רונן שי מונה למנכ"ל רשת מלונות רימונים

רונן שי מונה למנכ"ל רשת מלונות רימונים

שי כיהן בשנה האחרונה כמנהל אזור אילת של רשת פתאל והיה אחראי על תשעה בתי מלון ועל עיר המלכים

שיתוף

רונן שי מונה לתפקיד מנכ"ל רשת מלונות רימונים.

שי כיהן בשנה האחרונה כמנהל אזור אילת של רשת פתאל והיה אחראי על תשעה בתי מלון ועל עיר המלכים.

הוא ייכנס לתפקידו ב-10 ביולי ויחליף את ראובן אלקס, מנכ"ל הרשת בחמש השנים האחרונות. האחרון מונה לפני כחודשיים לתפקיד מנכ"ל רשת מלונות פתאל בישראל.

אלקס אמור היה להישאר בתפקידו כמנכ"ל רימונים עד ספטמבר הקרוב, אולם מרגע שהודיע על עזיבתו שימש ערן קויאטק, סמנכ"ל הכספים, כממלא מקומו עד לכניסתו של שי לתפקיד.

בעברו המקצועי היה שי נושא משרה בגאנט הייאט ניו-יורק ולאחר מכן שימש גם כסמנכ"ל במלון רויאל ביץ' אילת; מנכ"ל פונדק רמון ומנכ"ל ספורט ישרוטל אילת. בעשור שבין 2000 ל-2010 כיהן כמנכ"ל הילטון מלכת שבא.

סמדר נמרודי רינות, יו"ר רשת מלונות רימונים, "רונן שי הינו מלונאי ותיק בעל ניסיון מקצועי רב. אין לי ספק כי ימשיך להוביל את רשת רימונים באסטרטגיה בה היא פועלת בשנים האחרונות: הרחבת הפעילות, רכישת בתי מלון, הגדלת מספר החדרים ושמירה על רמה מלונאית גבוהה ואיכותית". עוד הוסיפה כי שי "מקבל לניהולו צוות מנהלים ועובדים מגובש ומקצועי ואני בטוחה שישתלב בחברה כזו, שמלונאים שואפים לעבוד בה. אני מאחלת לו הצלחה".

רשת מלונות רימונים, מקבוצת הכשרת הישוב, מונה עשרה בתי מלון ברחבי הארץ, בהם מלונות הכתר רימונים גלי כנרת, רויאל רימונים ים המלח, רות רימונים צפת ורימונים אילת. בבעלותה גם כפר הנופש נווה אטיב, מלון רימונים מינרל בטבריה, רימונים חמי טבריה, רימונים המעיין בנצרת, רימונים אופטימה רמת גן, רימונים שלום בירושלים ורימונים סנטרל פארק אילת.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה