשכל הפן המקצועי והאישי שלנו מנוהל באופן דיגיטלי, זה אך מתבקש שגם שוברי המתנה לעובדים בארגונים, יישרו קו ויעברו לדיגיטל.

חברת תפוזנט בע"מ, המשווקת את שוברי המתנה 'אקסטרא בונוס', מתמחה בשיווק פתרונות ומוצרים ייחודים לחברות וארגונים, ומציעה מבחר גדול של שוברי מתנה, ימי כיף, פעילויות קד"מ ופרויקטים שיווקיים לארגוני עובדים, ולחברות מהגדולות במשק.

שוברי אקסטרא בונוס מגיעים כשוברים מודפסים או כשוברים דיגיטליים ללקוחות למייל ולנייד.

מנכ"ל חברת 'תפוזנט', רפי שמיר, אומר: "שוברי המתנה בדיגיטל, מספקים אפשרויות רבות ומגוונות לארגונים, לבחירת השי לעובדים, עיצוב השוברים, הברכה המתאימה, ואפילו תזמון השובר לעובד בסמס ובמייל בהתאם לתאריך יום ההולדת שלו. הכל כמובן בהתאם לתקציב של הארגון וצרכיו."

כיצד זה עובד?

"שוברי המתנה נארזים בהתאמה אישית וכוללים שירותים ומוצרים מיוחדים לקבל הארגוני, אותם ניתן לספק לעובדי הארגון כמתנה, שי לחג, תמריץ, וכד'. מדובר באופציה שיווקית מצוינת, גם מבחינה תקציבית לצרכי מס."

מהם האפשרויות לשוברי המתנה הדיגיטליים?

"באמצעות אנשי הפיתוח שלנו, אנחנו יודעים לתזמן את שוברי המתנה ליום ההולדת או לכל אירוע בחייו של העובד, בהתאם לבחירת המעסיק. העובד מקבל את שובר המתנה ישירות לטלפון הנייד ו/או למייל, ביום האירוע. הוא נכנס לקישור בסמס, ויכול לבחור את השי שירצה מתוך כמה אפשרויות (מספר האפשרויות נקבעות בהתאם לתקציב ובחירת המעסיק). חשוב לציין כי תפוזנט היא החברה היחידה שמספקת שוברים מעוצבים ארוזים וגם כרטיסי מתנה לשימוש כארנק דיגיטלי. הארנק הדיגיטלי "התקדמנו לעתיד", מוצע ללקוחות עסקיים אם זה ארגון או מערכת מוקדים גדולה."

ניתן לטעון תקציב בארנק הדיגיטלי וכל עובד יכול למשוך ממנו, כאשר הארגון מטעין את הארנק הדיגיטלי לעובדים.
המוצרים שלנו מכילים כמה אלמנטים. האלמנט המשמעותי ביותר הוא המעבר לדיגיטל. זה מוצר שלם שנקרא 'התקדמנו לעתיד' ומספק למנהלי הרווחה לעקוב אחר שוברי המתנה, לוודא שהעובדים קיבלו אותם ואכן עשו בהם שימוש. ניתן כאמור, לבחור את אפשרויות המתנה בהתאם לתקציב, לכל האירועים והבילויים כמו גם המתנות האפשרויות. האלמנט הבא הוא מערכות שיפוי-פיצוי, נאמנות ומתנות הצטרפות לחברה. הנציג יכול לשלוח את ההטבה באופן מידי ללקוח ואנו משתמשים באלמנט לקהל הארגוני, כדי לבטל את הצורך בשמירת שוברים במגירות או בכספות. כך יש למנהל משאבי האנוש או הרווחה, בקרה והתייחסות לעובד בזמן האמת."

אקסטרא בונוס2

אילו הטבות ומתנות מוצעות בשוברים?

"בין החבילות המוצעות: חופשה ישראלית – חופשות בצימרים ובתי מלון ב- אקסטרא בונוס 4FUN, חוויות, אטרקציות והפתעות נוספות ב- אקסטרא בונוס DEAL, וימי כיף זוגיים המגיעים במארז מהודר – מתנה מרגשת למי שאוהבים ב- אקסטרא בונוס BOX."

מה הם השירותים המתקדמים שלכם בדיגיטל?

"מחלקת האינטרנט והדיגיטל שלנו, אקסטרא בונוס DIGITAL מפתחת ומספקת פתרונות טכנולוגיים שכוללים מגוון אפשרויות מעוצבות וממותגות לשליחת שוברים ישירות למייל ולנייד, כגון דף בחירת מתנות להתאמה אופטימלית של השוברים אתרי מועדונים ופורטלי רווחה לעובדים, מערכות שליחת שוברים למוקדים ולחברות, ניהול אתרי סחר on-line ואתרי gift card , מערכת ניהול והפקת דו"חות לספקי החברה ועוד."

כיצד מתאימים את השוברים לארגון?

"אני נפגשים עם מנהלי משאבי האנוש או מנהלי הרווחה בארגון, והם מספקים את התקציב שייעדו למתנות. בהתאם לתקציב אנו תופרים עבורם הצעה בחליפה אישית, שוברי מתנה בעיצוב מסוגנן ומרשים עם תוכן רלוונטי.
הארגון מספק לנו בקובץ אקסל את תאריכי ימי ההולדת והאירועים של העובדים, כולל שמות העובדים, טלפונים ומיילים, ואנו מתזמנים את שירות השוברים עם הברכה והעיצוב ישירות למייל/מכשיר הנייד של העובד, בתאריך האירוע."

מהם היתרונות בשירות שלכם לארגונים?

"אנחנו יודעים לחסוך לארגון עלויות יקרות שהולכות על רכישה מראש של שוברים, מעקב ודואר. המערכת שלנו גם מספקת עבור המנהלים מעקב אחר כל שובר, כך שאם העובד עזב לדוגמה, ניתן לנצל את השובר ולהעביר אותו לעובד אחר. מערכת המעקב שלנו חינמית והיא כוללת בקרה וארגון.

החברה שלנו מונה 17 עובדים נמרצים ובעלי חשיבה יצירתית וחשוב לציין שאנו מוכרים קודם כל שירות ורק לאחר מכן מוצר.

בין לקוחותינו הגדולים: "הראל ביטוח ופיננסיים, מנורה מבטחים, ישראכרט, כלל ביטוח, מזרחי טפחות, בנק הפועלים, מכבי, מאוחדת, ועוד ועוד."

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה